اقتصادی

صادرات بنزین انگلیس به آمریکا صفر شد

ماه گذشته صادرات گاز انگلیس به ایالات متحده با ارزش 1.8 میلیارد دلار به صفر رسید.

به گزارش روابط عمومی ، پالایشگاه های انگلیس سالانه بیش از یک میلیون بشکه بنزین به ایالات متحده صادر می کنند ، اما این تجارت مهم در ماه ژوئن متوقف شد. این امر منجر به کاهش بسیار بزرگتر و طولانی تر در تولید سوخت نسبت به رقبای پالایشگاه ها شده است ، در نتیجه آنها ماه گذشته صادرات به ایالات متحده را متوقف کردند ، در حالی که ایالات متحده واردات را از دیگر کشورهای اروپایی افزایش داده است. طبق آمار تانکرهای Bloomberg و آمار تجارت ، این ممکن است برای اولین بار از ابتدای سال 2012 باشد که انگلیس بنزین را به آمریکا ارسال نکرده است.

پالایشگاههای اروپایی بنزین بیشتری نسبت به نیازهای قاره تولید می کنند و تولید اضافی اغلب به ایالات متحده می رود. صادرات بنزین که در سال 2019 1.83 میلیارد دلار ارزش دارد ، تجارت مهمی برای انگلیس است.

تجارت با اقیانوس اطلس امسال با آغاز تاج ویروس و قرنطینه تحمیل شده توسط دولت به شدت مختل شده است. پالایشگاه های نفتی پالایش نفت خام را کند کرده و تأسیسات مهم مانند تولید بنزین را متوقف کرده اند تا در شرایط سخت ادامه یابند.

آمارها نشان می دهد که هیچ تانکر نفتی در ماه ژوئن ایالات متحده را به مقصد انگلستان ترک نکرده است و اگر صادرات در اواخر ماه مه یا اوایل ژوئیه باشد ، می توانند در آمار گمرک ماه گذشته قرار بگیرند.

طبق گفته های بلومبرگ ، پالایشگاه والرو در پمبروک و پالایشگاه های Fowley ExxonMobil و Lindsay Total از بزرگترین صادرکنندگان بنزین از انگلیس به ایالات متحده هستند.

پالایشگاه های هلند نیز با بهبود تقاضا در ایالات متحده ، شروع به صادرات بیشتر به ایالات متحده کردند ، اما ریچارد متیوز ، مدیر تحقیقات کارگزاران کشتی گیبسون ، گفت که جریان کلی تجارت ضعیف بوده و محدودیت های مسافرتی در برخی کشورها دوباره وارد شده است. در برخی از نقاط جهان ، تقاضا برای سوخت در ایالات متحده ممکن است ضعیف شود و ذخایر افزایش یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا