علمی و پزشکی

غذاهای بیرون بر را با مایکروفر کرونازدایی کنید

دسترسی:

دکتر مسعود مردانی گفت: “احتمال آلودگی ویروس کرونا به ظروف غذا ، از زمانی که تهیه ، بسته بندی ، توزیع و به دست مصرف کننده می رسد ، اگر فقط یک نفر به ویروس کرونا آلوده باشد باید یک چرخه چند نفره را طی کند. روی دیگران تأثیر می گذارد.

کاربران دستگاه های رایانه ای باید مراقب باشند آلودگی ایجاد نکنند

وی در پاسخ به این سال که آیا صفحه کلیدهای رایانه ای که توسط کارکنان گروه مشترک است می تواند باعث شیوع این بیماری شود یا خیر ، گفت: اگر فرد مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب از صفحه کلید رایانه استفاده کند ، عفونت صفحه کلید 100٪ و غیره است. کاربران باید از سلامتی خود مراقبت کنند.

شهید بهشتی ، استاد دانشگاه علوم پزشکی ، با بیان اینکه کاربران رایانه باید از دست دادن هنگام استفاده از رایانه خودداری کنند ، گفت: تحقیقات جدید نشان می دهد که میزان عبور تاج از صورت به چهره کم است ، اما شیوع بیماری دور از دسترس نیست.

ترشح بیماری کرونا

دکتر مردانی در پاسخ به این سال که چرا بسیاری از افراد مبتلا به عروق بیماری کرونا بیماری خود را پنهان می کنند ، گفت: “پنهان کردن بیماری عروق بیماری کرونا قلب منجر به شیوع آن در جامعه به ویژه در اعضای خانواده می شود و فرد مبتلا چیزی بیش از معرفی خود به مراکز است.” درمان باید بلافاصله شروع شود.

انتشار کد ملی بیماران بیماری کرونا در مراکز مختلف

یکی از اعضای ستاد ملی کرونا همچنین با بیان اینکه اجرای طرح انتشار کد ملی بیماران کرونا در مراکز و دستگاه های مختلف گام خوبی برای جلوگیری از شیوع کرونا است ، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح از پرواز 230 بیمار آلوده جلوگیری می کند. ویروس کرونا از طریق ناوگان هوایی به سایر استانهای کشور گسترش یافته است.

به گزارش ایرنا ، از زمان تاجگذاری (در پایان سال گذشته) حدود 62 میلیون نفر آلوده شده و حدود 1.5 میلیون نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

تعداد کشته شدگان ویروس کرونا در ایران به 47 هزار و 875 نفر رسیده است.

دکمه بازگشت به بالا