سیل کم تحرکی در ایران تا ۲۰ سال آینده/ ۳۰ میلیون ایرانی فشار خون دارند!

به گزارش شفاف ، افشین ملایی ظهر امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای سیاسی شهرهای فعال ایران اظهار داشت که طی 10 سال آینده هیچ سیل در کشور رخ نخواهد داد. بیایید خود را برای این سیل آماده کنیم و به دنبال مدیریت پیشگیرانه باشیم ، زیرا آمارهای بهداشتی نشان می دهد که در بیست سال آینده از نظر سیل بی تحرک در کشور فعال نخواهیم بود و تمام توانایی های کشور از این طریق آزمایش می شود ما با افراد دارای معلولیت ، بهداشت و شرایط جسمی ملاقات می کنیم.

وی در ادامه گفت: “وقتی شیوع سبک زندگی کم تحرک در کشور به 56٪ می رسد ، هر انسان عاقلی در معرض خطر است و این سوال پیش می آید که چرا 56٪ از مردان و 65٪ از زنان باید کم تحرک باشند؟”

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه اگر وقت را تلف کنیم ، عواقب جبران ناپذیری خواهیم داشت گفت: در جلسه شورای عالی سالمندان باید بدانیم که میزان پیری در ایران از همه کشورها سریعتر است.

ملایی ادامه داد: “در سالهای اخیر ، تغییرات دموگرافیک تدریجی داشته ایم و طی 10 سال آینده با مشکل پیری روبرو خواهیم شد. افراد مسن و نه توانمند ، با هر بیماری ناشی از بی تحرکی روبرو می شوند و کشور را با چالش های شدیدی مواجه می کنند.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا نشان داده است که می توانیم با پدیده های ضد کشوری روبرو شویم ، گفت: “اگر سیاست های خود را تغییر ندهیم ، احساس خطر زیادی خواهیم کرد و در 20 سال آینده با مشکلات رنج و حکومت روبرو خواهیم شد.” شد.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه جمعیت باید بیشترین چالاکی را داشته باشد اما 22 درصد دانش آموزان چاق هستند گفت: طبق گفته وزیر بهداشت ، دارو و آموزش پزشکی 30 میلیون و 700 هزار ایرانی فشار خون بالا دارند! چه اتفاقی برای ایرانیان با فشار خون بالا افتاده است؟ چگونه می توان این مشکل را اصلاح کرد؟ ما باید سیاست های جدید را در نظر بگیریم و هم افزایی داشته باشیم.

مولایی گفت: “ما می دانیم که منابع مالی دولت محدود است ، اما با تمرکز ظرفیت ملی می توانیم یک رویداد بزرگ را شناسایی کنیم ، بنابراین می توانیم بر سرمایه اجتماعی تمرکز کنیم ، زیرساخت ها را توسعه دهیم و به سمت ایران فعال حرکت کنیم.”

خروج از نسخه موبایل