بین المللی

شرکت هندی همکار با پلیس رژیم صهیونیستی، این رژیم را تحریم کرد

رسانه‌های هندی گزارش دادند، یک شرکت منسوجات در ایالت کرالا در جنوب این کشور که برای پلیس رژیم صهیونیستی یونیفورم تولید می‌کرد اعلام کرد، در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه غزه این رژیم را تحریم می‌کند.

به  گزارش روابط عمومی، این شرکت هندی در توضیح تصمیمش برای قطع پذیرش سفارش از سمت رژیم صهیونیستی گفت: « ما به لحاظ اخلاقی با رویکرد بمباران و کشتن مردم بی گناه از جمله در بیمارستان‌ها مخالف هستیم.»

این شرکت اعلام داشت، همه تعهدات سابقش به نیروی پلیس رژیم صهیونیستی را اجرا می‌کند و امیدوار است صلح به زودی برقرار شود.

این شرکت تحت عنوان شرکت «کانور» از سال 2015 برای پلیس رژیم صهیونیستی یونیفورم تولید کرده است.

این شرکت همچنین اعلام کرده که یونیفورم‌های نیروهای پلیس و نیروی هوایی قطر، ارتش فیلیپین و همینطور یونیفرم‌های بیمارستانی و شرکت‌های امنیتی بریتانیایی-آمریکایی را نیز تولید می‌کند.

به نوشته روزنامه ایندیا تودی، بیش از یک میلیون فلسطینی معادل تقریبا نصف جمعیت غزه اخیرا خانه‌هایشان در شمال و شهر غزه را در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی ترک کردند.

مقاومت فلسطین به رهبری گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس ۱۵ آنلاین عملیات غافلگیرکننده‌ای را تحت عنوان «طوفان الاقصی» آغاز کردند و همزمان با حملات راکتی، حمله زمینی را به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه غلاف غزه انجام دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین در جریان عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیر شده و شکست خورده، برای جبران این شکست مفتضحانه درحال هدف قرار دادن غیرنظامیان بی‌گناه در نوار غزه است و با بستن منابع آب و برق روی آنها و بستن تمامی گذرگاه‌ها منجر به شکل‌گیری یک فاجعه در این باریکه شده است.

در حالی عملیات «طوفان الاقصی» وارد سومین هفته (پانزدهمین روز) خود شده که اشغالگران بمباران تمام مناطق نوار غزه را تشدید کرده و پس از درخواست تخلیه مناطق در شمال نوار غزه، دستور تخلیه بیمارستان‌ها را داده‌اند؛ اقدامی که فاجعه انسانی و بهداشتی در غزه رقم می‌زند و بخش بهداشت فلسطین نمی‌تواند آن را تحمل کند.

طبق آخرین آمار اعلام شده حملات رژیم صهیونیستی طی ۱۵ روز جنایت در غزه منجر به شهادت ۴۱۳۷ فلسطینی شده است.

این حملات همچنین بیش از ۱۳ هزار مجروح برجای گذاشته است.

انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای اقتصادی جهانی. با توجه به دانش در زمینه اقتصاد جهانی، به شما اخبار مهم و تحلیل‌هایی را درباره تغییرات اقتصادی جهانی ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی منحصر به فرد، به شما نکات کلیدی اقتصادی را بیان می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا