ضرورت آمادگی برای مواجهه با پیکهای بعدی کرونا / خطر عادی انگاری اوضاع و بازگشت به شرایط قبلی

بیست و پنجمین جلسه اردوگاه تهیه دارو و لوازم پزشکی صبح امروز با حضور وزیر بهداشت و اعضای اردو در سالن وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وی در ابتدای این جلسه که با حضور دکتر سعید نمکی ، اعضای مرکز تهیه دارو و تجهیزات پزشکی برگزار شد ، وی بر ادامه پروتکل های بهداشتی در رویه ها و رویه های بهداشتی تأکید کرد: پروتکل های بهداشتی باید با دقت ، دقت و دقت نگهداری شوند. به طور مداوم کنترل می شود ، بهبودی از شرایطی که سیستم مراقبت های بهداشتی تمام تلاش خود را برای کاهش شبانه روزی و مرگ و میر انجام می دهد ، ما را در موقعیت خطرناکی برای یک اپیدمی کرونا قرار می دهد.

به گفته وزارت بهداشت ، وی افزود: ما از برهم زدن تشریفات و رویه ها که همه دستاوردهای بزرگ در زمینه مدیریت بیماری ها و اپیدمی ها را به محراب می کشد ، مضاعف هستیم. .

وزیر بهداشت با اشاره به موفقیت سیستم مراقبت های بهداشتی در تأمین داروهای مورد نیاز مردم در سخت ترین شرایط ، گفت: بسیاری از این دستاوردها نتیجه رویکرد مرکز کنترل دارو و تجهیزات پزشکی است.

وی در ادامه بر نقش م ofثر تولید داخلی و دانش دانشمندان داخلی ، مرکز تهیه دارو و تجهیزات پزشکی در هماهنگی و مدیریت بخش تجهیزات دارویی و پزشکی تأکید کرد.

نمکی بر لزوم تسریع بیشتر در ساخت تخت های بیمارستانی و آمادگی سیستم مراقبت های بهداشتی برای دیدار با قله های بعدی تاج و تخصیص منابع مالی لازم برای این منظور تأکید کرد.

سپس ، رئیس گروه تهیه غذا و دارو ، دکتر محمدرضا شن ساز ساز ، در مورد تهیه و توزیع ارز داروها و تجهیزات پزشکی ، واردات مواد اولیه دارویی و وضعیت تولید داخلی گزارش داد.

دکتر پیمان عشگی ، رئیس سازمان انتقال خون کشور ، نیز در مورد تهیه ، تولید و توزیع کیت های غربالگری برای گروه های خونی گزارش داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا