رویداد روز

قتل در شمال، دستگیری در سمنان‌

روابط عمومی/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل فراری از استان گلستان پس از ۴ سال از زمان وقوع قتل، در استان سمنان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی ۱۷ خردادماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شهرستان کردکوی استان گلستان در سال ۱۳۹۹ متاسفانه یک جوان ۲۴ ساله بر اثر اصابت چاقو در بیمارستان آن شهرستان فوت کرد و قاتل وی از آن زمان متواری شده بود.

 وی افزود: شب گذشته در پی دریافت اخباری از پلیس آگاهی استان گلستان مبنی بر تردد قاتل در حوزه استحفاظی استان سمنان با یک دستگاه ایسوزو، تیمی از ماموران و کاراگاهان پلیس آگاهی استان به محور مواصلاتی و محل تردد اعزام و توانستند خودروی حامل قاتل را در پلیس راه سرخه شناسایی کنند.

 این مقام ارشد انتظامی ضمن قدردانی از حمایت و همکاری دادستانی مرکز استان در این ماموریت، تصریح کرد: پس از تعقیب و مراقبت لحظه ای ماموران و اطمینان از حضور فرد قاتل در خودروی اعلامی‌، سرانجام کامیونت ایسوزو در شهرستان مهدیشهر متوقف و راننده و قاتل فراری در عملیات ضربتی و غافلگیرانه ‌پلیس بازداشت و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

سردار موقوفه ئی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی به جرم قتل خود در سال ۱۳۹۹ اعتراف کرد، افزود: قاتل انگیزه خود از این عمل مجرمانه را اختلافات شخصی خواهرزاده اش با مقتول عنوان کرد.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از کامیونت توقیف شده نیز مقادیر زیادی خشکبار خارجی قاچاق و فاقد مجوز لازم از مبادی ذیصلاح کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: قاتل و راننده خودرو ایسوزو پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شدند.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا