عمومیکسب و کار ایرانیان

عوارض استفاده از ریمل تاریخ گذشته

همه خانم ها ریمل تقویت مژه را دوست دارند و برای آن جایگاه ویژه ای قائل می شوند. این ابزار آرایشی یکی از پرمصرف ترین لوازم آرایشی در کل دنیا است و به دلیل تاریخ مصرف محدودی که دارد تعداد استفاده از آن بسیار زیاد است.یکی از مهم ترین قسمت های صورت که هنگام آرایش به آن توجه ویژه ای می شود چشم ها هستند. شما با استفاده از این محصول می توانید مژه های خود را بلند و حجیم کنید و به آن حالت دهید.

این ماده آرایشی اگر درست استفاده شود می تواند خستگی چشم ها را بپوشاند و به چهره تان نشاط و طراوت می بخشد. در واقع آرایش بی ریمل به فرد حالت بیماری و کسلی می دهد. دیده شده است که بسیاری از خانم ها آرایش را زدن یک ریمل به چشم ها می دانند و با آن هم به شدت روحیه و انگیزه می گیرند. اما آیا برای شما هم اتفاق افتاده است که از یک محصول آرایشی تاریخ مصرف گذشته استفاده کرده باشید؟در این مقاله  می خواهد روش های تشخیص یک تاریخ مصرف گذشته و فاسد را به شما نشان دهد تا با کمک آن به چشم هایتان آسیب وارد نکنید.یک محصول ارایش خوب و سالم که از تاریخ انقضاء آن نگذشته باشد پوشش کاملی روی مژه هایتان ایجاد می کند، به راحتی پاک می شود و در چشم های شما حساسیت ایجاد نمی کند.

اما خوب است این نکته را بدانید که باید قبل از خرید ریمل تاریخ انقضاء آن را چک کنید. کمترین و محدودترین مدت مصرف یک وسیله آرایشی مربوط به ریمل است که بین 2 تا 4 ماه می باشد. سعی کنید از این محصول آرایشی تان  در این مدت مصرف کنید و آن را دور بیندازید. این محصول آرایشی به دلیل تاریک بودن درون محفظه اش و مرطوب بودن آن خیلی سریع فاسد می شود. استفاده از محصول فاسد می تواند به چشم هایتان آسیب جدی وارد کند.

Complications of using outdated mascara

عوارض استفاده از ریمل تاریخ مصرف گذشته

اگر پس از استفاده از محصول آرایشی چشم های شما دچار سوزش، خارش و قرمزی شد بدانید که یا ریملی که خریداری کردید مناسب چشم های شما نیست و یا اینکه محصولتان فاسد شده است.حتی زمانی که از یک نوع محصول برای یک مدت طولانی تر استفاده کردید و هیچ کدام از علائم بالا را نداشته باشید، اما به نور خورشید حساسیت داشته باشید و بدون اراده اشک از چشم هایتان سرازیر شد بدانید که این موارد جزء علائم ثانویه یک ریمل نامناسب است.ابتدا تاریخ انقضاء ریمل را چک کنید.

اگر به پایان نرسیده بود ولی این علائم را دیدید مطمئن باشید که چشم های شما به مواد داخلی آن حساسیت دارد. برخی از مدل ها دارای عطر و رایحه هستند و گاهی دیده می شود که چشم ها به این گونه مواد حساسیت نشان می دهد.اگر ریمل برندهای مختلف را امتحان کردید اما علائم آلرژی هنوز سر جای خود باقی مانده بود می توانید از ریمل های گیاهی که پایه آن طبیعی و ارگانیک است استفاده کنید.

روش های تشخیص یک ریمل فاسد

اگر محصول به خوبی روی مژه های شما نشست و خیلی راحت هم پاک شد بدانید که ریمل شما سالم است. اما در مورد ریمل فاسد شما با پاک کردن آن از روی مژه ها دچار مشکل خواهید بود. غیر از ریمل های ضد آب که به سختی از روی مژه پاک می شوند ریمل های فاسد هم این مشکل را دارند.

