اقتصادی

زمان برگزاری مسابقه تست های فناوری اطلاعات و فناوری های ارتباطی را اعلام می کند

پس از به تعویق افتادن به دلیل شروع تاج گذاری ، نسخه پنجم فناوری های اطلاعات و ارتباطات در تاریخ 5 و 6 ژوئیه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی ، 2 پنجمین فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف با عنوان “چالش برنامه نویسی” با هدف زبانهای برنامه نویسی جاوا ، دات نت ، پایتون ، Node.js ، Go Lang و PHP به تعویق افتاد و به دلیل شروع تاج سال 2016 به تعویق افتاد. ممکن است

یکی از این مسابقات ، برنامه نویسی فناوری اطلاعات و ارتباطات “شریف” است که توسط دانشگاه فنی شریف ، دانشگاه فنی شریف ، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف ، باشگاه تجاری دانمارک در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود. چالش ها در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT Challenge) و مطابق با قوانین و مقررات این مسابقات برگزار می شود.

هدف اصلی این فعالیت ها شناسایی برنامه نویسان و تیم های با استعداد مشاغل مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات و ورود آنها به بازار کار است. همه تیم ها و استارتاپ هایی که به طور فعال در این رقابت ها شرکت می کنند می توانند بدون محدودیت در این مسابقات شرکت کنند.

این مسابقات از دو مرحله تشکیل شده و دو روز ادامه دارد. برای اطلاع از قوانین و مقررات این رویداد به وب سایت رویداد مراجعه کنید.

پاداش به سه تیم برتر با جوایز نقدی و اشتغال به کار در یک شرکت معتبر از مزیت های شرکت در مسابقات است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره http://ictchallenge.sharif.ir تماس بگیرند یا با شماره 021-5606088963 تماس بگیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا