اقتصادیکسب و کار ایرانیان

عایق بندی پشت بام با مواد نانو

 آب بندی پشت بام موزاییکی

اگر پشت بام ساختمان شما با موزاییک یا سرامیک است و در حال حاضر دچار نشتی شده است باید از عایق کاری پشت بام استفاده کنید. این نوع عایق کاری بی رنگ است و بعد از استفاده از آن، علاوه بر اینکه آب بندی پشت بام انجام می شود، در زیبایی  و جلادهی پشت بام نیز موثر است.

برای آب بندی پشت بام موزاییکی ایزوگام مناسب نیست زیرا ایزوگام روی سطوح صیقلی ماندگاری و چسبندگی ندارد. همچنین زیبایی پشت بام را از بین می برد و تولید گرما و حرارت می کند در صورتی که در عایق نانو بام حرارت جذب نمی شود و باعث می شود تا دمای کلی ساختمان کاهش یابد.

آب بندی پشت بام موزاییکی |عایق پشت بام در شمال

آب بندی پشت بام موزاییکی با عایق بی رنگ

در این روش عایق کاری پشت بام رنگ موزاییک حفظ می شود و و به صورت شفاف آب بندی می شود. این عایق به صورت مایع است و می توان با قلمو یا غلطک آن را روی موزاییک ها اجرا کنیم.

آموزش آب بندی پشت بام

برای آب بندی پشت بام ابتدا باید سطح را کاملا تمیز کرد و سپس برروی آن عایق بام را اجرا کرد.

در مرحله اول با مایع عایق پشت بام و سیمان بین زوایای دیوار که با کف در ارتباط است را ماهیچه کشی کنید.

با استفاده از ترکیب مایع آب بندی پشت بام و سیمان درزهای موزاییک پشت بام را پوشش دهید و ترمیم کنید.

چسب نانو برای پشت بام (چسب آب بندی پشت بام) که به صورت شفاف و بی رنگ است را با قلمو روی بندها بکشید تا از ترک مجدد بین درزها محافظت کند.

حال در این مرحله مایع آب بندی پشت بام را برروی سطح اجرا کنید. این عایق به صورت مایع است و می توان با طی لاستیکی یا جارو و غلتک روی موزاییک ها را پوشش داد. بعد از خشک شدن به صورت یک لایه سخت و بی رنگ خواهد بود.

چسب نانو برای پشت بام ؛ مزایا

با استفاده از این عایق نیازی به تخریب موزاییک و دردسرهای آن نیست. و اگر می خواهید بدون دردسر و ارزان پشت بام خود را عایق کنید این روش بهترین است. قیمت چسب نانو برای پشت بام با صرفه است و با هزینه کم و ماندگار می توانید از پشت بام بدون درز و لذت ببرید.

عایق بندی پشت بام ؛ کاربردها

این نوع عایق را می توان در تمام سطوح از جمله پشت بام می توان استفاده کرد، این نوع عایق در مکان هایی مانند ساختمان ها، سوله ها، مساجد، سرد خانه ها ، لوله های آب، کانال های کولر، کانکس ها، سرویس های بهداشتی، روف گاردن و نمای سبز، پی ساختمان ها، سقف های متال و بتن و… استفاده کرد و همچنین این نوع عایق را می توان برای رفع نشتی ایزوگام و یا قیرگونی استفاده نمود.

نکات مهم قبل از عایق کاری بام

  • پاک نمودن و خشک کردن سطوح مورد نظر
  • ترمیم قسمت های آسیب دیده
  • ترمیم چاله ها و سطح فرو رفته به وسله ی سیمان پلیمری یا پودر های ترمیمی
  • صاف نمودن سطوح
  • عدم نیاز به پرایمر برای پوشش دادن سطوح چوبی، فومی، پلی یورتان
  • استفاده از پلی استر ها برای پوشاندن دور لوله ها، هواکش ، نورگیر و کنج دیوارها

عایق رطوبتی نانو پشت بام ؛ بهترین عایق پشت بام

اگر قصد عایق بندی پشت بام، استخر و… خود را دارید پیشنهاد ما خرید عایق رطوبتی سفید بام پارسیک است.

این محصول در وزن های 1، 5 و 10 کیلوگرمی موجود و برای استفاده از این نوع عایق بسیار آسان کافی است برای اجرای آن مراحل زیر را طی کنید.

عایق رطوبتی پشت بام در اصفهان

اصفهان یکی از بزرگ ترین شهر های ایران محسوب می شود، استفاده از ایزوگام در این شهر به دلیل قرار گیری در منطقه کویری و طول عمر پایین ایزوگام و تابش مستقیم نور خورشید توصیه نمی شود و پیشنهاد می کنیم برای عایق بندی پشت بام خود از عایق های رطوبتی نسل جدید که جایگزین 100درصدی ایزوگام هستند استفاده کنید.

عایق رطوبتی پشت بام در تهران

استان تهران از نظر آب و هوایی به 3 قسمت تقسیم می شود، ارتفاعات شمالی، کوهپایه ها و نیمه خشک و خشک، به همین دلیل آب و هوای استان تهران مرطوب و نیمه مرطوب می باشد، ایزوگام به دلیل عدم مقاومت در برابر رطوبت در صورت استفاده خاصیت نفوذ ناپذیری خود را از دست می دهد، به همین دلیل اگر قصد خرید عایق رطوبتی پشت بام را دارید می توانید با نمایندگان شرکت پارسیک در تهران تماس بگیرید.

عایق رطوبتی پشت بام در مشهد

مشهد دومین شهر پر جمعیت و بزرگ ایران در منطقه سرد و خشک قرار گرفته شده است، اگر در استان خراسان رضوی و شهر مشهد سکونت دارید و قصد عایق بندی پشت بام خود را دارید می توانید با خرید محصولات پارسیک تا 48 ساعت بعد از خرید، محصول خود را تحویل بگیرید.

عایق رطوبتی پشت بام در تبریز

تبریز یکی از بزرگ ترین قطب های اقتصادی آذربایجان در ایران است، آب و هوای تبریز در زمستان سرد و در تابستان گرم و خشک می باشد، سرمای زیاد در زمستان به دلیل قرار گیری از شمال، شرق و جنوب به کوهستان و در غرب دشت تبریز و باغ های سبز می باشد، بنابراین استفاده از ایزوگام در شهر تبریز امکان پذیر نیست و باعث یخ زدگی و شکستگی ایزوگام می شود، به همین دلیل اگر در آذربایجان غربی به خصوص در تبریز ساکن هستید می توانید برای خرید عایق رطوبتی پشت بام با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

https://berke.ir/عایق-بندی-پشت-بام-با-مواد-نانو/منبع:

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا