سیزدهمین عملیات موشکی حزب‌الله علیه پادگان صهیونیست‌ها در حومه صفد

صهیونیست |موشک

مقاومت اسلامی لبنان بعد از ظهر امروز (یکشنبه) از حمله موشکی به پادگان اشغالگران صهیونیست در حومه شهر اشغالی «صفد» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، مقاومت لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و ملت آن، پایگاه «فیلون» در «روش بینا» واقع در شرق شهر اشغالی «صفد» را با تعداد زیادی موشک هدف قرار دادند.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند ۱۵ تیم اطفاء حریق در تلاش برای مهار آتش‌سوزی ناشی از حملات حزب‌الله در صفد «عمیعاد» و روش بینا هستند.

حزب‌الله لبنان از صبح امروز تا بدین لحظه ۱۳ عملیات با پرتاب تعداد قابل توجهی موشک علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داده است.

مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در این کشور، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

تداوم حملات حزب‌الله، شلیک مداوم موشک‌ها و پهپادها به سمت شمال و مرکز فلسطین اشغالی و پاسخ به مانور زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، سیاستمداران، کارشناسان و مفسران صهیونیست بیشتری را بر آن داشته تا درباره جدی بودن وضعیت فعلی و آینده تیره و تار روند نبرد میان این رژیم و حزب‌الله هشدار دهند.

طبق گزارش شبکه خبری المیادین، امروز آنها عمدتا از شروع احیای حزب‌الله صحبت می‌کنند و می‌گویند هزینه‌هایی را که این جنبش به ارتش رژیم صهیونیستی در این رویارویی تحمیل می‌کند، افزایش یافته و مقاومت مانع از دستیابی این رژیم به هدف جنگ، یعنی بازگرداندن ساکنان شمال اراضی اشغالی به خانه‌هایشان شده است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل