شروع مشاغل “بدون ریسک” ، مشروط بر تعهد / توضیح نمونه هایی از اتحادیه های پرخطر



معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت تجارت تأکید کرد: “براساس مصوبه ای که توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر شده است ، کار اتحادیه متکی به ثبت نام و تعهد به اعمال معیارهای بهداشتی مصوب وزارت بهداشت است.”

در گفت و گو با روابط عمومی ، حسین مدرس خیابانی اظهار داشت: همانطور که در اطلاعیه شماره چهار ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شد ، اصناف می توانند ثبت نام و تعهد به رهنمودهای بهداشتی برای مقابله با کرونا را در برنامه مسافت هوشمند آغاز کنند. برای ضبط کردن کار کردن

معاون وزیر صمت گفت: ضمن قدردانی از حمایت مردم در کاهش ترافیک غیرضروری و تأکید بر اینکه مسافت اجتماعی باید همچنان راه اصلی کنترل اپیدمی کور ویروسی باشد که وزارت بهداشت برای کمک به تاج تأکید می کند. نبرد: تعهد به اجرای دستورالعمل های بهداشتی از 23 آوریل در استان های کشور و از 30 آوریل در تهران است.

این معلم خیابانی اضافه کرد: برای شروع مشاغل کم خطر در برنامه ریزی از راه دور هوشمند ، کلیه واحدهای صنفی از صبح جمعه (22 آوریل) می توانند از سامانه salamat.gov.ir استفاده کنند تا به صورت الکترونیکی دستورالعمل های بهداشتی ، کارمندان ، مشتریان و تأیید کار خود را ارائه دهند. دریافت شده برای تلاش برای پیروی از دستورالعمل های بهداشتی تاج.

وی اظهار داشت: پس از تأیید تعهد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای رسیدگی به صورت کرونا به صورت الکترونیکی و اخذ کد بهداشت از طریق سامانه salamat.gov.ir و نصب آن در واحد صنفی آنها ، واحدهای صنفی می توانند شروع فعالیت ها

این معلم خیابانی افزود: براساس هماهنگی های لازم با وزارت بهداشت ، دستورالعمل های بهداشت محیط کار ، کارمندان و مشتریان برای کلیه مشاغل و اصناف برای مقابله با تاج ، سیستم markazsalamat.behdasht.gov.ir در دسترس است همه واحدهای صنفی و مردم و برنامه ریزی. ” لازم است نظارت و بازرسی از اجرای این دستورالعمل ها که در روزهای آینده در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت ، نظارت و بازرسی شود.

به گفته معاون وزیر صمت ، کلیه واحدهای تولیدی در بخشهای مختلف کلاس ، صنعت ، توزیع و خدمات فنی که از ابتدای بحران کرونا روی نیازهای عمومی مردم کار کرده اند شامل مواد غذایی ، خدمات فنی و خانگی است. و لوازم خانگی ممکن است خدمات عمومی در این مناطق تحت دستورالعمل ارتباطات بهداشت به فعالیت خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: فعالیت های اتحادیه که از ابتدای بحران ویروس کرونا به دلیل شرایط محیطی و انباشت جمعیت در آن واحدها اعلام و بسته شده است ، ادامه خواهد داشت تا اینکه وزارت بهداشت عادی سازی شرایط را اعلام کند.

به گفته وی ، طبق گفته وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، فعالیت های پرخطر برای شیوع تاج در اتاق های صنفی شامل آرایشگاه های مردانه و زنانه ، رستوران ها ، سالن های پذیرش و سالن های رویداد ، زمین های بازی ، مراکز تفریحی ، سالن های بدنسازی ، کافه ها ، خانه های چای و تریا ، اقامت ، هتل ها ، استخرها ، سونا ، سالن های بدنسازی ، سالن های ماساژ و کلوپ ها است. ، سینماها ، جشنواره ها و نمایشگاه های هنری و فرهنگی.

معاون وزیر صمت درنهایت از کلیه واحدهای تولیدی که تاکنون برای حمایت از معیشت مردم کار کرده اند تشکر کرد و تأکید بر لزوم توجه و اجرای دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده به واحدهای صنفی محروم که در روزهای آینده بازگشایی خواهد شد . .

انتهای پیام


تمام مقالات سایت بر اساس سامانه آنلاین، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، لذا مسوولیت انتشارات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه آنلاین روابط عمومی هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

خروج از نسخه موبایل