علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

قرص برای نعوظ فوری

معمولا اولین راه برای درمان اختلال نعوظ، تجویز و مصرف داروهای افزایش نعوظ است. استفاده از این داروها عمدتاً برای مردانی است که اختلال نعوظ دارند و آلت تناسلی آنها به نعوظ نمی رسد. کار می کند و عوارض جانبی کمی دارد.

داروی تقویت نعوظ مانند سیلدنافیل (ویاگرا)، واردنافیل (لویترا، استاکسین)، تادالافیل (سیالیس) و آوانافیل (استندرا) از جمله داروهای خوراکی مورد استفاده برای درمان اختلال نعوظ هستند. تا انتهای این مقاله با فروشگاه زوجیم همراه باشید.

این داروها اثر اکسید نیتریک را در بدن کاهش می دهند. اکسید نیتریک یک عامل شیمیایی طبیعی است که در بدن انسان تولید می شود و منجر به ضعیف شدن آلت تناسلی می شود. با مصرف این داروها گردش خون افزایش می یابد و نعوظ در هنگام تحریک جنسی رخ می دهد.

بهترین و قوی ترین قرص های اختلال نعوظ در درمان اختلال نعوظ

اگرچه اثرات تمام قرص های تقویت کننده مردانه ذکر شده مشابه است، اما ترکیب شیمیایی هر یک از این داروهای خوراکی با دیگری متفاوت است. تفاوت های کوچک در ترکیب شیمیایی هر یک از این داروها. می تواند تأثیر آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

به عنوان مثال، میزان اثربخشی و کاهش اثربخشی و عوارض جانبی آنها با یکدیگر متفاوت است. پزشک سابقه پزشکی بیمار، عوامل مختلف، عوارض و واکنش های احتمالی و سایر داروهای مصرفی بیمار را در نظر می گیرد و بر اساس این شرایط داروی مورد نظر را برای فرد تجویز می کند.

1- قرص سیلدنافیل اختلال نعوظ (ویاگرا)

این دارو را یک ساعت قبل از مقاربت با معده خالی مصرف کنید. بهترین نتیجه را از آن خواهید گرفت. اگر اختلال نعوظ خفیف یا متوسط ​​دارید؛ اثر این دارو حدود چهار تا پنج ساعت طول می کشد.

2- واردنافیل (لویترا، استاکین)

در مورد این دارو، اگر آن را یک ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف کنید. بهترین نتایج را خواهید گرفت (چه آن را با غذا مصرف کنید یا نه). البته مصرف غذاهای بسیار چرب می تواند از جذب سریع این دارو جلوگیری کند.

اگر از اختلال نعوظ خفیف یا متوسط ​​رنج می برید. اثر مصرف این دارو حدود چهار تا پنج ساعت باقی خواهد ماند. نوع جدیدتری از این دارو تولید شده که با گذاشتن روی زبان جذب بدن می شود. سرعت عمل این فرم دارویی سریعتر از بلعیدن یک قرص است.

3- تادالافیل (سیالیس)

این دارو باید یک تا دو ساعت قبل از نزدیکی مصرف شود. مهم نیست که آن را با غذا مصرف کنید یا نه. تادالافیل تا 36 ساعت موثر است. این دارو را می توان در دوزهای کم به صورت روزانه مصرف کرد یا در صورت نیاز از دوز بزرگتر استفاده کرد.

4- آوانافیل (استندا)

این دارو باید سی دقیقه قبل از رابطه جنسی مصرف شود. این که آیا باید با غذا مصرف شود یا نه. بستگی به دوز دارو دارد. این دارو تا شش ساعت اثر دارد.

زیرا همه این داروها اثر یکسانی دارند. آکادمی پزشکان آمریکا توصیه می کند که فرد می تواند بر اساس هزینه، سهولت استفاده، مدت اثر دارو و عوارض جانبی هر یک از این داروها تصمیم بگیرد که از کدام داروی اختلال نعوظ استفاده کند.

ژنریک های سیلدنافیل، واردانافیل و تادالافیل و همچنین قوی ترین قرص راست کننده در بازار موجود است.

بهترین محرک برای آقایان

سیلدنافیل یا قرص های اختلال نعوظ که با نام های ویاگرا و رواتیو نیز شناخته می شوند، دارویی است که گاهی بهترین و قوی ترین قرص برای مردان نامیده می شود و در درمان ناتوانی جنسی یا ناتوانی جنسی بسیار استفاده می شود.

آیا مصرف قرص های قوی برای اختلال نعوظ بی خطر است؟

قبل از مصرف هر گونه داروی ضد نعوظ برای درمان اختلال نعوظ، باید با پزشک خود مشورت کرده و از او رضایت بگیرید. در موارد زیر، داروهای ضد نعوظ ممکن است بی اثر یا خطرناک باشند.

نیتروگلیسیرین (Nitro-Dor، Nitrostat و غیره) این داروها معمولاً برای درمان درد قفسه سینه (آنژین صدری) تجویز می شوند.

فشار خون بسیار پایین یا فشار خون بسیار بالا و کنترل نشده

بیماری حاد کبدی دارند

از بیماری کلیوی رنج می برد که برای بهبودی نیاز به دیالیز دارد.

عوارض قرص های اختلال نعوظ

اکثر مردانی که برای درمان اختلال نعوظ دارو مصرف می کنند. هیچ عارضه ای نخواهد داشت. در صورت بروز عوارض، موارد زیر ممکن است برای فرد اتفاق بیفتد:

می گوید

سردرد

سوء هاضمه

تغییرات بینایی مانند دید آبی، حساسیت به نور یا تاری دید

مسدود شده یا آبریزش بینی

کمر

در موارد نادر، عوارض جانبی جدی تری ممکن است رخ دهد. از جمله این عوارض می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- ناشنوا یا نابینا بودن

برخی از مردانی که هر یک از داروهای ذکر شده را مصرف کرده اند. آنها ناگهان بینایی یا شنوایی خود را از دست دادند. البته مشخص نیست که نابینایی یا ناشنوایی او مستقیماً با مصرف این داروها ارتباط داشته یا به دلیل بیماری قبلی دیگری بوده است.

اگر یکی از داروهای خوراکی فوق را برای درمان اختلال نعوظ خود مصرف می کنید و به طور ناگهانی بینایی یا شنوایی خود را از دست می دهید. در اسرع وقت به بیمارستان یا پزشک خود بروید.

2- نعوظ آلت تناسلی و رفع خودبخودی آن

به این حالت نعوظ دائمی می گویند. این اختلال نادر دردناک است و برای جلوگیری از آسیب به آلت تناسلی باید در اسرع وقت درمان دارویی انجام شود. اگر آلت تناسلی شما بیش از چهار ساعت در حالت نعوظ باقی بماند، باید در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا