علمی و پزشکی

شفافیت مالی و اصلاح ساختارهای بودجه‌ای، خروجی نخستین جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی

دکتر علیرضا هال ، در یک کنفرانس مطبوعاتی در اولین جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی ، روز قلم را یادآوری کرد و از رسانه ها و تلاش های این شهرستان تمجید کرد: برای نشان دادن شجاعت طرفداران بهداشت و همه اقدامات در بخش بهداشت.

به گزارش روابط عمومی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بررسی 30 شاخص کلیدی جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی خبر داد: «نتیجه این جشنواره شفافیت مالی ، اصلاح بودجه ، هزینه منطقی و پیشگیری است. “مصرف بیش از حد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه انضباط مالی و توجه به م componentsلفه های مهم اقتصادی در سیاست گذاری نقش مهمی دارد ، گفت: شهید بهشتی نخستین جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی را برای ترویج فرهنگ گشودگی مالی و مبارزه با فساد مالی برگزار می کند. دانشگاه علوم پزشکی

رئیس دانشگاه نوسانات بودجه و عدم تعادل مالی را از مهمترین اعتراضات مردمی عنوان کرد و افزود: “نوسانات مالی به طور حتم منجر به نقض نظم مالی خواهد شد”.

دکتر هال خاطرنشان کرد: سایه وحشتناک رانت ، فساد مالی ، عدم شفافیت مالی ، عدم پاسخگویی در سیستم مالی عمومی یکی از اصلی ترین مشکلات پیش روی کشور و مردم در سال های اخیر ، مکانیسم عدالت فشرده اجتماعی و پیشگیری است آدم خواری

وی گفت: انضباط مالی در دستگاه ها یک نیاز بی قید و شرط است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

رئیس دانشگاه با تأکید بر اینکه جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی برای ترویج فرهنگ شفافیت مالی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود ، گفت:

دکتر زالی از تخصیص منابع کمیاب از بودجه دولت به بخش بهداشت و تأمین اجتماعی انتقاد کرد: “متأسفانه سهم مردم ایران از خزانه داری و منابع عمومی در زمینه مراقبت های بهداشتی یکی از مهمترین موضوعات بوده است. . و رفاه اجتماعی بسیار کم است. “این یکی از مهمترین خواسته های عمومی شده است.

دکتر زالی گفت: راه ایجاد عدالت اجتماعی و کاهش فقر عبور از صحت تعدیل هزینه ها ، شفافیت و پرهیز از مصرف گرایی در قوه مجریه کشور است.

مشارکت عمومی با دولت ؛ پیش نیازهای موفقیت کشورها در اقتصاد کلان

وی با اشاره به اینکه در کشورهای دارای موفقیت اقتصادی کلان ، مردم بدون شک شرکای اقتصادی دولت هستند ، از همکاری با دولت برای کاهش سرمایه اقتصادی – اقتصادی جمعیت خبر داد.

به گفته رئیس دانشگاه ، ترمیم سرمایه اجتماعی اولین و مهمترین استراتژی برای حفظ اقتصاد است.

دکتر زالی در مورد فاجعه کاهش شاخص بورس کشور اظهار داشت: متاسفانه نوسانات بازار سهام منجر به کاهش جدول بسیاری از خانواده ها شده است.

“عدم شفافیت اقتصادی و آدم خواری تهدیدی برای سیستم های اقتصادی مانند موریانه است.”

سازماندهی نقدینگی از دست رفته و جلوگیری از تشکیل بازارهای موازی موضوع دیگری بود که دکتر زالی برای رشد نظام اقتصادی کشور در نظر گرفت.

دکتر هال خواستار برخورد عمیق و آسیب شناختی با نظم مالی و عمومی شد و خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای ایجاد یک بودجه طراحی بودجه که منابع و مصارف و همچنین تعادل مالی را در هنگام ایجاد بودجه مشخص کند ، تلاش می کند. دستیابی به شفافیت مالی و عدالت مالی در تخصیص منابع.

رئیس دانشگاه از بررسی 30 شاخص اصلی جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی خبر داد: “نتیجه این جشنواره شفافیت ، اصلاح ساختار بودجه ، تنظیم میزان مصرف ، منطقی سازی و جلوگیری از مازاد است. مصرف. «

برنامه ریزی استراتژیک و تصمیمات مالی و بودجه ای برای دستیابی به انضباط مالی

دکتر محمود هودادوست ، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این نشست خبری گفت که اولین جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود. دستورات رهبر در مورد نیاز به نظم و انضباط مالی و شفافیت: حاکمیت به هزینه کردها ، افزایش بهره وری ، نحوه برخورد با تحریم ها ، مدیریت منظم منابع اهداف این جشنواره است.

وی انتقال به برنامه ریزی استراتژیک و برنامه ریزی بودجه ای مالی را راه حل خوبی برای دستیابی به انضباط مالی در دانشگاه عنوان کرد و گفت: منابع عمومی محدود باید در اولویت ها و هزینه های مناسب هزینه شود.

دکتر هدادوست مسئولیت های پزشکی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را در کنار موضوعات مهم آموزشی و پژوهشی یادآوری کرد و گفت: این دانشگاه نگران بهداشت ، درمان و توانبخشی اکثریت مردم استان تهران است. . بنابراین ، منابع بهداشتی باید در بالاترین سطح مصرف شوند.

به گفته وی ، دستاوردهای جشنواره به بهترین وجه از طریق ایجاد کمیته های تخصصی و استفاده از سیستم های مرتبط حاصل می شود – برای افزایش بهره وری ، بررسی شاخص ها ، ایجاد ارتباط منطقی بین هزینه ها و درآمد.

دکتر هادادوست ارزیابی شاخص های جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی در بهداشت ، آموزش و درمان و همچنین ارزیابی بودجه ، بودجه ، کار ، حمایت و بهداشت اهدا کنندگان را منتشر کرد و افزود: تیم های نظارت و ارزیابی به صورت جداگانه بسیار ارزشمند است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت که بررسی دقیق بودجه و شاخص های مالی به استانداردسازی مدیریت هزینه در شعب دانشگاه کمک می کند و امیدوار است که این امر در سایر بخشهای دانشگاه به عنوان یک الگوی موفق اجرا شود. سال

متعادل سازی مالی بین نیازها و منابع یک ضرورت است

در این جلسه ، دکتر ایمان وکیل زاده ، دبیر اولین جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی ، بر اهمیت ایجاد تعادل مالی بین نیازها و منابع تأکید کرد و لزوم برگزاری جشنواره انضباط مالی را یادآوری کرد. و اقتصاد مقاومتی.

ایجاد ثروت و منابع پایدار ، صرفه جویی در منابع ، مشارکت اجتماعی در ایجاد ثروت و ایجاد منابع جدید یکی از مواردی بود که دکتر وکیل زاده به آن اشاره کرد و محورها و شاخص های اصلی بهترین ها را در این جشنواره برجسته کرد.

وی با بیان اینکه شاخص های ارزیابی بهترین جشنواره انضباط مالی و اقتصاد مقاومتی با ایجاد کمیته های فنی تخصصی ، نظارت بر محیط زیست و همچنین استفاده از نرم افزارهای تخصصی مالی و بودجه امکان پذیر شد ، خاطرنشان کرد: انضباط مالی جشنواره 12 ژوئیه و اقتصاد مقاومتی پشتیبانی کار ، امور مالی و بودجه.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، این جشنواره با حضور مقامات وزارت بهداشت ، سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور در تاریخ 12 جولای از ساعت 9.00.sbmu.ac به صورت زنده برگزار می شود. لینک .ir

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا