فروشگاه اینترنتی آمازون ایران

نمایندگی آمازون در ایران

روش خرید از آمازون

اگر شما نیز قصد خرید از سایت‌های خارجی را دارید، حتما به حساب‌های بین المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت نیاز خواهید داشت. اما مزیت خرید از آمازون انگلیس و امارات این است که شما تنها لینک کالای مد نظر خود را برای ایرانیکارت ارسال کرده، هزینه را با کارت بانکی خود پرداخت نموده و کالای خود را طی 45 روز آینده دریافت می‌کنید. برای خرید از amazon  در ایران کلیک کنید.

چگونه از آمازون خرید کنیم؟

برای پرداخت مبلغ مورد نظر، شما می‌توانید از کارت‌های اعتباری خود مثل مستر کارت یا ویزا کارت استفاده کنید که البته برای تهیه آن‌ها لازم است یک حساب معتبر داشته باشید. راه دیگری که می‌توانید آن را امتحان کنید، استفاده از گیفت کارت آمازون است؛ این راه نیاز به حساب بانکی نداشته و شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات گیفت کارت خود به خرید از سایت آمازون بپردازید. در ادامه مطلب به بررسی دقیق‌تر خرید از آمازون با گیفت کارت آن خواهیم پرداخت. به عنوان یک روش دیگر، شما برای خرید مستقیم از آمازون می‌توانید از حساب پی پال خود نیز استفاده کنید. می‌دانید که پی پال یک کیف پول الکترونیکی است که برای افتتاح حساب آن باید از یک ایمیل استفاده کنید. به هر صورت شما اگر یک حساب پی پال داشته باشید می‌توانید به راحتی و با اتصال به اینترنت پرداخت خود را در سایت آمازون انجام دهید.

نحوه خرید از سایت آمازون در ایران

نحوه خرید از سایت آمازون در ایران کمی پیچیده‌تر از کشورهای دیگر است. به دلیل این که امکان پرداخت ارزی با استفاده از شبکه‌های مالی ایران وجود ندارد و دریافت کالای خریداری شده از این سایت با استفاده از یک واسطه برای ارسال کالا و پرداخت از طریق شبکه‌های مالی خارجی امکان پذیر است.

مهمترین نکاتی که هنگام خرید از آمازون باید بدانید

برای خرید از سایت آمازون انگلیس و امارات می‌توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده نموده و درخواست خود را ثبت کنید.

راهنمای خرید از آمازون

برای ثبت سفارش از آمازون بایستی در سایت ایرانیکارت یک حساب کاربری ایجاد کرده و یا به حساب خود وارد شوید. سپس طی مراحل زیر سفارش خود را برای خرید از آمازون ثبت نمایید.

شرایط و توضیحات خرید از آمازون توسط ایرانیکارت را مطالعه کنید. لینک محصول موردنظر را در فیلد مربوطه درج کرده و با کلیک در قسمت “تصویر کالا” از درستی لینک محصول خود اطمینان یابید. اطلاعات تمامی فیلدهای خواسته شده را با دقت تکمیل نمایید. در قسمت مبلغ، مبلغ دقیق محصول را از سایت آمازون وارد کنید. (دقت داشته باشید که مبلغ محصولات با تغییر ویژگی‌هایی مانند سایز، رنگ و … تعییر خواهد کرد؛ به همین دلیل، پس انتخاب دقیق ویژگی‌های کالا، قیمت آن را در فیلد مورد نظر وارد کنید.) پس از تکمیل اطلاعات روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک کنید. در این مرحله اطلاعات خرید شما نمایش داده خواهد شد. پس از بررسی اطلاعات، قوانین سایت ایرانیکارت را مطالعه و روی گزینه “قوانین سایت را پذیرفته ام” کلیک کنید. پس از تکمیل خرید و پرداخت هزینه، درخواست شما برای کارشناسان ارسال می‌گردد. در این قسمت شما معادل ریالی مبلغ را پرداخت خواهید کرد. درخواست شما توسط کارشناسان بررسی شده و در صورت تایید، انجام خواهد گرفت. در غیر این صورت وجه شما طی 1 تا 3 روز کاری به شما عودت داده خواهد شد.

پس از این که خرید از آمازون شما انجام گرفت، معمولاً زمانی حدود 30 تا 45 روز طول خواهد کشید تا کالای شما در ایران به شما تحویل داده شود. خرید از سایت آمازون و ارسال به ایران از ایرانیکارت می‌باشد. برای درخواست خرید از سایت‌های دیگر مثل خرید از سایت ایبی نیز باید در همین بخش درخواست خود را ثبت نمایید.

چرا خرید محصول از آمازون به صرفه است؟

مزایای خرید از آمازون انگلیس و امارات

خرید از آمازون اگر به سادگی خرید از سایت‌های ایرانی باشد مزایایی نسبت به این وبسایت‌ها دارد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. با خدمات خرید از آمازون ایرانیکارت، شما تفاوتی در نحوه خرید مشاهده نخواهید کرد. پرداخت با کارت بانکی به ریال و دریافت در آدرس پستی خودتان باعث شده است که بسیاری از افراد خرید کالاهای اصل از آمازون را ترجیح دهند. در ادامه برخی از مزایای سفارش کالا از آمازون را بررسی می‌کنیم.

خرید چه محصولاتی از فروشگاه آمازون پیشنهاد می‌شود؟

همانطور که می‌دانید قیمت ارز در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل، زمانی که شما برای خرید از سایت‌های خارجی مثل آمازون، فکر می‌کنید، به این نتیجه می‌رسید که اصلا خرید از این سایت صرفه اقتصادی ندارد. در صورتی‌که اگر شما در فروشگاه آمازون به خوبی سرچ کنید می‌توانید بعضی از کالاها را بسیار ارزان‌‌تر از بازار داخلی خریداری نمایید. البته قبل از خرید از فروشگاه بزرگ و بین‌المللی آمازون بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید.

  1. آمازون به مناسبت‌های مختلف، تخفیف‌های متنوعی بر روی محصولات خود اعمال می‌کند؛ شما با اطلاع از تخفیف‌های آمازون می‌توانید کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسبت‌تری تهیه کنید.
  2. سعی کنید کالایی را از آمازون بخرید که در ایران موجود نیست و البته مورد نیاز شما می‌باشد.
  3. اگر می‌خواهید کالای اصل و اورجینالی را خریداری کنید (مثل لوازم آرایش، کفش و) که مشابه تقلبی آن در بازار زیاد است و به قیمت اصل فروخته می‌شود، می‌توانید از طریق آمازون برای این کار اقدام کنید.

خرید آسان از آمازون

معمولا زمانی که شما به سراغ این فروشگاه آنلاین می‌روید، با توجه به گستردگی کالاهای موجود در آن، شاید اصلا ندانید که به دنبال چه چیزی باید باشید. خوشبختانه به دلیل اینکه، آمازون همواره به فکر رفاه حال مشتریان است، الگوریتم‌های خود را برای پیشنهاد کالا به کاربر روز به روز بهبود می‌بخشد. شما می‌توانید با جستجو کردن یک الی 2 کلمه از چیزی که مد نظرتان است، در نوار ابزار بالای سایت، به راحتی از تمام گزینه‌های موجود مطلع شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما نگاهی به لیست پیشنهادی داشته باشید چرا که احتمالا شامل گزینه‌های خوبی باشد.

گزینه Best Seller یا بهترین فروش یعنی چی؟

برخی از کالاهایی که در آمازون مشاهده می‌کنید، دارای تگ Best Seller هستند. یعنی بر اساس میزان فروشی که داشته‌اند، در این دسته قرار گرفته‌اند. کالاهایی که در این دسته قرار داده می‌شوند، هر یک ساعت یک بار به روز می‌شوند. پس می‌توانید با خیال راحت یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

گزینه Sponsored یا اسپانسری در آمازون یعنی چی؟

برخی دیگر از محصولات آمازون دارای تگ Sponsored هستند. به عبارت دیگر فروشنده این کالا به آمازون مبلغی را پرداخت کرده است تا تبلیغ کالایش را در موقعیت بهتری قرار دهد.

 حساب پرایم یکی از انواع حساب آمازون است که برای کاربران شرایط ویژه‌ای فراهم می‌کند. به عنوان مثال ارسال رایگان در سریع‌ترین زمان ممکن. در صورتی‌که شما دارای این حساب باشید، می‌توانید تنها گزینه‌هایی را مشاهده کنید که شامل این خدمات می‌باشند. به عبارت دیگر دارای تگ پرایم هستند.

خروج از نسخه موبایل