استانی

عمران و آبادانی ثمره توجه دولت سیزدهم به روستاهای ابهر

روابط عمومی/زنجان فرماندار ابهر گفت: ثمره توجه ویژه دولت سیزدهم به روستاها، عمران و آبادانی این مناطق در ابهر است.

احمد ذوالقدر امروز (سه‌شنبه، ۱۲ تیر ماه) در دیدار با دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی ابهر، با بیان اینکه همه ما برای خدمت امده‌ایم و فرقی نمی‌کند در چه لباس و جایگاهی باشیم، اظهار کرد: مانند رئیس‌ جمهور شهیدمان که برای رفاه مردم لحظه‌ای آسوده نبود، بحث خدمت و حل مشکلات مردم باید سرلوحه کارهای‌ ما باشد. ثمره حل گره‌های زندگی مردم، امیدآفرینی و ایجاد رضایت در جامعه است.

او با اشاره به زحمات دهیاران در مناطق روستایی و سختی کار آنها با توجه به انتظاراتی که وجود دارد، ادامه داد: دهیاران پل ارتباطی مردم با مسئولان در روستاها هستند و کسی حق ندارد اجحافی در حق آنها کند و خدمات ارزشمند آنها را در روستاها زیر سوال ببرد.

ذوالقدر با توضیح اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید ارتباط مستمر با دهیاران داشته باشند، افزود: در خدمت‌رسانی به مناطق روستایی و ارتباط دهیاران با مسئولان نباید هیچ مانعی وجود داشته باشد. 

وی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری، بیان کرد: اولویت اول در انتخابات برای ما مشارکت است. بنابراین از تک‌تک افراد جامعه درخواست داریم در بحث افزایش مشارکت ورود جدی داشته باشند و ضرورت آن را تبیین کنند.

فرماندار ابهر با توضیح اینکه وظیفه داریم با بی‌طرفی انتخابات را برگزار کنیم، اظهار کرد: متعاقب همین موضوع دهیاران نیز حق تبلیغ کاندیدای خاص را ندارند که در صورت مشاهده با آنها برخورد خواهد شد، به طوری که در انتخابات مجلس، برخی مدیران خاطی برکنار شدند.

وی با بیان ابنکه افتخار ما این است که در کشوری زندگی می‌کنیم که همه دغدغه آن مردم هستند، ادامه داد: کشور ما تنها کشوری است که حتی قانون اساسی آن نیز به رأی گذاشته شده است. موضوعی که بسیاری از کشورها حتی جسارت برگزاری حتی یک انتخابات ساده و دخیل کردن مردم در امور کشور را ندارند.

او با یادآوری اینکه در کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند مردم حتی برای‌شان معنی ندارد، افزود: نمونه بارز این موضوع را می‌توان در برخورد خشونت‌آمیز پلیس با دانشجویانی دید که ندای مظلومیت فلسطین را سر می‌دهند.

ذوالقدر تاکید کرد: مردم‌سالاری دینی یکی از ارکان اصلی کشور ماست به‌طوری که از اسفند ماه به بعد، شاهد برگزاری سه انتخابات در کشور بودیم و در سه ماه آینده نیز استارت انتخابات شوراها زده خواهد شد که این امر باعث افتخار است.

وی با توضیح اینکه کاملاً طبیعی است که هر کشوری برای خود قانون داشته باشد و باید به آن احترام گذاشت و در اجرای آن کوشید، ادامه داد: افتخار کشور ما این است که این قوانین با هماهنگی مردم بوده و مردم به آن رأی داده‌اند.

فرماندار ابهر با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از رسانه‌ها در بیان عملکردها، گفت: بیان نکردن عملکردها در واقع خیانت به مردم و بی‌انصافی نسبت به دستاوردهای انقلاب است. بنابراین تبیین دستاوردهای انقلاب وظیفه تک تک ماست.

او با اشاره به دهگردشی‌های انجام‌شده که بیشتر مصوبات آن نیز به ثمر رسیده است، توضیح داد: شهید آیت‌الله رئیسی توجه خاصی به روستاها داشت تا جایی که همواره شاهد حضور او در دورترین و محروم‌ترین روستاهای کشور بودیم.

فرماندار ابهر با توضیح اینکه در دولت شهید رئیسی شاهد افزایش اعتبارات در روستاها بودیم که ثمره آن رونق و رشد روزافزون این مناطق است، ادامه داد: در دولت سیزدهم شاهد هزینه اعتبارات خوبی در روستاهای بخش مرکزی ابهر بودیم.

وی با یادآوری اینکه برای تبیین دستاوردهای نظام باید قبل و بعد از انقلاب را مقایسه کنیم، افزود: به برکت انقلاب اسلامی کشور ما در بسیاری از حوزه‌ها جزو ۱۰ کشور برتر جهان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا