عمومیکسب و کار ایرانیان

عیب یابی ماشین لباسشویی بهی

بررسی دکمه استارت لباسشویی بهی

برای روشن شدن درست و شروع کردن به کار به مدت یک ثانیه دکمه استارت لباسشویی بهی را فشار دهید تا شروع به کار کند روشن کردن و فشار دادن لحظه ایی کمکی نمی کند همنچنین این زمان نگه داشتن نباید بیش از 3 ثانیه باشد.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی بهی 618c |قیمت لباسشویی بهی ۵ کیلویی

اطمینان از بسته بودن درب لباسشویی بهی

اگر درب ماشین لباسشویی بهی بسته نباشد ، یا اینکه لباسی اجازه بسته شدن در لباسشویی را نمیدهد که تا زمانی درب ماشین لباسشویی بهی بسته نشده باشد ماشین لباسشویی اقدام به کار کردن نمیکند و شستشو انجام نخواهد شد. از قرار دادن لباس بیش از حد در ماشین لباسشویی بهی خود داری کنید چون باعث بسته نشدن در لباسشویی بهی می شود .

بررسی قفل کودک ماشین لباسشویی بهی

روش های غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی بهی اصفهان : دکمه استارت را به مدت ۳ الی ۵ ثانیه فشار دهید و نگه دارید. بعد از ان باید علامت کلید و یا عبارت “CL” مخفف Cildren Luck از روی صفحه پاک شده باشد.  برخی مدل های لباسشویی های بهی برای غیر فعال کردن قفل کودک ، باید کلید rpm و finished in را به مدت 3 ثانیه فشار دهید ،که بعد شنیده شدن صدا قفل کودک غیر فعال می شود. در صفحه نمایش لمسی  روی مربع روشن با علامت کلید و عبارت ۳ seconds را  ۳ ثانیه نگه دارید.

در این مقاله قصد داریم تا به عیب یابی لباسشویی بهی بپردازیم. همانطور که قبلا اشاره شد، سماسرویس به صورت رسمی تعمیر لباسشویی بهی در اصفهان  را انجام می دهد. با تکیه بر متخصصان و سرویس کاران مجاز لباسشویی بهی توانسته ایم تا رضایت مشتریان محترم را در این زمینه کسب نماییم. در ادامه مواردی را که امکان دارد دلیل عدم آبگیری لباسشویی بهی شوند را نام برده ایم و راهکاری را برای هر کدام شرح داده ایم. توجه فرمایید که تعمیرکار مجاز لباسشویی بهی که مهارت لازم را دارد می تواند در تعمیر هرچه مطمئن تر لباسشویی به شما کمک کند. صافی ها و شیلنگ های تأمین آب لباسشویی بهی:

لباسشویی بهی به کمک شیلنگ های لاستیکی که برای تأمین آب ماشین لباسشویی به شیر آب شهری متصل می شوند، آبگیری را انجام می دهد. گاهی حتی طول این شیلنگ ها به 2 تا 3 متر نیز می رسد. همچنین در انتهای شیلنگ و در محل اتصال به شیر، صافی ها یا فیلترهای کوچکی وجود دارند که جهت جلوگیری از ورود رسوبات و مواد موجود در آب به داخل لباسشویی و شیر برقی، استفاده می شوند. سوئیچ سطح آب یا سوئیچ فشار لباسشویی بهی:

سوئیچ سطح آب ماشین لباسشویی که یک سوئیچ فشاری می باشد، ولتاژ برق ورودی به شیر برقی را کنترل می نماید. درواقع جریان از تایمر یا برد الکترونیکی به سوئیچ فشار و از این قطعه به شیر برقی می رسد. در صورتی که سوئیچ سطح آب ایراد داشته باشد، ممکن است پیش از رسیدن آب به مقدار مناسب جریان را از شیر برقی قطع نماید و یا از همان ابتدا اینکار را انجام دهد که در این حالت می بایست تعویض شود. بررسی سلامت سوئیچ توسط مولتی متر ممکن است که اینکار تخصصی بوده و حتما باید توسط تعمیرکار ماهر و باتجربه انجام گیرد. شما می توانید از طریق یکی از دو دکمه ی بالای صفحه اقدام به ارتباط با کارشناسان و سرویسکاران مجاز سما سرویس بفرمایید تا در اسرع وقت به محل شما برای تعمیرات حاضر شوند. سلکتور، تایمر یا برد الکترونیکی لباسشویی بهی:

تایمر مکانیکی در مدل های قدیمی تر لباسشویی بهی استفاده می شود و در مدل های جدیدتر به جای این قطعه از برد الکترونیکی استفاده می شود. تایمر یا برد وظیفه هدایت جریان الکتریکی به قطعات مختلف از جمله شیر برقی را برعهده دارد که در حین مرحله آبگیری سیکل شستشو اینکار را انجام می دهد. اگر ایرادی در تایمر یا برد لباسشویی بهی وجود داشته باشد ممکن است ولتاژ لازم برای عملکرد شیر برقی به آن نرسد و آبگیری انجام نشود که راهکار موجود در این حالت تعویض تایمر یا برد است.

