سفارش چاپ مش

مش چیست؟

مش متریالی از جنس پی وی سی (pvc) و هم خانواده استیکر ، سولیت و بکلایت می باشد.

مش دقیقا همانند استیکر متریالی پشت چسبدار است که تفاوت آن با استیکر فقط در سوراخ هایی می باشد که در تمام سطح مش ایجاد شده است و این سوراخ ها باعث می شود تا مش نقشی متفاوت نسبت به استیکر را بازی کند.

چاپ مش چیست؟

انتقال هر نوع طرح ، تصویر و نوشته مورد نظر به کمک دستگاه های دیجیتال بر روی مش را چاپ مش می گویند.

انواع چاپ مش کدامند؟

متریال مش را می توان به دو صورت مورد چاپ قرار داد ، ۱- استفاده از دستگاه اکوسالونت ۲- استفاده از دستگاه یووی

هر دو دستگاه های جوهر افشان و دیجیتال می باشند. برای مطالعه بیشتر در مورد چاپ دیجیتال کلیک کنید.

چاپ اکوسالونت روی مش:

دستگاه های اکوسالونت قابلیت چاپ روی انواع متریال روی مانند : مش ، استیکر ، بک لایت ، سولیت ، چرم مصنوعی ، بنر ، فلکسی ، کنواس و … را دارا می باشند.

این دستگاه ها می توانند متریال های تا سایز ۳۲۰ سانتی متر را چاپ کنند.

مش نیز چون جداکثر تا سایز ۱۵۲ سانتی متر موجود می باشد پس محدودیتی در مورد چاپ اکوسالونت ندارد.

چاپ اکوسالونت به دلیل پیکولیتر پایین جوهر و البته پیشرفته بودن سخت افزاری( نوع هد و بُرد های آن ) خروجی چاپ بسیار با کیفیتی را به شما تحویل خواهد داد.

چاپ یووی روی مش:

در صورتی که می خواهید از مش خود در فضای باز و در زیر نور آفتاب استفاده کنید و در طولانی مدت دچار مشکل نشوید پیشنهاد می کنیم تا چاپ یووی را انتخاب کنید.

جوهر های این دستگاه با تابش نور یووی خشک می وشد و به همین دلیل ثبات رنگ بسیار بالایی در استفاده در شرایط جوی سخت را نسبت به چاپ اکوسالونت خواهد داشت.

قیمت چاپ مش:

چاپ مش را با توجه به اینکه متریالی رولی می باشد به صورت مترمربعی قیمت گذاری می کنند:

قیمت هر مترمربع چاپ مش با کیفیت اکوسالونت : ۹۵/۰۰۰ تومان

و با کیفیت یووی مترمربعی ۱۵۵/۰۰۰ تومان می باشد.

برای مشاهده لیست کامل از تعرفه و قیمت انواع خدمات روی تصویر زیر کلیک کنید:

چاپ مش و استیکر ( محدودیت های سایز ):

همانطور که در معرفی متریال استیکر نیز بیان کردیم ، این دو متریال در سایز های محدودی موجود می باشند.

سایز های موجود مش در عرض های ۱۰۲ ، ۱۲۷ و ۱۵۲ سانتی متر میباشد.

یعنی شما برای سفارش تا عرض ۱۵۲ مشکلی نخواهید داشت ولی برای بیشتر از آن بایستی چاپ خود را به صورت لتی تحویل گرفته و نصب نمائید.

به طور مثال اگر سایز درخواستی شما عرض ۳۸۰ در ارتفاع ۲۸۰ سانتی متر میباشد، سفارش شما در ۳ لت آماده خواهد شد به این صورت که ۲ لت اول ۱۵۰ و لت آخر ۸۰ سانتی متر می باشد و ارتفاع هر ۳ لت ۲۸۰ سانتی متر میباشد و در زمان نصب نیز دقیقا همانند کاغذ و پوستر دیواری به صورتی لتی بر روی شیشه یا هر سطح دیگر نصب خواهد شد.

مش تبلیغاتی چیست؟

معمولا برند ها و شرکت های بزرگ برای امور تبلیغاتی خود در سطح شهر اقدام به چاپ انواع مش ، استیکر و بنر می کنند و هر کدام را در محل مناسب خود می چسبانند یا نصب می کنند.

عمدتا در فضاهای شیشه ای به سراغ چاپ مش می روند و شما تبلیغات بی شماری را که روی شیشه داروخانه ها ، سوپرمارکت ها و مراکز پر رفت و آمد دیگر نصب شده اند را دیده اید.

سفارش چاپ مش شیشه:

مش بر روی سطوح گچی ، سیمانی و رنگ شده نمی چسبد و مناسب نیست و شما برای استفاده بر روی سطوحی مانند شیشه ، چوب ، پلاستیک و فلز می توانید از استیکر و مش بهره بگیرید که طبیعا شیشه مناسب ترین نوع آن است.

چاپ برچسب روی شیشه مغازه:

در صورتی که می خواهید تبلیغاتی را روی شیشه مغازه و فروشگاه خود نصب کنید دو گزینه پیش رو خواهید داشت: استیکر و مش

در صورتی که ورود نور به داخل مغازه و همین طور اشراف شما به خارج مغازه برایتان اهمیت دارد حتما به سراغ مش بروید و در غیر اینصورت استیکر مناسب شماست.

سارش آنلاین چاپ مش:

برای ثبت سفارش محصولات چاپی از جمله مش نیازی به صرف وقت اضافه برای مراجعه به چاپخانه ندارید و می توانید از طریق ارتباط گرفتن با مجموعه سرزمین چاپ از طریق واتساپ و تلگرام سفارش خود را ثبت نمائید و بعد از آماده شدن سفارش ، آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

سفارش مش در شهرستان:

سرزمین چاپ این امکان را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید به راحتی سفارش خود در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران که هستید به صورت آنلاین ثبت نمائید و به صورت پست ، تیپاکس ، باربری و یا روش های مختلف دیگر در هر شهر و شهرستانی که هستید تحویل بگیرید.

چاپ مش یک ابزار تبلیغاتی خاص محیطی

سوراخ های ریز مش قابلیت انتقال همزمان نور و تصویر را ممکن ساخته است و به دلیل استفاده گسترده از مش توسط برندهای بزرگ و خوش نام این متریال به یک ابزار تبلیغاتی خاص نیز تبدیل شده است.

چاپ مش و کمک به برند سازی بصری

برندسازی بصری یک زبان بین المللی مهم بشمار می آید، از این رو انتخاب یک ابزار تبلیغاتی مناسب تاثیر مهمی در به یاد ماندن شما را در ذهن مخاطبین ایجاد می کند.

چاپ ابریشمی یا چاپ مش

اصطلاحات مختلفی در چاپ مش وجود دارد، به این فرایند چاپ ابریشمی نیز گفته می شود زیرا در ساخت آن از ابریشم استفاده شده است. اما محبوب ترین مش در کاربرد های عمومی از پلی استر ساخته شده است. مش در اندازه های مختلف و طرح های متنوع قابل سفارش می باشد.

منبع

خروج از نسخه موبایل