زمان پاک کردن محصول فاسد شما تعداد زیادی مژه از دست می دهد و چشم های شما دچار ریزش مژه می شود. یکی دیگر از آسیب هایی که ممکن است به مژه شما وارد کند نازک و شکننده شدن آن است. محصول فاسد و مواد نامرغوب موجود در آن هنگامی که به تارهای مژه می چسبد آن ها را ضعیف می کند و با یک فشار کوچک مژه ها می شکنند.

آسیب های یک کالای فاسد زیاد است اما این آسیب ها در مورد ریمل بسیار جدی تر خواهد بود. چرا که این نوع ریمل دارای مقدار زیادی خورده مژه است و لابه لای تارهای مژه قرار می گیرد و هنگام پاک کردن تعداد بیشتری مژه را درگیر خود می کند.از طرفی برای اینکه ریمل حجم دهنده بتواند تاثیر خود را بگذارد باید مقدار بیشتری مواد روی تارهای مژه قرار بگیرد. حالا در نظر بگیرید که کل موادی که روی مژه تان قرار گرفته فاسد است. پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به را مطالعه بفرمایید.

زمانی که درب محصول را باز می کنید و برس آن را بیرون می آورید نباید بو و رایحه بدی را استشمام کنید. بوهای زننده و متعفن نشان دهنده خراب شدن و فاسد بودن مایع درون ریمل تان است.بوی نامطبوع بنزین و گازوئیلی که با باز شدن ریمل به بینی شما می خورد نشان دهنده بی کیفیت بودن یا فاسد شدن محصول  تان است. به هر حال توصیه می شود به هیچ وجه از آن استفاده نکنید و چشم و مژه های خود آسیب وارد نکنید.

نکته:برای خرید ریمل تقویت ابرو لاکچری کوین میتوانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

در انتخاب ریمل دقت کنید.

چشم حساس ترین عضو بدن و صورت است و آسیب هایی که به آن وارد می شود می تواند تا مدت طولانی شما را اذیت کند. راه های درمان برای یک چشم آسیب دیده هم نیازمند هزینه زیاد و هم تحمل درد زیادی خواهد بود.در نتیجه در انتخاب مواد آرایشی که با چشم ارتباط مستقیم دارند باید بسیار وسواسانه رفتار کرد. تاریخ انقضاء آن را هنگام خرید ریمل بررسی بفرمایید. از اصل بودن آن هم اطمینان حاصل کنید.

برای اینکه بتوانید یک ریمل اصل که مطابق استانداردها است باید به فروشگاه های معتبر آرایشی مراجعه کنید. یکی از برندهای معتبر جهانی که کیفیت لوازم آراعوارض استفاده از لوازم آرایشی تاریخ گذشته بسیار زیاد است و این محصولات ممکن است باعث بروز مشکلات جدی برای پوست و چشم‌های شما شوند. اگر می‌خواهید بدانید این محصولات باعث بروز چه مشکلاتی خواهند شد؛ پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تاریخ مصرف لوازم آرایشی چه اهمیتی دارد؟

به توصیه متخصصان پوست، لازم است همیشه به تاریخ مصرف لوازم آرایش نیز مانند مواد غذایی اهمیت بدهید. چرا که این محصولات بعد از انقضا، پایداری خود را از دست می‌دهند، کم کم خشک می‌شوند و روی پوست نیز دیگر آن جلوه و زیبایی اولیه را نخواهند داشت.اما عوارض استفاده از لوازم آرایشی تاریخ گذشته فراتر از موارد فوق است! چرا که با فاسد شدن آن‌ها، مولکول‌های محصولات شکننده شده و باعث ایجاد التهاب و آسیب به پوست می‌شوند. حتی در مواردی ممکن است باکتری‌هایی در این محصولات رشد کنند و با انتقال به پوست و چشم، شما را دچار بیماری‌های مختلفی نمایند.

عوارض لوازم آرایش تاریخ گذشته چیست؟

قبل از آشنایی با عوارض لوازم آرایش تاریخ گذشته ، ابتدا لازم است درباره تاریخ مصرف این محصولات برایتان توضیح دهیم. در واقع محصولات استاندارد داخلی و خارجی، دو نوع تاریخ مصرف دارند. تاریخ اول نشان‌دهنده زمانی است که انقضای محصول در آن به پایان می‌رسد.

تاریخ دوم نیز به شکل یک قوطی کوچک کرم با در باز، پشت محصول درج شده و در کنار آن عدد مشخصی نوشته شده است. این علامت نشان‌دهنده آن است که پس از باز کردن درب محصول، تا چند ماه می‌توانید از آن استفاده کنید. یعنی پس از گذشت این مدت، حتی اگر تاریخ انقضای محصول نگذشته باشد، باید استفاده از آن را متوقف کنید.

در ادامه درباره عوارض استفاده از لوازم آرایشی تاریخ گذشته بیشتر صحبت می‌کنیم:

عوارض استفاده از کرم تاریخ گذشته

برای بررسی تاثیرات مصرف کرم‌های تاریخ گذشته، دو پارامتر باید مورد بررسی قرار بگیرند:

  1. چه میزان از محصول خراب و فاسد شده است
  2. میزان حساسیت پوست شما چقدر است

در صورت استفاده از انواع یا کرم پودرهای مختلف، با توجه میزان حساسیت پوستتان ممکن است دچار یک یا چند عارضه زیر شوید:

التهاب پوست صورت

التهاب پوست مهم‌ترین و خطرناک‌ترین عارضه‌ای است که در صورت مصرف منقضی شده با آن روبه‌رو می‌شوید. این مساله ممکن است باعث قرمز شدن پوست، بروز لک‌های قهوه‌ای یا خارش و … روی پوستتان شود که درمان آن‌ها بسیار زمان‌‌بر و پرهزینه خواهد بود.

ایجاد جوش و تاول روی پوست

در واقع عوارض استفاده از کرم تاریخ گذشته برای پوست هر فرد متفاوت از فرد دیگر خواهد بود. اما بدترین عارضه‌ای که می‌توانید با آن روبه‌رو شوید، تحریک شدن پوست است که با جوش‌های ریز سرسیاه، جوش‌های چرکی و عفونی یا حتی تاول نمایان خواهند شد.

کدر شدن پوست

حتی اگر پوست شما کم‌ترین حساسیت را داشته باشد و با مصرف کرم‌های تاریخ گذشته دچار عوارض بالا نشوید، به مرور زمان در اثر استفاده از این محصولات کدر و تیره خواهد شد. پس اگر به شادابی و لطافت پوست صورتتان اهمیت می‌دهید این محصولات کهنه و فاسد را دور بریزید.

چروک شدن دور چشم

یکی دیگر از عوارض استفاده از کرم تاریخ گذشته ، مشکلاتی است که برای پوست نازک و حساس دور چشم ایجاد می‌شوند. مواردی مانند ایجاد چروک، گود شدن و تیرگی این ناحیه، تنها بخشی از این عوارض هستند که برطرف کردن آن‌ها بسیار سخت و حتی گاهی غیر ممکن است.

ژل تقویت کننده ابرو

ژل تقویت ابرو لاکچری کوین با داشتن مواد موثر طبیعی یک محصول بی نظیر جهت تقویت و پرپشتی ابروها است. ترکیبات تشکیل دهنده این ژل تقویت کننده ابرو کمک به تحریک جریان خون در موضع ابروها کرده و با افزایش اکسیژن رسانی موجب رشد مجدد ابروهای ریخته شده خواهد شد. این ژل تخصصی سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی است که با تغذیه ریشه ابروها موجب افزایش ضخامت و استحکام آن ها شده و با تقویت خاصیت کشسانی تارهای ابرو از شکنندگی آن ها جلوگیری خواهد کرد. ژل تقویت کننده دکتر کلوگل فاقد موادی چون سیلیکون، پارابن و چربی است که قدرت نفوذ با اثربخشی بسیار بالایی داشته و در حجم دهی و یکنواختی ابروها نقش بسیار موثری دارد.

دکمه بازگشت به بالا