علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

طریقه مصرف دمنوش لاغری مانترا

اضافه وزن و چاقی در جامعه پیشرفته امروز یکی از معضلات بسیار بدی است که بسیاری از افراد به آن مبتلا هستند. این دسته از افراد با ناراحتی های بسیاری از جمله فشار خون و بیماری های قلبی مواجه شده و دچار عدم اعتماد به نفس می شوند. یکی از بهترین است که می تواند شما را در زمان کوتاهی به وزن ایده آل خود رسانده و زیبایی و اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان آورد. امروزه دمنوش های بسیاری در بازار وجود دارند و تولیدکنندگان آنها ادعا می کنند که با خوردن این دمنوش ها شما لاغر می شوید.

علل اصلی اضافه وزن و چاقی

چاقی یکی از بدترین مشکلاتی است که می تواند برای فرد به وجود آید. همه ما دوست داریم که اندامی زیبا و ایده آل داشته باشیم تا علاوه بر سلامت، با اعتماد به نفس در اجتماع ظاهر شویم و همه جا بدرخشیم. عدم تحرک و تغذیه نامناسب از مهمترین علل ایجاد چاقی هستند. اما اضافه وزن دلایل دیگری نیز می تواند داشته باشد که عبارتند از:

  • کم خوابی یکی از مهمترین دلایلی است که افراد را به اضافه وزن دچار می نماید. دیر خوابیدن باعث می شود تا شما آخر شب احساس گرسنگی کنید و به دنبال خوردن غذا باشید. همین امر باعث چاقی و اضافه وزن می شود.
  • یائسگی و بالا رفتن سن یکی دیگر از دلایل چاقی و اضافه وزن است. با بالا رفتن سن سوخت و ساز بدن کمتر می شود و عدم  فعالیت هورمون های جنسی نیز به این امر اضافه می شود و باعث افزایش وزن در فرد می شود.
  • مشکلات هورمونی و تخمدان پلی کیستیک یکی دیگر از دلایل چاقی و اضافه وزن می باشد.
  • افراد سیگاری که سیگار خود را ترک می کنند، اشتهای بیشتری پیدا می کنند و نسبت به خوردن غذاهای چرب و پر قند بسیار علاقه نشان می دهند.
  • کم کاری تیروئید یکی از دلایل شایع در اضافه وزن است که این دسته از افراد حتی با گرفتن رژیم های مختلف نیز نمی توانند از وزن خود بکاهند و همین باعث اضافه وزن در این دسته از افراد می شود.
  • افرادی که از داروهای کورتونی استفاده می کنند، دچار افزایش اشتها می شوند و همین باعث چاقی در این دسته از افراد می شود.
  • استرس نیز یکی از دلایلی است که باعث چاقی در افراد می شود.
  • افرادی که به دیابت مبتلا هستند ممکن است با تزریق انسولین به اضافه وزن دچار شوند.

دمنوش لاغری مانترا

اما ممکن است با خوردن دمنوش چای سبز ترکیبی دکتر بیز هیچ گونه تغییری را در بدن خود احساس نکنید و از خوردن دمنوش ها دست بکشید. اما باید بگوییم که یکی از بهترین و سالم ترین است که حاصل سال های تحقیق افراد متخصص در علم تغذیه است و با رویکردی جدید در کاهش اشتها و افزایش سوخت و ساز در بدن کمک می نماید و شما با استفاده یک دوره از می توانید تغییرات محسوسی را در سایز و وزن خود مشاهده نمایید. تنها یکی از   است که یکی از پرفروش ترین محصولات لاغری این شرکت می باشد و افرادی که از این دمنوش استفاده کرده اند، همگی راضی بوده اند و برای دوره های بعدی خود نیز از این دمنوش سفارش داده و شاهد کاهش وزن بیشتری بوده اند.

طرز تهیه دمنوش مانترا

در بسته های ۲۰ تایی و به صورت تی بگ وجود دارند و شما می توانید از به راحتی در محل کار و بیرون از منزل نیز استفاده نمایید. برای تهیه این دمنوش معجزه آسا کافی است آب را به جوش آورید و تی بگ مانترا را داخل لیوانی سرپوشیده بیندازید و بگذارید که دمنوش دم بکشد. این دمنوش از ترکیبات بی نظیری همچون زیره، ، سداب، رازیانه و زنیان تشکیل شده است که هر یک از این ترکیبات تاثیر فوق العاده ای در کاهش وزن و افزایش سوخت و ساز در بدن دارند. این دمنوش همانگونه که می بینید با ترکیبات کاملا گیاهی و ارگانیک تهیه شده است و علاوه بر کاهش وزن به سلامتی هر چه بیشتر بدن نیز کمک می نماید.

از دمنوش مصفی خون شاتره می توانید قبل از میل نمودن غذا استفاده کنید تا علاوه بر کاهش اشتها به سوخت و ساز در بدن نیز کمک نماید. لاک مغسول در تقویت معده و روده ها نافع است. مفتح گرفتگی کبد و طحال می باشد . آشامیدن آن جهت فلج و تپش قلب مفید. جهت معالجه سرفه، سرماخوردگی و تنگی نفس یا آسم از جوشانده پودر ریشه خشک این گیاه استفاده می‌شود. در معالجه سل‌ ریوی از لاک مغسول شیره خشک شده این گیاه می توان استفاده‌ نمود. دفع کرم، خوردن برگ ‌های جوان این گیاه یا لاک مغسول شیره خشک شده این گیاه موثر می باشد. برای درمان چاقی ،هر روز صبح نیم گرم لاک مغسول با کمی سرکه به مدت ۴۰ روز میل شود. اگر روزی ۵ گرم لاک مغسول را با سرکه بخورید در چهار روز لاغر می‏ شوید.

دمنوش لاغری مانترا لاک مغسول تقویت کننده کبد و جهت درمان یرقان مفید است. قابض و خشک کننده است. ضد تشنج است. در دفع گاز معده موثر است. برای برطرف کردن سوئ هاضمه مفید است. دمنوش لاغری مانترا از فیبر، ماده معدنی، ویتامین و آنتی اکسیدان است. نفخ، سوء هاضمه و عفونت را برطرف می کند. مصرف آن همراه با آب جوش، قلب را تحریک می کند. برای رفع سرفه کمی دانه زنیان بجوید و سپس آب ولرم بنوشید. برای دفع سنگ کلیه، به مدت یک هفته مقداری از آن را با سرکه یا عسل مصرف کنید. مرزنجوش: درد آرتریت و سردرد را کاهش می دهد. مرزنجوش به انعطاف پذیری عضله و مفصل ها کمک می کند. تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است.

به علت دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی، مصرف آن مانع از بروز بیماری قلبی و سرطان می شود. به بدن کمک می کند با سرماخوردگی و آنفلوآنزا مقابله کند. از بروز تهوع و استفراغ پیشگیری می کند. نفخ و سوءهاضمه را برطرف می کند. ضد چاقی است، التهاب های واژن و علائم یائسگی مثل گرفتگی را برطرف می کند. علاوه بر این اگر با گل گاوزبان صرف شود، قاعده آور است، یعنی قطع قاعدگی را متوقف می کند.رازیانه برای ورم پلک و چین و چروک پوست مفید است که البته باید به صورت پماد مصرف شود رازیانه سکسکه و سوءهاضمه را برطرف می کند.رازیانه برای کلیه خواص فراوانی دارد و همراه با کاکل ذرت باعث دفع سنگ های کلیوی می شود.

اگر فردی که مبتلا به سنگ کلیه (کوچکتر از ۵ میلی متر) است، روزی ۴ تا ۵ مرتبه بذر رازیانه و کاکل ذرت را بجوشاند و میل کند، سنگ ها دفع خواهد شد.ریشه این گیاه نیز باعث برطرف شدن مشکلات کلیوی می شود. زمان مصرف چای سبز با علف لیمو قاشقی دکتر بیز به این صورت است که هفته ای دو یا سه بار قبل از خواب مصرف شود .  رازیانه ضداسپاسم و ضد نفخ است و به درمان سندرم روده تحریک پذیر کمک می کند و باعث کاهش اشتها می شود. سداب: سقط‌ کننده، آلرژی‌زا، ضددرد، کاهش‌دهنده میل جنسی، ضد باکتری، ضد شکنندگی عروق موئینه، ضد بارداری، ضد حساسیت، حساسیت ‌زا، ضد التهاب، ضد اسپاسم، آنتی‌اکسیدان، ضد نفخ، حشره‌ کش، محرک، مقوی معده.

جلوگیری از فشار خون: میزان کافئین موجود در قهوه معمولی نسبت به قهوه سبز بیشتر و کلروژنیک اسید آن کم‌تر است. به طور کلی، کافئین باعث افزایش فشارخون می شود. و انرژی در دسترس بدن را افزایش می‌دهد و به دنبال آن، ضربان قلب و فعالیت سیستم قلبی- عروقی نیز افزایش می‌یابد. کلروژنیک اسید اما باعث کاهش فشار خون می‌شود. پس در صورتی‌که به بیماری فشارخون مبتلا هستید از قهوه سبز استفاده کنید. کنترل قند خون: کلروژنیک اسید موجود در قهوه سبز، جذب گلوکز غذا توسط روده‌ها را کاهش و جذب گلوکز موجود در خون توسط ماهیچه‌ها را افزایش می‌دهد.

هر دو این موارد منجر به کاهش گلوکز خون می شود. و در نتیجه قند خون را کاهش می‌دهند. علت استفاده از قهوه در رژیم‌های لاغری، وجود کافئین در این نوشیدنی است. زیرا این ماده متابولیسم یا سوخت و ساز بدن را بالا می برد. و باعث چربی‌سوزی و جلوگیری از تجمع چربی در بدن می‌شود. بنابراین نوشیدن قهوه‌های بدون کافئین تاثیری بر تناسب اندام و لاغری نخواهد داشت. از آنجا که قهوه سبز تنها ۲۰ درصد از کل کافئین موجود در قهوه معمولی را داراست، نمی‌تواند به اندازه قهوه معمولی برای فرآیند چربی سوزی موثر باشد. به عبارت دیگر نوشیدن قهوه سبز معجزه نمی‌کند اما بی تاثیر نیز نیست.

دکمه بازگشت به بالا