برای تست تایمر می بایست در حین مرحله آبگیری، ولتاژ کنتاکت های تایمر یا پایانه های الکتریکی برد اندازه گیری شود. این اندازه گیری به دلیل خطر برق گرفتگی باید توسط تعمیرکار مجاز و حرفه ای انجام شود. فشار آب: شیر برقی لباسشویی بهی برای عملکرد صحیح خود به حداقل فشار آبی در حدود 20 psi نیاز دارد. بنابراین کم بودن فشار آب آشپزخانه در برخی موارد مانند منازل آپارتمانی می تواند مشکل ساز شده و علت نیامدن آب داخل لباسشویی بهی شما باشد.

تعمیر لباسشویی بهی در مشهد عدم تخلیه آب لباسشویی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که برای شما در هر زمانی ممکن است پیش آید. این که چرا لباسشویی بهی آب را تخلیه نمی کند دلایل متفاوتی میتواند داشته باشد که ما در این مطلب همه علت های تخلیه نشدن آب لباسشویی بهی را توضیح می دهیم. مسدود شدن فیلتر پمپ لباسشویی بهی:

برای تخلیه آب لباسشویی بهی یک پمپ تخلیه آب طراحی شده که در چندین زمان حین انجام یک برنامه آب داخل لباسشویی بهی را تخلیه میکند، برای جلوگیری از آسیب به پمپ و نظافت لباسشویی بهی یک فیلتر قبل از پمپ نصب شده است تا رسوبات و اجرام گوناگون قبل از رسیدن به پمپ و آسیب رساندن به آن متوقف شوند. اکر این فیلتر توسط اشیاء مسدود شود دیگر پمپ لباسشویی بهی قادر به تخلیه آب نیست و باید فیلتر را باز کنید و آن را کاملا تمیز کنید. مسدود شدن شیلنگ تخلیه لباسشویی بهی: شیلنگ تخلیه معمولا به مسیر تخلیه فاضلاب پشت لباسشویی بهی و یا سیفون زیر سینک ظرفشویی نصب شده گرفتگی در مسیر فاضلاب از تخلیه آب ماشین لباسشویی جلوگیری کند. خرابی پمپ تخلیه آب لباسشویی لباسشویی بهی:

همانطور که توضیح دادیم پمپ تخلیه، وظیفه تخلیه آب لباسشویی بهی را دارد. در بعضی موارد دیده شده که اشیاء و رسوبات از فیلتر آب تخلیه عبور کرده و به پمپ رسیده اند و باعث شکستن پره های پمپ و آسیب جدی به پمپ تخلیه شده اند و یا خود پمپ در اثر کارکرد زیاد و فرسایش از کار افتاده اگر همچین مواردی پیش آید لباسشویی تخلیه نمیکند در چنین مواردی فقط باید پمپ تخلیه تعویض شود که توسط سرویسکار مجاز صورت می گیرد. شیلنگ تخلیه لباسشویی بهی

بیشتر اوقات دلیل عدم تخلیه مناسب لباسشویی شما این است که شیلنگ تخلیه بسته شده است. بنابراین شیلنگ آن را جدا کرده و گرفتگی آن را چک کنید. همچنین: شیلنگ تخلیه را چک کنید که پیچ نخورده باشد. فیلترهای صافی که ممکن است در شیلنگ تخلیه قرار داشته باشد را بررسی کنید. شیلنگ تخلیه باید بالاتر از سطح آب در پمپ تخلیه باشد. آیا شیلنگ تخلیه در قسمت ورودی محکم بسته شده است؟ در صورت بروز چنین موردی، برگشت سیفون ممکن است رخ دهد. بنابراین نباید شیلنگ محکم بسته شود!

پمپ تخلیه لباسشویی بهی

اگر حدس می زنید که پمپ تخلیه شما دچار ایراد شده و مسدود شده است، باید پمپ را تخلیه کنید، سپس شیلنگ را برای اشیاء خارجی جدا کرده و آنها را نیز چک کنید. ورودی های پمپ را فراموش نکنید. برای بررسی دقیق تر ممکن است نیاز باشد پمپ را از لباسشویی جدا کنید. همچنین اگر پمپ مشکل داشته باشد، احتمال اینکه قفل و یا مسدود شده باشد وجود دارد. موتور به کار خود ادامه می دهد و تلاش می کند پمپ را روشن کند. و ممکن است پمپ بسوزد یا بشکند، حتی این احتمال وجود دارد که قرقره بشکند. اگر موتور با این وضعیت به کار خود ادامه دهد، وضعیت بدتر هم می شود، که می تواند حتی باعث توقیف موتور شود. همچنین ممکن است تیغه پروانه شکسته شود. پس بسیار مهم است که به این مسائل توجه فرمایید.

دکمه بازگشت به بالا