عمومیکسب و کار ایرانیان

سرویس داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت نوعی سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشد که از دو بخش هوا ساز (یونیت داخلی) و کندانسور (یونیت خارجی) تشکیل شده است. این سیستم به وسیله کانال کشی هایی که برای آن انجام می شود به تنهایی می تواند محیط های بزرگ مثل مجتمع ها و…، تهویه هوای آن را انجام دهد.

سرویس داکت اسپیلت شامل چه کارهایی می باشد؟

سرویس و نگهداری داکت اسپلیت از مهم ترین مواردی می باشد که هنگام استفاده از این سیستم باید در نظر داشته باشید. سرویس داکت اسپیلت باید به طور مرتب دوره ای انجام شود تا از آسیب های احتمالی این سیستم در طولانی مدت جلوگیری شود و دیگر نیازی به تعمیر داکت اسپیلت نداشته باشد. حالا شاید برایتان سوال باشد که چه سرویس هایی برای داکت اسپلیت ارائه می شود. در ادامه می توانید این سرویس ها را مشاهده نمایید:

  • رفع رسوبات و گرد وغبارهای ناشی از ان
  • عوض کردن قطعاتی که فرسوده شده اند.
  • تمیز کردن و شستشوی داکت اسپیلت و فن آن
  • بررسی و تنظیم برد دستگاه
  • بازدید و تعویض سیم هایی که پوسیده شده اند
  • شارژ کردن گاز داکت اسپلیت
  • بررسی و تمیز کردن کمپرسور دستگاه
  • رفع نشتی و یا تعویض لوله های مسی دستگاه
  • و…

چرا سرویس داکت اسپلیت بسیار مهم می باشد؟

سرویس داکت اسپیلت یکی از مهم ترین کارهایی می باشد که برای بالا رفتن کیفیت و طول عمر داکت اسپلیت انجام می شود. برای گرفتن نتیجه بهتر، خوب است که سرویس را به صورت دوره ای و مرتب مثلا هر شش ماه انجام دهید که این امر به نوعی عیب یابی داکت اسپلیت هم محسوب می شود و ایرادات آن در حین سرویس رفع می شود. در نتیجه با استمرار داشتن سرویس داکت اسپلیت سقفی از هزینه های گزافی که برای تعمیر آن صرف می شود را خودداری می کنید.

علاوه بر آن با سرویس و نگهداری داکت اسپلیت در فصل گرما باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. چنانچه در سرویس اسپلیت کوتاهی شود عملکرد آن به مرور زمان افت خواهد کرد و انرژی زیادی را مصرف خواهد کرد.

آموزش سرویس داکت اسپلیت |تعویض فیلتر داکت اسپلیت

تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ

یکی از بهترین  و معتبرترین شرکت های سازنده داکت اسپلیت سامسونگ در سراسر ایران شرکت ما می باشد. این مجموعه در ایران نمایندگی های زیادی دارد که می توانید با مراجعه به نمایندگی شهر خود می توانید از داکت اسپلیت ها یا دیگر تجهیزات این مجموعه دیدن بفرمایید.

متخصصین این مجموعه همیشه در تلاش هستند تا بهترین داکت اسپلیت با بالاترین کیفیت ممکن را روانه بازار کنند تا به دست شما مصرف کننده عزیز برسد.

داکت اسپلیت سامسونگ برای فصل تابستان گزینه ای بسیار مناسب می باشد به این صورت که هوای محیط را به طور یکنواخت خنک می کند. اما بهتر است که بدانید در طول سال و در زمان های مشخص به تمام قطعات آن رسیدگی کنید تا در نهایت در تابستان بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

آیا می دانید در چه مواقعی  نیاز به سوریس یا تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ دارد؟ آیا تاکنون برای شما پیش آمده است که در فصل تابستان و در روزهای گرم آن, داکت اسپلیت سامسونگ را روشن کنید و بوی نامطبوعی را حس کنید؟

یا آن که در حین کار نیز دستگاه به طور مداوم خاموش شود؟ یا در حین کار دستگاه صدای آزار دهنده ای را ادر محیط ایجاد کند؟  در پاسخ به این گونه مشکلات پیش آمده برای دستگاه باید گفت که سیستم سرمایش شما نیاز به تعمیر دارد.

در این مواقع اگر می خواهید دستگاه شما همانند روز اول به کار خود در درازمدت ادامه دهد و عملکرد مناسبی داشته باشد بهتر است که تعمیرات دستگاه را بر عهده افراد متخصص  ما بگذارید.

هرگز فراموش نکنید که این دستگاه با سیستم های کولرهای آبی کاملا متفاوت می باشد و سیستم آن بسیار پیچیده و حساس است پس برای سرویس یا تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ نیاز به دقت و تخصص دارد.

پس اگر در زمینه تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ تخصص ندارید به هیچ وجه به تعمیر دستگاه مشغول نشوید به این دلیل که می توان کار را بدتر کرد یا حتی دیگر امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

نکته ای که باید بسیار به آن اهمیت دهید این است که اگر در هر لحظه ای برای داکت اسپلیت سامسونگ مشکلی پیش آمد حتما در همان لحظه با متخصصین مجرب در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی کرده و تعمیر شود.

اگر تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ را به تعویق بی اندازید و به آن اهمیت ندهید میتوان گفت علاوه بر افزایش مصرف انرژی, عملکرد دستگاه هم کاهش پیدا خواهد کرد.

پس در آخر مقاله با توجه به مطالب ذکر شده می توان نتیجه گرفت که سرویس یا تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ نیاز به تخصص دارد و برای راه اندازی افرادی ماهر را می طلبد و به شما پیشنهاد می کنیم برای رفع مشکلات داکت اسپلیت سامسونگ با متخصصین این مجموعه ما در ارتباط باشید.

جهت مشاهده انواع کولرگازی ال جی به همراه مشخصات و قیمت بر روی بزنید.

بهترین داکت اسپلیت با توجه به مدل و ظرفیت دستگاه متفاوت است. جهت خرید انواع داکت اسپلیت می‌توانید در وب سایت ما اقدام کنید.

دکمه بازگشت به بالا