سمینار آموزشی انگیزشی مراکز فروش و خدمات حضوری همراه اول

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی استان سمنان، این همایش با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از مدیران و کاربران نمایندگی‌ها، مراکز فروش درجه +B، B و C و مراکز خرده فروش استان با محوریت تکنیک‌های فروش موثر و ارتباط با مشتریان و آموزش دستورالعمل‌های مهم همراه اول برگزار شد.

در این همایش که آقایان دکتر کلیچ، مهندس زمانی و مهندس حجازی از مدیران ارشد شرکت ارتباطات سیار ایران در آن حضور داشتند، مهندس مجید دارائی، مدیر مخابرات منطقه سمنان ضمن خیرمقدم به میهمانان و قدردانی از فعالیت‌های مدیران و کاربران دفاتر برتر استان گفت: استان سمنان، استان ممتاز در حوزه زیرساخت ارتباطات ثابت و سیار است.

این سمینار یک‌روزه با سخنرانی دکتر فیض، استاد تمام دانشگاه سمنان پیرامون فروش مؤثر و ارتباط با مشتریان و سخنرانی دکتر کلیچ با موضوع دسترس‌پذیری، مسائل و مشکلات مربوط به دفاتر و پاسخ به سوالات دفاتر ادامه یافت.

در ادامه آموزش‌های لازم درخصوص مهمترین دستورالعمل‌های همراه اول توسط کارشناسان اداره امور مشتریان مخابرات منطقه سمنان به مدیران و کاربران دفاتر ارائه گردید.

پایان‌بخش این سمینار، ارائه شاخص‌های ارزیابی مراکز فروش و کاربران از سوی مهندس حسینعلی نوری، رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار مخابرات منطقه سمنان و تقدیر از دفاتر و کاربران برتر استان بود.

46

خروج از نسخه موبایل