علمی و پزشکی

شیخی: مشکل اصلی در مدیریت کرونا نداشتن دستورالعمل مشخص است

نماینده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به بررسی عملکرد دانشگاه های علوم پزشکی در زمینه مدیریت بیماری ویروس کرونا قلب ، گفت: مشکل اصلی در مدیریت ویروس کرونا فقدان دستورالعمل های مشخص است.

زهرا شیخ در مصاحبه با ISHA در مورد جلسه امشب کمیسیون بهداشت اظهار داشت: در این جلسه کار دانشگاه های علوم پزشکی در زمینه مدیریت بیماری ویروس کرونا قلب با مشارکت آقای قاضی زاده هاشمی ارزیابی شد. رئیس مجلس آقای گازی زاده نماینده مجلس در ستاد ملی تاج است. بنابراین ، مشاور وی نتایج دانشگاه علوم پزشکی در مورد بیماری عروق ویروس کرونا قلب را بررسی و به کمیسیون بهداشت گزارش داد.

وی توضیح داد: این گزارش نتیجه بررسی فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی در 25 استان است. اطلاعات مختلفی از جمله مشکلات تجهیزات و ملزومات بدست آمد که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند. به گزارش کرون ، جامعه پزشکی همچنین شکایت دارد که به آنها حقوق و دستمزد پرداخت می شود ، علیرغم اینکه هنوز هم به آنها پرداخت نمی شود ، حتی اگر آنها کارکنان مراقبت های بهداشتی نامیده می شوند.

به گفته شیخ ، اوضاع در استان های مختلف متفاوت است ، بنابراین در برخی از استان ها شرایط کافی وجود ندارد ، با این حال ، این استان ها کمک قابل توجهی به بیماران کرده اند.

نماینده کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در توضیح نتایج جلسه نتیجه گرفت که اعضای کمیسیون بهداشت به این نتیجه رسیده اند که مشکل اصلی در مدیریت تاج عدم دستورالعمل ها و برنامه های مشخص است. اما تلاش ها نباید نادیده گرفته شود ، بلکه باید مشکلات نیز حل شود. از طرف دیگر ، موضوع پیشگیری باید مورد توجه قرار گیرد و از طرف دیگر ، طرح شهید سلیمانینی نیز باید اجرا شود ، زیرا مهمترین چیز این است که زنجیره تاج.

در خاتمه ، شیخ گفت که در این جلسه برنامه كلی برای اصلاح ماده 22 قانون حمایت از كودكان و نوجوانان بدون همراه و آسیب پذیر مورد تصویب قرار گرفت. این طرح به عنوان یک کمیته فرعی به کمیسیون بهداشت ارائه شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا