شرکت دکوراسیون داخلی مدرن هیرادانا، متخصص دکوراسیون مدرن

در دنیای امروز متخصصین و کارفرمایان محترم به اهمیت و دکوراسیون داخلی( دکوراسیون اداری، دکوراسیون مغازه، دکوراسیون خانه ) پی برده اند و توجه خود را به آن معطوف کرده اند. همه ما به این امر واقفیم که اجرای یک دکور خوب تا چه حد بر زیبایی و استفاده بهینه از محیط تاثیر گذار است. شرکت معماری هیرادانا با افتخار اعلام میدارد با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آمادگی خدمت رسانی و ارائه خدمات با هدف بالا بردن سطح کیفی و زیبایی محیط شما در زمینه های مسکونی، تجاری، اداری و سایر فضاهای عملکردی میباشد.

ما با در اختیار داشتن کادری متخصص و با تجربه در زمینه ی طراحی معماری و دکوراسیون توانایی ارائه خدمات برای شما بزرگواران را مطابق با سلیقه شما با توجه به استانداردها و ضوابط معماری داریم و می توانیم اجرای پیچیده ترین طرح ها و دکورها با بهترین کیفیت و با مناسب ترین هزینه را بر عهده بگیریم. شرکت های مجری دکورهای داخلی باید در میان کادر خود از گروه های متخصص در زمینه ی فنگ شویی و روانشناسی و طراحی معماری داخلی استفاده کنند. همچنین علم نور پردازی و روانشناسی رنگ ها نیز در دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادی بر خوردار است. برای زیبایی و چشم گیر شدن طراحی باید به هر بخشی از کار توجه کرد تا یک بازتاب عالی از مجموعه داشته باشیم. 

دکوراسیون در لغت

با توجه به معنی این واژه در لغت نامه آکسفورد به هماهنگ سازی در طراحی به گونه ای که رنگ ها و اشیاء در داخل ساختمان جلوه بیشتری داشته باشند دکوراسیون داخلی گفته میشود. به این ترتیب تمامی افراد وقتی در تکاپو برای تهیه بهترین مبلمان و چیدمان داخلی خانه خود هستند به نوعی نقش یک دکوراتیو را ایفا میکنند. با این وجود لازم به ذکر است که دکوراسیون داخلی مدرن نیز مانند دیگر هنر ها دارای بخش ها و پیچیدگی های مختلفی است که با توجه به سلیقه ها و نیاز های افراد از آنها، نیازمند تفکر و تامل بسیار زیادی است.

آیا دکوراسیون داخلی مدرن طرفداران زیادی دارد؟

بر خلاف آنچه عموم مردم تصور میکنند، تعدادی طراحان داخلی خیلی بیشتر از آنچه که در ذهن همه است می باشد که حتی برخی از این دکوراتیو ها در شمار مشاهیر هستند. اما شهرت انها در حد طراحان مد و افراد دیگر که در زمینه های هنری فعالیت میکنند نیست و دلیل این موضوع که طراحی داخلی در بین انظار شناخته شده نیست آن است که این حرفه تقریبا از اواخر قرن 20 به طور جدی و همه گیر مطرح شد و قدمت آن حدودا نیم قرن است.

در جامعه ی امروز بسیاری از تجربه های گوناگون افراد در فضاهای داخلی و بسته کسب میشود. این موضوع که همه افراد گاهی برای سرگرمی و تنوع از این فضاهای بسته فرار میکنند امری بدیهی است. اما این خود نشان دهنده ی اقات بسیار زیاد و با ارزشی است که در فضاهای داخلی هستیم و به همین دلیل است که دکوراسیون داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در واقع شرایط و چیدمان داخلی تاثیر مستقیم و فراوانی بر روی وضعیت کار و تحصیل و زندگی شخصی مردم دارد. شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادانا با داشتن نیروهایی مسلط به علم رنگها و فنگ شویی و به کار گیری آن در چیدمان و یک نور پردازی حرفه ای این نوید را به مشتریان خود میدهد که خاص ترین و عالی ترین خروجی را از دکوراسیون محیط مورد نظر تحویل خواهد داد.

شرکت دکوراسیون داخلی مدرن هیرادانا، متخصص دکوراسیون مدرن

شرکت طراحی داخلی هیرادانا به عنوان یکی از برترین شرکت های طراحی معماری داخلی با خدمات کامل، فضاهای داخلی شما کارفرمایان گرامی را با رویکرد معماری مدرن به بهترین شکل به صورت کامل طراحی و اجرا می کند. انعطاف پذیری بسته های طراحی قابل سفارشی سازی همراه با تخصص حرفه ای و ایده پردازی های منحصر به فرد، هیرادانا را به یکی از برترین شرکت های طراحی داخلی کشور تبدیل کرده است. این شرکت شامل بهترین طراح های با استعداد است که پروسه ی معماری داخلی را به صورت گروهی پیش برده و به ثمر میرسانند. در نتیجه می تواند رضایت مشتریان بیشتری را نسبت به بسیاری از شرکت های طراحی داخلی جلب کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه صاحبان خانه و مشاغل شود. تعداد عمده پروژه های دکوراسیون داخلی ما در تهران و سایر شهر های ایران عزیزمان گواه توانمندی و مشتری مداری ما می باشد.

 ویژگی های معماری داخلی مدرن

در اینجا 7 ویژگی سبک دکوراسیون داخلی مدرن به شما به صورت مختصر عرض میکنیم:

1) ساده و بی زینت:

سبک طراحی داخلی مدرن تحت تاثیر معماری و طراحی آلمانی و اسکاندیناویایی ساده و بدون تزئین است. مهمترین ویژگی این سبک کاربردی بودن است و فرم همیشه تابع کارایی می باشد. 

2) مواد طبیعی و رنگ های خاکی:

دکوراسیون مدرن معمولا شامل استفاده از مواد طبیعی و رنگ های خنثی یا خاکی نیز می شود. استفاده از چوب های رنگ نشده، فلزات، چرم و رنگ های تک رنگ بسیار مهم است. 

3) خطوط تمیز:

در معماری و دکوراسیون مدرن تاکید بر منحنی های کمتر و خطوط افقی و عمودی تمیزتر است. عناصر سازه ای مانند تیرها و بتن ها نیز در معرض دید قرار داده می شوند. 

4) فضاهای ناقرینه:

طراحی دکوراسیون مدرن بر فضاهای غیریکنواخت و ناقرینه تاکید دارد. این فضاها می توانند سطح استرس را در دنیای مدرن امروزی کاهش دهند.

5) نور طبیعی و پنجره های بدون تزئین:

در خانه های طراحی شده مدرن، نور طبیعی بسیار مهم است. بنابراین به وجود و ایجاد پنجره های بسیار تاکید می شود، اما آنها معمولا بدون تزئین هستند. 

6) مبلمان ساده و کاربردی:

مبلمان مدرن مانند معماری مدرن بر سادگی و عملکرد تاکید دارند. در خانه هایی به سبک مدرن، معمولا مبلمان های کم ارتفاع و افقی با خطوط تمیز را می بینید و مبلمان از مواد طبیعی مانند چوب بدون رنگ، چرم، فولاد، کروم یا شیشه ساخته می‌شوند. برای اینکه مبلمان دکوراسیون مدرن در نظر گرفته شوند، باید از سطوح صاف و تزئینات بسیار کمی نیز ساخته شوند. 

7) پالت تک رنگ:

در طراحی دکوراسیون مدرن معمولا از یک پالت تک رنگ استفاده می شود. رنگ‌های رایج معمولا سیاه و سفید هستند و برخی از رنگ‌های اصلی ( زرد، قرمز و آبی ) برای تکمیل پالت رنگی استفاده می شوند.

 دکوراسیون داخلی مدرن چیست؟ 

کلمه «مدرن» از پر استفاده ترین عبارات در طراحی داخلی است. سبک طراحی داخلی مدرن امروزی که اغلب با سبک معاصر اشتباه گرفته می شود، بر اساس یک جنبش طراحی در اواخر قرن بیستم به وجود آمد. مبلمان و دکورهای سبک مدرن به استفاده از مواد طبیعی، رنگ‌های خنثی یا خاکی و حذف جزئیات غیرضروری تاکید می‌کنند. در حالی که ممکن است در سایر سبک های دکوراسیون طیف وسیعی از رنگ ها را ببینید، سبک های مدرن پالت های تک رنگ دارند.

با ریشه در معماری و طراحی آلمانی و اسکاندیناویایی، سبک طراحی داخلی مدرن ساده و بدون تزئین است. یکی از باورهای کلیدی نهضت طراحی مدرن این ایده است که « فرم از عملکرد پیروی می کند » به عبارت دیگر، طراحی تمام وسایل و اشیاء تزئینی باید هدف مورد نظر خود را منعکس کنند و اگر جزئیات مبلمان، دکور یا تزیین هدف کاربردی نداشته باشد، دلیلی برای وجود در دکوراسیون ندارند.

تفاوت دکوراسیون کلاسیک و مدرن

سبک بی انتها است و همه چیز در مورد ارزش وینتیج و زیبایی شناختی است. این سبک اغلب شامل رنگ‌های تند و تیره می‌باشد که ظاهر کلاسیک را به ارمغان می‌آورد. یک خانه با طراحی داخلی کلاسیک معمولا نور ملایمی دارد و عمدتا با وسایل دست ساز چیدمان شده است. سبک کلاسیک به شدت به تقارن متکی است. همه چیز باید متعادل و خوب به نظر برسد. علاوه بر این، شامل مبلمان خوش ساخت با جزئیاتی مانند خاتم کاری و پایه های کنده کاری شده و همچنین قطعاتی با جزئیات بسیار است.

در مقابل، نگاه طراحی دکوراسیون مدرن در مورد حال و هوای معاصر و آینده نگر است. این سبک معمولا با توجه به ظاهری براق، برای چشم ها جذاب تر است. سبک طراحی داخلی مدرن برخلاف طراحی کلاسیک، تنها بر عدم تقارن تمرکز دارد و برای کسانی که فضاهای تازه و محکم را ترجیح می دهند، ساختار دقیق تری ارائه می دهد. سبک مدرن بسیار ساده است، به این معنی که بیشتر شامل عناصر و طراحی مبلمان ساده است و به مراتب سرعت در پروسه اجرای دکوراسیون به دلیل کم بودن دیتیل ها و جزییات بیشتر می باشد.

تفاوت دکوراسیون پست مدرن و مدرن 

دکوراسیون پست مدرن در هسته خود تلاشی برای رهایی از رویکرد عملی، خاموش و اغلب غیرشخصی دکوراسیون مدرن بود. دکوراسیون پست مدرن از چیزهای غیر متعارف، زرق و برق دار و عجیب تجلیل می کند. با این ایده که طراحی نیازی به پیروی از قوانین ندارد، سبک پست مدرن منعکس کننده دیدگاه های اجتماعی در حال ظهور است. عناصر ناهماهنگ با هم جمع شدند تا ظاهری عجیب و غریب ایجاد کنند و تعریف عملکرد یک آیتم را ساده تر کنند. امروزه طراحی پست مدرن با بازگشت به اقلام دست ساز، از الگوهای جسورانه و رویکردهای خارج از اصول دکوراسیون داخلی استفاده می کند.

اما طراحی داخلی مدرن با دور شدن از استفاده از مصالح ساختمانی و طراحی سنتی مانند چوب، سنگ و آجر شروع به گسترش کرد و در عوض بر استفاده از مواد صنعتی از جمله شیشه، فولاد و بتن تمرکز کرد. در واقع سبک مدرن با میراث خطوط تمیز، فرم هندسی، فضاهای شفاف، عملکرد و ذخیره سازی شکل گرفته است.

تفاوت دکوراسیون مینیمال با مدرن

دکوراسیون مدرنیسم و ​​مینیمالیسم دو تا از محبوب ترین سبک های طراحی داخلی حال حاضر هستند. هر دو از خطوط تمیز، نور طبیعی و سایر عناصر طراحی استفاده می کنند و می توانند راحتی، خلق و خو و حتی بهره وری را بهبود بخشند. در حالی که ممکن است شباهت هایی با یکدیگر داشته باشند، طراحی داخلی مدرن و طراحی مینیمال سبک های متمایز هستند.

طراحی داخلی مدرن به زیبایی شناسی خاصی اشاره دارد . همچنین برای ایجاد حسی ساده و باز، به پالت رنگی خنثی متکی است که دارای رنگ های خاکی است. مبلمان مدرن معمولا از موادی مانند فلز، چوب و شیشه ساخته می‌شوند و سایر عناصر مانند فرش و کوسن ها به‌جای اینکه به‌عنوان نقاط کانونی عمل کنند، به عنوان عناصر برجسته استفاده می‌شوند. سبک مینیمالیسم بیشتر یک فلسفه است تا یک سبک طراحی خاص، و از این ایده پیروی می‌کند که « کمتر، بیشتر است » علاوه براین تاکید می کند شکل خانه باید از عملکرد آن پشتیبانی کند. طراحی دکوراسیون داخلی مدرن، طراحی داخلی مینیمالیستی شامل خطوط تمیز، رنگ های خنثی، نور طبیعی و مبلمان کاربردی است. اما در جایی که طراحی مدرن اجازه می دهد تا دکوراسیون پویایی بیشتری داشته باشد، طراحی مینیمالیستی فقط در مورد استفاده از قطعاتی است که در خدمت هدف هستند.

دکوراسیون مدرن آشپزخانه

طراحی دکوراسیون مدرن آشپزخانه تعادل کاملی بین فرم و عملکرد را ارائه می دهد. با زیبایی‌شناسی براق و خطوط تمیز، سادگی آشپزخانه مدرن به این معنی است که می‌توان آن را به طور یکپارچه در اکثر خانه‌ها ادغام کرد. برخی از عناصر ضروری آشپزخانه های مدرن شامل موارد زیر است:

1) کابینت ساده:

در طراحی داخلی آشپزخانه مدرن، کابینت های ساده و خطوط تمیز و براق دیده می شوند. به جای کابینت های آراسته با جزئیات مشخص، طراحی کابینت مینیمالیستی و با روکش مشکی، کروم یا فولاد ضد زنگ است. 

2) لوازم مدرن:

دکوراسیون مدرن آشپزخانه در مورد عملکرد و انتخاب وسایلی است که با سبک زندگی شما مطابقت دارند. به این معنی است که بیشترین بهره را از فضای جدید خود خواهید برد. لوازم خانگی از جنس استیل یک انتخاب محبوب در آشپزخانه با دکوراسیونی مدرن هستند.

3) آشپزخانه جزیره:

آشپزخانه هایی با دکوراسیون مدرن کاملا با فضای باز کار می کنند و میزهای کانتر جزیره اغلب در طراحی برای تکمیل فضاهای باز آشپزخانه مدرن استفاده می شوند.

دکمه بازگشت به بالا