ساخت دستگاهی برای تشخیص دقیق‌تر سرطان

بر اساس دانش ، این شرکت دستگاهی پیشرفته برای تعیین دقیق تر نوع و ویژگی های سرطان ساخته است.

به گزارش روابط عمومی رامین محمدی زند ، مدیرعامل دانشبانیان ، گفت: “دستگاه رنگرزی کشویی و پردازش بافت یکی از محصولات دانشبانیان است. برای تعیین نوع و ویژگی های سرطان ، پردازش بافت لازم ، که با رنگ آمیزی دیفرانسیل ساخته شده است ، ضروری است. دستگاه این سرویس را به محققان این زمینه ارائه می دهد.

وی افزود: این عمل به شما امکان می دهد اعضای مختلف را تشخیص دهید. در عمل ، این ابزار امکان پردازش ، رنگ آمیزی و معاینه بافت های مورد مطالعه را درک می کند و به کارکنان درمان کمک می کند تا مشخصات دقیق بیماری را با دقت بیشتری تعیین کنند.

مدیر عامل دانشبانیان با بیان اینکه این محصول می تواند از یک سوم تا یک پنجم ارزان تر از یک مدل مشابه خارجی باشد ، می تواند از این دستگاه در صنایعی مانند گیاه شناسی یا دامپزشکی یا صنایع غذایی استفاده کند. محصولات مشابه خارجی با عملکردهای مختلف ارائه می شوند ، بنابراین قیمت آنها نیز متفاوت است. در صورت وجود بسترهای مناسب ، این شرکت می تواند پاسخگوی تمام نیازهای کشور باشد.

محمدی زند با اشاره به روند تحقیق و توسعه ای که به دنبال ایجاد این دستگاه به وجود آمد اظهار داشت: چهار هزار مرکز در کشور وجود دارد که می توانند مشتری این دستگاه باشند که 2500 مرکز آنها اصلاً فاقد دستگاه هستند و به دلیل ساخت دستی کار می کنند. و 1500 مرکز از فن آوری قدیمی استفاده می کنند. در صورت مقابله با واردات غیرقانونی این تجهیزات و ممنوعیت واردات کالاهای مشابه خارجی ، این شرکت می تواند نیازهای کشور را به طور کامل تأمین کند.

به گفته مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری ، این دستگاه میزان مواد مصرفی را تا 7 برابر کاهش می دهد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل