قضاوت ۲ داور یزدی در لیگ برتر تکواندو تا برگزاری آزمون کشوری ارتقای کمربند

کمربند |لیگ برتر

روابط عمومی/یزد هیات تکواندو استان یزد همانند تیم ملی تکواندو در مسابقات المپیک پاریس ۲۰۲۴ روزهای درخشان خود را پشت سر می‌گذارد و ضمن اعزام داوران خود جهت قضاوت به مسابقات کشوری از رویداد مهم ملی نیز میزبانی می‌کند.

مسابقات پومسه تکواندو دختران روز گذشته (جمعه ۲۰ مرداد) در محل فدراسیون تکواندو با قشاقوت دو داور یزدی برگزار شد.

«بهناز مرتضوی» و «هانیه زارع» داوران فنی و خوش آتیه استان یزد از داورانی بودند که قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.  

همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته هیئت تکواندو استان قرار است که بانوان داور یزدی در سایر مسابقات قهرمانی کشور نیز قضاوت کنند.

برگزاری آزمون کشوری ارتقای کمربند پوم ۴ تا دان ۵ تکواندو در یزد

«حسین وحیدی» رئیس هیئت تکواندو استان یزد از برگزاری آزمون کشوری ارتقای کمربند پوم ۴ تا دان ۵ تکواندو در یزد خبر داد و گفت: این آزمون با شرکت ۶۰ تکواندوکار از سراسر کشور در خانه تکواندو یزد برگزار شد.

وی افزود: فدراسیون تکواندو برای این آزمون، سه ممتحن را از استان های فارس، اصفهان و یزد و همچنین استاد صالحی دارنده دان ۹ تکواندو را به عنوان ناظر آزمون معرفی کرد.

رئیس هیئت تکواندو استان یزد ضمن ضمن اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری این رویداد مهم خاطرنشان کرد: از مدیریت هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و حسن اعتماد وی که این فرصت را در اختیار هیئت تکواندو استان یزد قرار دادند تشکر می کنم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل