اقتصادی

شهر مهاجران از نظر شاخص های کیفیت زندگی ممتاز است

روابط عمومی / مرکز معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شهر مهاجران از نظر کیفیت زندگی در بین شهرهای کشور بهترین است.

طاهرخانی هنگام بازدید یک روزه از استان مرکزی در تاریخ 15 ژانویه و در مراسمی برای تعمیرات اساسی پروژه اقدام ملی 500 واحدی در شهر مهاجران به خبرنگاران گفت که امیرکبیر یکی از شهرهای تازه تاسیس کشور است. این امر به بهبود کیفیت زندگی در شهر مانند یک مجموعه ورزشی ، استخر شنا ، آتش نشانی ، افتتاح پروژه های استراتژیک کمک می کند.

وی با بیان اینکه از زیرگذرها و ورودی های شهر و تصفیه خانه فاضلاب شهر استفاده شده است ، افزود: ارزیابی فعلی وضعیت شهر نوید بهبود مسکن و خدمات شهری در شهر جدید امیرکبیر را می دهد.

طاهرخانی گفت: “یک فرصت عالی برای ساخت مسکن وجود دارد و امیدواریم که امیرکبیر بتواند کمبود مسکن را پوشش دهد و مسکن اراک را تأمین کند و بازار مسکن در این کلانشهر را متعادل کند.”

وی در مورد وضعیت شهر مهاجران اظهار داشت: شهر مهاجران از نظر کیفیت زندگی ، سرانه فضای سبز ، دسترسی ، فضای فرهنگی ، آموزش و بهداشت و اجرای برنامه اقدام ملی مسکن از ویژگی های خاصی برخوردار است. علاوه بر اجرای ، فرصت جدیدی برای ثبت نام در آینده برای تأمین مسکن در شهر برای مهاجران برای ادامه کار در این منطقه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهری مرکزی در استان مرکزی بسته شده است ، گفت: “فقط چند شهر در 18 شهر جدید کشور درگیر این پروژه هستند که به زودی تکمیل می شود”.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی ، استاندار مرکزی در این مراسم گفت: 500 واحد در دو شهر جدید امیركبیر و مهاجران برای اجرای و اجرای برنامه اقدام مسكن مرکزی کلنگ زنی شده و امیدواریم در کمتر از یک سال 500 واحد را تأمین کنیم. یکی از متقاضیان مسکن باشید.

سید علی آگازاده با بیان اینکه ساخت این 500 واحد به تصویب رسیده است گفت: پیمانکار پروژه انتخاب شده و هفته آینده کار آن آغاز می شود.

وی گفت: در مرحله دوم توسعه این شهر ، از آماده سازی 6 هکتار زمین در مهاجران تا حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در استان مرکزی ، می توان به طور سرانه تمام زیرساخت ها و حدود 6800 خانه (ویلا و آپارتمان) را ساخت. خدمات ، بازدیدها و کارهایی را ارائه می دهد که اگر کار در 20 ماه آینده به پایان برسد ، پیمانکار در حال کار است.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی ، معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر خود به استان مارتیبی ، مجتمع فاضلاب و زیرزمینی زیرزمینی را در امیرکبیر افتتاح کرد و ساخت 200 بلوک برنامه اقدام ملی در امیرکبیر و 300 مورد در مهاجران را آغاز کرد. آتش سوزی در امیرکبیر به پایان رسیده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا