عزیزی: مجلس قدردان اقدام مقتدرانه مسئولان در آزادی «حمید نوری» است

نماینده شیراز در مجلس گفت: آزادی «حمید نوری» نشان داد که جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با رفتارهای خلاف منافع امنیت ملی و دفاع از حقوق شهروندان خودش با دست پر برخورد می کند؛ مجلس از این جهت قدردان این حرکت به موقع و توام با اقتدار مسئولان امر است.

به گزارش روابط عمومی، ابراهیم عزیزی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود گفت: از تلاش های صورت گرفته توسط دستگاه دیپلماسی کشور و سایر دستگاه های مرتبط با آزادی حمید نوری تشکر می کنم؛ حمید نوری با شیطنت استکبار و برخی ایادی دست نشانده و منافقان کوردل مدتی در بازداشت بود.

وی ادامه داد: این اقدام نشان داد که جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با رفتارهای خلاف منافع امنیت ملی و دفاع از حقوق شهروندان خودش در هر زمانی و مقطع و به هر شکلی با دست پر برخورد می کند؛ مجلس از این جهت قدردان این حرکت به موقع و توام با اقتدار مسئولان امر است.

این نماینده مجلس در ادامه  انتخابات را فرصتی برای افزایش تراز مردمی و همراهی آحاد مردم با اصول بنیادین انقلاب و امامین انقلاب دانست و افزود: حضور حداکثری و انتخاب فردی آگاه به مسائل و مشکلات کشور اجتناب ناپذیر است، باید تلاش کرد فرصتی که در ادامه فقدان رئیس جمهور مردمی، مکتبی و شهید جمهور پیش آمده را با حضور حداکثری و انتخاب فرد آگاه به همه مسائل کشور برای ایران اسلامی به یک فرصت تبدیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران به سراغ فردی بروند که برنامه هفتم را به درستی درک کرده و بتواند اجرایی کند؛ امروز مهمترین مطالبه مجلس از رئیس جمهور آینده اجرای برنامه هفتم باشد.

نماینده شیراز با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش گفت: کشاورزان با مشکلات زیادی از جمله سوخت، انرژی و تسهیلات روبرو هستند و نمایندگان مجلس به ویژه پرداخت پول گندم کاران سراسر کشور را متذکر شدند. انتظار می‌رود دولت حق الزحمه و پول زحمت و رنج کشاورزان را پرداخت کند و وزارت جهاد کشاورزی، دولت و نیرو به مشکلات این قشر توجه داشته باشند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل