عمومیکسب و کار ایرانیان

طرز استفاده از سرم طلا

سرم طلا لاکچری کوین،یک سرم مرطوب کننده برای انواع پوست به حساب می آید .این سرم با طلای 24 عیار ترکیب شده و موجب شده پس از استفاده پوستی شفاف ،صاف و روشن و سالم داشته باشید این پیشنهاد بیز پلاس  به عنوان یک روتین عالی پوست و معجزه سلامت پوست به حساب می آید. قیمت سرم طلا اصل را از سایت های معتبر بپرسید و قبل از خرید مشاوره بگیرید.

باید بدانید که طلا خواص بی شماری دارد که یکی از پر کاربردترین و مفید ترین خواص طلا، ترکیب شدن آن با یکسری ترکیبات مناسب برای سلامت پوست برای استفاده در محصولات آرایشی و درمانی است.

ترکیبات سرم مرطوب کننده لاکچری کوین (سرم طلا ):

این سرم از ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید ،طلای 24 عیار و کلاژن تولید شده است که در نهایت موجب شفافیت و جوانسازی پوست می شود و از علائم پیری پوست جلوگیری می کند. همچنین از این برند محلول روغن تقویت مژه لاکچری کوین برای مژه های شما معجزه به ارمغان می آورد. با استفاده از این محلول ، موقع مصرف ریمل لاکچری کوین متوجه پر و بلند شدن مژه های خود می شوید.

سرم های لاکچری کوین بیز

در این سرم از طلای کلوئیدی استفاده شده است که همانطور که از اسم این طلا پیداست ،از ذرات بسیار کوچکی تشکیل شده اند که بصورت مایع دیده می شوند و در مایع معلق می باشند و نوعی سوسپانسیون ذرات ریز طلا به حساب می آیند. وقتی ذرات طلا بصورت کلوئیدی کوچک و مایع مانند باشند بسیار راحت به پوست جذب می شوند و تاثیرات شگفت خود را سریعتر بر پوست نمایان می کنند.

خواص هیالورونیک اسید بر پوست :

هیالورونیک اسید ماده ای است که در پوست تولید می شود و موجب شفافیت ،رطوبت و طراوت پوست می شود اما با افزایش سن روند تولید آن بسیار کم می شود.

علائمی مانند خشکی پوست ،حساسیت های پوستی ،کدر و مات شدن پوست ،خطوط ریز پوستی و ناهمگون شدن پوست همه از نشانه های کمبود هیالورونیک اسید در پوست است .این ماده علاوه بر افزایش سن که در تولید آن بسیار موثر تحت تاثیر عواملی مانند اثرات اشعه uv حاصل از تابش خورشید و اثر کردن رادیکال های آزاد به پوست می تواند ایجاد شود.

این ماده به سلول های پوستی در حفظ آب پوست کمک می کند و باعث شفافیت و طراوت و نرمی پوست می شود حتی اگر به صورت موضعی پوست را با این ماده تقویت کرد.

نرم کننده قوی پوست

آبرسان و رطوبت رسان قوی پوست با قابلیت جذب آب تا 1000برابری وزن خود

افزایش مقاومت جدی پوست در مقابل عوامل آسیب رسان داخلی و خارجی به پوست مانند :آلودگی هوا ،اشعه خورشید ،رادیکال های آزاد، افزایش سن

کاهش چروک پوست

  • کاهش سرخی ،التهاب و درماتیت پوست
  • جوانسازی پوست
  • تسریع روند التیام زخم
  • کاهش عفونت اطراف زخم
  • تسکین خشکی پوست

 خواص کلاژن بر پوست :

این پروتئین به استحکام و انعطاف پذیری پوست کمک می کند و سلول های مرده پوست را جایگزین می کند. در واقع این ماده پروتئین که تقریبا یک سوم پروتئین های بدن را تشکیل می دهد باعث متصل شدن بافت های بدن به یکدیگر می شود و این گونه مانع از شل شدن و افتادگی ظاهری آنها و آسیب آنها میشود. عواملی مانند افزایش سن از اصلی ترین عوامل کاهش سطح کلاژن در بدن می باشد و عوامل دیگری مانند نورخورشید ،سیگار ،استرس و عواملی از این قبیل نیز به کاهش سطح کلاژن ها کمک می کنند.

خواص طلا بر پوست :

طلای کلوئیدی یک نانوگلد متشکل از ذرات کوچک ، میکروسکوپی طلا است. یک اثر تسکین دهنده و هماهنگ کننده بر روی بدن ، روان و روح دارد. یکی از خواص طلا بر پوست این است که به عنوان یک ماده ضدپیری شناخته می شود و میتواند سلول های پایه پوست را فعال و سلول های پیر پوست را حذف کند و سلول های جوان تولید کند.

این تولید سلول های جدید و از بین رفتن سلول های پیر ،در نهایت منجر به فرایند ترمیم چین و چروک های پوستی یا جوان سازی پوست شود و تمامی خطوط ریز پوستی ،لک های پوست و سایر ناهمگونی و ایرادات پوستی را برطرف نماید.

یکی دیگر از خواص طلا بر پوست می توان به از بین رفتن پف زیر چشم و رفع سیاهی اطراف چشم اشاره کرد.

  • این ماده ارزشمند ،بهبود دهنده زخم و کنترل کننده عفونت نیز می باشد.
  • استفاده از آن بر پوست می تواند خستگی پوستی و استرس را کاهش دهد
  • باعث ایجاد افزایش خاصیت ارتجاعی پوستی می شود
  • در بهبود اگزما ،قارچ ها و بیماری های پوستی بسیار موثر می باشد
  • این ماده می تواند عفونت های قارچی پوست را از بین ببرد.
  • از طریق بهبود گردش خون به شفافیت و روشن شدن پوست کمک می کند

روش استفاده از سرم مرطوب کننده لاکچری کوین (سرم طلا Luxury Coin ) :

قبل از استفاده از سرم منافذ پوست BIZ ،حتما پوست خود را با شوینده های ملایم غیر صابونی و فاقد پارابن بشویید. به توصیه اکید بیز پلاس  ژل شستشو صورت ویتابلا بهترین گزینه برای پاکسازی پوست شما از تمامی چربی ها ،میکروب و آلودگی و سلول های مرده پوست می باشد که می توانید پس از استفاده از آن از این سرم به روی پوستتان به اندازه چند قطره استفاده نمایید و با سر انگشتان خود ضربه بزنید تا کاملا جذب پوستتان شود.

سرم طلای لاکچری کوین برای چه سنی مناسب است؟

این سوالی هست که برای شما هم احتمالا پیش آمده است. در جواب باید بگوییم که از آنجایی که روند تولید کلاژن از دهه 20 سالگی شروع می شود. چین و چروک های زیر پوستی از سن 20 سالگی به بعد آغاز می شود. پس خانم های بالای 20 سال می توانند استفاده از سرم را شروع کنند.

حتی کسانی که چروک ندارند در صورت استفاده از این سرم از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و در آینده اثر آن را روی پوست خود می بینند.

توجه :

افرادی که تمایل دارند در کنار استفاده از سرم طلای لاکچری کوین یک روتین پوستی فوق العاده استفاده کنند، پیشنهاد می شود حتما از کرم های روز و شب لاکچری کوین که حاوی کیوتن می باشد استفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا