قتل زن مسن با انگیزه سرقت طلا

آفتاب‌‌نیوز :

قاتلی که در دیوان‌دره مرتکب قتل شده بود، طی کمتر از یک ماه در تهران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، پرونده قتل زن سالخورده و تنهایی چندی قبل از دیوان‌دره به تهران فرستاد شد و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی متوجه شدند متهمی که اوایل خردادماه امسال زن مسن را در خانه‌اش به قتل رسانده به تهران گریخته است.

در بررسی‌هایی که در صحنه جرم صورت گرفته، فرضیه قتل به‌خاطر سرقت طلا‌های مقتول به‌عنوان قوی‌ترین احتمال مطرح شده بود. زن مسن در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرد و با ضربه‌های متعدد چاقو کشته شده بود. افرادی که مقتول را می‌‎شناختند در تحقیقات ابتدایی تایید کردند طلا‌های این زن سرقت شده است. بررسی‌های بعدی نشان داد احتمالاً مردی که با حضور در خانه زن تنها مرتکب قتل و سرقت شده یکی از فامیل‌های اوست که در محله دیگری در دیوان‌دره استان کردستان سکونت دارد. در ادامه معلوم شد این مرد از شهر فرار کرده است.

ردیابی‌های پلیسی منجر به کشف ردپای متهم در تهران شد و در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی یک ماه بعد از وقوع جنایت موفق شدند متهم را دستگیر کنند.

این متهم در تحقیقات اولیه‌ای که پس از دستگیری‌اش انجام شد، به بازپرس موسی رضازاده گفت: دیده بودم آن زن طلا‌های زیادی دارد. یک شب مخفیانه به خانه‌اش رفتم تا طلا‌ها را سرقت کنم، اما او بیدار شد. برای همین او را با چاقو زدم و طلاهایش را سرقت کردم. بعد هم به تهران فرار کردم و در خانه یکی از دوستانم بودم که بازداشت شدم.

با این اظهارات متهم، بازپرس رضازاده، پرونده و متهم را به شهر محل وقوع جرم فرستاد.

خروج از نسخه موبایل