علمی و پزشکی

عکس | قیافه خودتان را آن طور که دوست دارید تغییر دهید

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که به عنوان یک وایکینگ، یک جنگجوی رومی یا یک شوالیه قرون وسطایی چه شکلی خواهید بود، هوش مصنوعی به کمک شما خواهد آمد.

وب سایت «Genealogy MyHeritage» ابزاری آنلاین به نام AI Time Machine منتشر کرده است که می تواند ظاهر شما را طوری تغییر دهد که گویی از یک دوره تاریخی دیگر در زمان آمده اید.

عکس  صورت خود را هر طور که دوست دارید تغییر دهید

این ابزار جدید در مرورگر دسکتاپ و موبایل موجود است و عکس های شخصی روی تلفن همراه یا کامپیوتر شما را به تصاویر «واقعی تر» تبدیل می کند.

هر کسی می تواند خود را به عنوان یک جنگجوی یونان باستان، یک فرعون مصر، یک شوالیه قرون وسطایی، یک خانم ویکتوریایی یا یک هیپی دهه 1960 ببیند.

“MyHeritage” در چیزی که ما فناوری فناوری عمیق می نامیم تخصص دارد. دیپ فیک نوعی رسانه مصنوعی است که در آن شخص در یک تصویر یا ویدیو با شخص دیگری تغییر یا جایگزین می شود.

حقایق عمیق دور از بحث نیست. یکی از دلایل افزایش هوشیاری در مورد آنها این واقعیت است که از این فناوری برای انتشار اخبار جعلی، جعل هویت و کلاهبرداری استفاده می شود.

گیلاد جافت، موسس و مدیر عامل “MyHeritage” که خود این ابزار را آزمایش کرده است، می گوید: ماشین زمان هوش مصنوعی روشی جدید و جالب برای ارتباط افراد با تاریخچه خانوادگی خود با شبیه سازی آنها با اجدادشان است.

و می گوید: طی سه سال گذشته ابزارهای موفق زیادی را ارائه کرده ایم که از قدرت هوش مصنوعی برای زنده کردن تصاویر تاریخی استفاده کرده اند.

ماشین زمان، هوش مصنوعی، تغییری جدید در این موضوع است که شما را به سفر به گذشته دعوت می کند و خود را همانطور که در زمان اجدادتان بوده اید ببینید.

برای استفاده از ماشین زمان هوش مصنوعی باید به صفحه این ابزار رفته و 10 تا 25 عکس از خود را که در روزهای مختلف و در موقعیت های مختلف با رنگ ها و زوایای مختلف ثبت شده اند، بارگذاری کنید.

این شرکت از افراد می‌خواهد با کسب اجازه از آنها و مسئولانه از عکس‌های افراد دیگر استفاده کنند و از استفاده از عکس افراد زیر سن قانونی خودداری کنند.

این ابزار از شما می خواهد که ابتدا عکس های خود را آپلود کنید و سپس می توانید وارد حساب کاربری MyHeritage خود شوید یا ثبت نام کنید.

اگر در این مرحله انصراف دهید، عکس‌های آپلود شده بدون تکمیل ثبت نام به‌طور خودکار حذف می‌شوند تا از حریم خصوصی شما محافظت شود.

یک واترمارک به همه تصاویر اضافه می شود تا آنها را از تصاویر معتبر متمایز کند.

ایجاد نتایج از تصاویر ورودی اصلی معمولاً بین 30 دقیقه تا دو ساعت طول می کشد و کاربران پس از آماده شدن تصاویر ایمیلی دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این خدمات، MyHeritage همچنین محصولاتی مانند کیت های آزمایش DNA بر اساس بزاق را ارائه می دهد که به گفته این شرکت، می تواند گروه های قومی و مناطق جغرافیایی اجداد شما را بر اساس DNA تعیین کند.

5858

دکمه بازگشت به بالا