اقتصادی

سیستم هوشمند مکانیزه، آغاز تحول تکنولوژیکی در عملیات پستی

این کارشناس ارتباطات گفت: “در جهانی که برق و باد به سرعت در حال پیشرفت هستند تا از جدیدترین فن آوری ها بهره ببرند ، عرصه رقابت در فضای کسب و کار باریک تر می شود ، تجارت موفقیت آمیزتر است و از دیگران پیشی می گیرد.” از این رو ، آنها باید در همکاری بین بخشی بدرخشند و زمینه های تخصصی را اشغال کنند.

به گزارش روابط عمومی ، زهره مولوی نوشت: اغراق نیست اگر بگوییم امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ویروس ، سال رشد تجارت آنلاین و گسترش فروشگاه های آنلاین بود. هر روز شاهد افزایش عرضه کالاها و محصولات مختلف در فضای مجازی و در همین راستا ، افزایش تقاضا برای محتوای آنها هستیم. به نظر می رسد این روند پایه و اساس Corona بوده و همچنان ادامه خواهد داشت زیرا این روش جدید تجارت با سلیقه تامین کنندگان و مشتریان مطابقت دارد.

این تغییر بزرگ نیاز به یک شبکه حمل و نقل سازمان یافته ، سازمان یافته و سازمان یافته در سراسر کشور دارد که بتواند زنجیره تأمین را تکمیل کند و مورد اعتماد مردم ، مشاغل و دولت باشد. تنها شبکه ترکیبی از همه این ویژگی ها شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران است. در این سال ، این شرکت در زمینه فعالیت خود به دلیل تفاوت های چشمگیر در فضای کسب و کار در سایه اپیدمی ویروس کرونا ، دچار انقلابی اساسی شد. تحولی که سالها راه حل و هدف بوده اما در میانه راه باریک باقی مانده است ، سرانجام باعث شده است که آنها تحت فشار تغییر عرضه و تقاضا و روند رو به رشد از پست های ارزان و قابل اعتماد استفاده کنید.

هدف بزرگ استفاده از سیستم مرتب سازی مکانیزه برای جدا سازی بسته ها و محموله ها و ارسال آنها به مقصد با کمک تیمی از مبتکران بود.
مکانیزاسیون سیستم مرتب سازی گامی بزرگ به سمت محل تولید است. موقعیت لازم برای توسعه کشور اساس شکوفایی اقتصادی ، کمک به ایجاد شغل و حمایت از مشاغل کوچک است و یکی از ارکان اصلی دولت الکترونیکی است.

اولین سیستم مرتب سازی یا جداسازی مکانیزه بسته ها و رسوبات در مرکز تحلیلی شماره 2 در تهران نصب شد و نتایج تجربی نشان می دهد که این سیستم می تواند بدون دخالت انسان 3500 بارکد در ساعت را تحویل داده و آنها را به یک سبد تعیین شده در استان بفرستد. .
مرکز تحلیلی و مبادله ای or2 یا مرکز تبادل فکری شرکت ملی پست ، تعداد وسایل الکترونیکی را در انبارهای سه شرکت بزرگ اینترنتی ، که مشتریان معمولاً محصولات مورد نظر را بصورت آنلاین سفارش می دهند و از طریق پست دریافت می کنند ، به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. تأسیس این مرکز بازتاب همکاری بین بخشی و تقسیم کار بین متخصصان است.

سرانجام ، فرآیند نوسازی و مکانیزه سازی عملیات پستی بسیار مهم بود و شاخه اجرایی شرکت ملی پست ، پوستی را که با تغییر در فضای کسب و کار و تمرکز بر ایجاد یک بستر تجارت الکترونیکی آغاز شد ، تکمیل کرد. اما آیا محدود کردن مکانیزاسیون سیستم مبادله به یک مرکز و تأمین نیازها کافی است؟ نه اتاق فکر اصلی کشور (لشکرگاه تهران) و سایر دفاتر پستی که در سال جاری در مشهد ، تبریز ، همدان و اصفهان تأسیس شده است نیز باید به این سیستم مجهز باشند تا روند صنعتی سازی عملیات پستی به پایان برسد.

به گفته وزیر ارتباطات و فن آوری های اطلاعاتی ، این پنج اتاق فکر باید به یک سیستم مرتب سازی مکانیزه مجهز باشند تا بتوانند در نیمه اول سال 1400 انقلاب پستی مورد انتظار را به دست آورند ، سرعت را افزایش دهند و کیفیت محموله ها را بهبود بخشند. به مردم تا پایان این دولت

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا