شناسایی بیش از ۲۰۰۰ بیمار مبتلا به اُمیکرون در کشور /بسیار نگرانیم

وزیر بهداشت گفت: وضعیت امیکرون در جهان بسیار بحرانی است و بسیار از اروپا و آمریکا، درگیری بسیار شدیدی با آمیکرون دارند و روزانه بیش از یک هزار و 500 نفر در آمریکا بر اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند و همسایه می کنند. انواع مختلفی از داروها وجود دارد و بسیاری از آنها بسیار موثر هستند.

به گزارش روابط عمومی، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه اجلاس سراسری روسی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور که در شهدای سلامت مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: وقتی مخالف و سویه ای در یک کشور ایجاد می شود، به دیگری تبدیل شد. آیا به ماشین نیاز دارید یا ماشین برای سفر به ماشین یا ماشین نیاز دارید؟

وی افزود: با آزمایش های تشخیصی انجام شده تا تعداد بیش از دو هزار بیمار به امیکرون در کشور شناسایی شود اما از همه بیماران، آزمایش نمی کند، بلکه به صورت اتفاقی این تست ها انجام می شود و میزان مصرف در سطح جامعه، بیشتر از این یک مدل است. بررسی‌های سرپایی در دو هفته متوالی، 4 برابر شده و زمانی که بررسی‌های سرپایی می‌توانند مواردی را افزایش دهند که در این زمینه می‌شوند.

وزیر بهداشت توصیه کرد: توصیه ما به مردم این است که در اسرع وقت، دوز سوم Tạ ḵnwn ḥdwd 13 میلیون نفر، دز سوم را تزریق کرده اند و یکی از مواردی که مرگ و میر بیماران را در این روزها در کشور کمتر است، واکسیناسیون آسیب ای بوده که موفق شده است تا حدود 89 drṣd ạz jmʿy̰t hdf, y̵dwḰd. ۷۹ درصد نیز دو دُز را تزریق کرده اند.

عین اللهی تاکید کرد: ایمنی واکسن ها، محدود به زمان است و به صورت مادام العمر ما را بیمه نمی کند و به همین خاطر است که واکسیناسیون را زودتر شروع کرده است، ایمنی در آنها کاهش یافته و شدیدا به مردم شان تزریق دز سوم می دهد. را توصیه می کنند. در ایران عمده و اکسن های تزریق شده مربوط به ماه های شهریور، آنلاین و آبان بوده که نیاز به سرعت دارد، که سه ماه از واکسیناسیون شان گذشته، دز سوم را تزریق کنند.

وی تاکید کرد: ککی از مهمترین نگرانی های ما، عادی انگاری توسط مردم است مهمترین فایده یک فرد استفاده از ریمل است. ثابت شده که استفاده مداوم دوماوم،می ک می تواند راحت در فضاهای جمعی می بینیم که بخشی از مردم، از ماسک استفاده نمی کنند.

وزیر بهداشت کرد: امروز به روال و دانشکده علوم پزشکی دستور دادیم که مراکز درمانی برای درمان کامل برای مقابله با بیماری جدید را داشته اند چون ماه های بهمن، اسفند و فروردین را در پیش داریم. نیروهای بهداشتی و درمانی در طول دو سال گذشته زحمات زیادی کشیدند و نیز شهید شدند اما آنها آماده خدمت به مردم را دارند اما مهم ترین مسئله، تشدید رعایت پروتکل ها توسط مردم است.

اللهی گفت: ستاد ملی مقابله با عینی در مورد مسائل مربوط به تصمیم گیری می کند و وزارت بهداشت در این زمینه، پیشنهادات کارشناسی خود را مطرح می کند. باتوجه به شرایط کشور، ستاد ملی مقابله با کورونا تاسمیمات لازم را می گیرد. اگر در جماعت از مسیح باشید و از مسیح نباشید، پس نمی توانید از دست شیطان فرار کنید.

وی تاکید کرد: ه ه ه ه ب::: ه ر ر::::::::::::::::::::::::: شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که واکسن خارجی دیگر به کشور وارد نمی شود اما حقیقت این است که هر واکسنی که مورد نیاز است را می توان وارد کرد. تا به امروز حد تعیین شده است، حد تعیین شده است، حد تعیین شده است، حد تعیین شده است و حد تعیین شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: در زمینه تولید داخلی واکسن رشد، رشد بسیار خوبی داشته ایم و واکسن های فخرا، پاستوکووک، کوایران برکت، کووپارس رازی و اسپایکوژن تولیداتی داشته اند و این واکسن ها وارد سبد واکسن شده اند و واکسن نورا نیز در فاز سوم. قسمت های بالایی دارای دو بریدگی برای دسترسی آسان تر به فرهای بالاتر بودند. شناخت ایران امروز با ارزش ترین چیز در جهان است.

عین اللهی اظهار کرد: در عمل ثابت می کند که هر واکسنی مورد نیاز است از داخلی یا خارجی بودن آن خارج شود، تامین می شود و رئیس جمهور در این مورد مصمم است و شخص وارد می شود و بارها با روسای جمهوری مختلف از جمله چین وارد می شود. ، بانکی داشته و دولت مصمم است که واکسیناسیون را با جدیت انجام دهد اما وقتی واکسن به مقدار کافی در کشور وجود دارد، مردم در تزریق دز سوم به سرعت اقدام کنند.

هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟ در برنامه وزارت بهداشت که فردا رونمایی می شود، دو شاخص اصلی یعنی عدالت و تعالی مورد توجه قرار می گیرد که امیدواریم بتوانیم عدالت را در حوزه های مختلف از جمله درمان، آموزش و پژوهش در سراسر کشور ایجاد و ارتقاء و تعلیم سلامت مردم کنیم. و دانش علوم پزشکی از نظر علمی و معنوی کمک کنیم.

وزیر بهداشت تاکید کرد: دار حال حاضر یکی از مشکالات اسلی کشور، بحث رشد وزارت بهداشت وظایف قونونی را در سیاست های جمعیتی انجام خواهد داد. در هیأت دولت تصویب می شود که هزینه های ناباروری توسط بیمه ها پرداخت می شود و این گام بزرگی در جهت سیاست های منطقه ای است زیرا هزینه ها در این حوزه زیاد است.

عین اللهی ادامه داد: بهتر در سالهای قبل در برخی از مراکز بهداشتی و درمانی این تفکر ایجاد شده است که فرزندی که باعث تاسف می شود به عنوان فرزندآوری در قشر تحصیل کرده و به مشکلات مالی و معیشتی نمی رسد، مهم است و کار می کند. خود را در این زمینه انجام داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا