قهوه گانودرما برای یبوست

 یبوست چیست؟

یبوست به معنی سفت شدن مدفوع و عدم توانایی در دفع مناسب است. این مشکل سبب می شود سموم بدن به هنگام و به درستی خارج نشوند و در پی آن مشکلات و بیماری های بسیاری برای بدن انسان پدید می آید. اگر افراد روزانه تخلیه و دفع مدفوع نداشته باشند، گفته می شود که دچار یبوست شده اند.

‌کدام یک از محصولات گانودرما برای درمان یبوست است؟

درمان یبوست با گانودرما با هات چاکلت گانودرما امکان پذیر است. در واقع یکی از خواص قهوه گانودرما هات چاکلت درمان یبوست است. این محصول مفید گانودرما برای موارد بسیاری از جمله بهبود سلامت قلب، درمان آلرژی، درمان کبد، سم زدایی از بدن، درمان بیماری های کلیوی، درمان بیماری های روانی، تقویت سیستم ایمنی بدن، جوانسازی، کاهش وزن، درمان عفونت و التهابات و …. توصیه می شود.

برخی از علائم یبوست

اگر به دنبال درمان یبوست با گانودرما هستید باید ابتدا این اختلال را با توجه به علائمی که دارد، تشخیص دهید. یبوست با درد همراه است و می تواند در ناحیه ی مقعد ایجاد زخم و هموروئید کند. عدم دفع مدفوع طی دو یا سه روز متوالی به معنی بروز یبوست است و بهتر است هر چه سریعتر درمان گردد.

درمان‌های متعارف یبوست

درمان یبوست با گانودرما یکی از روش های درمان یبوست است. برای درمان این مشکل ابتدا لازم است که فرد مایعات کافی و البته گرم بنوشد. در این راستا قهوه سوپریم قارچ گانودرما نیز به عنوان یک نوشیدنی گرم به تحرکات روده ای کمک می کند.نحوه مصرف قارچ گانودرما با محصولات متنوعی که از گانودرما عرضه شده ، ساده و خوش طعم گردیده است. زیرا قارچ گانودرما به تنهایی طعم تلخی دارد که مورد پسند همگان نیست.

موارد منع مصرف  دارو

استفاده از این دارو گیاهی منع مصرف ندارد اما برای مصرف توسط کودکان زیر 15 سال با پزشک مشورت کنید.

همچنین به دلیل عدم وجود اطلاعات کافی، مصرف محصول در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.

مواد تشکیل دهنده دارو

این دارو گیاهی از قارچ گانودرما و جنسینگ تشکیل شده است.

خواص مواد موجود در محصول عبارتند از:

30 بیماری که با خوردن قارچ گانودرما باعث تسکین و یا جلوگیری از آن ها می شود :

اثر بخشی دارو

از آنجایی که قهوه فوری گانودرما یک ترکیب گیاهی است در هفته های نخست  اثر اولیه آن رویت خواهد شد و پس از کامل شدن دوره مصرف نتیجه مصرف دارو به طور کامل رویت می‌ گردد.

نکاتی برای تاثیرگذاری بیشتر دارو

به دلیل وجود مقدار کمی کافئین در این قهوه ها بهتر است مصرف آن را به ساعات پایانی شب و قبل از خواب موکول نکنید.

پرهیزات غذایی در هنگام مصرف دارو

هیچگونه پرهیزات غذایی در هنگام مصرف دارو ندارد.

خواص دارو

عوارض جانبی

در صورت مصرف صحیح، عارضه جانبی خاصی ندارد.

قهوه فوری سوپریم مناسب ‌ترین و بهترین داروی گیاهی است که می‌تواند ریه را پاکسازی کند، قوای جسمی و جنسی را تقویت کرده، باعث کاهش وزن و جلوگیری از پیشرفت بیماری MS شود

قهوه گانودرما دکتر بیز با پایین ترین قیمت و تا 50٪ تخفیف خرید انواع محصولات بیز بصورت آنلاین و اینترنتی با امکان ارسال رایگان ارائه می دهد

فروشگاه اینترنتی محصولات دکتر بیز ارائه دهنده انواع محصولات دکتر بیز ارگانیک و طبیعی است که در تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است لیست تمام محصولات دکتر بیز و خرید مستقیم از شرکت بدون واسطه را می توانید در همین جا تجربه کنید جهت اطلاع از آدرس فروشگاه دکتر بیز کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل