اقتصادیکسب و کار ایرانیان

قیمت تجهیزات کافی شاپ چقدر است؟

اسپرسو ساز صنعتی

دوره باریستا حرفه ای، اسپرسو ساز صنعتی یا به عبارتی قهوه ساز صنعتی به دستگاهی اطلاق می‌شود که قهوه تولید می‌کند به عبارتی می‌توان گفت انواع قهوه را این دستگاه تولید می‌کند . قهوه فرانسه  قهوه اسپرسو قهوه ترک  لته و انواع نوشیدنی های دیگر قهوه را دستگاه اسپرسو ساز صنعتی تولید می کند .

در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد . اسپرسو ساز صنعتی تک گروپ  اسپرسو ساز صنعتی دو گروپ  قهوه ساز صنعتی سه گروپ .

اسپرسوساز قدمتی قریب به 200 سال دارد ، تقریباً اولین شرکتی که این دستگاه را تولید کرد شرکت بیزرای ایتالیا می باشد ، که امروز یکی از برندهای محبوب در سرتاسر دنیا می باشد و ماشین‌آلات قهوه ساز تولید می کنند .

البته برند های دیگری هم هستند در دنیا که دستگاه قهوه ساز تولید میکنند که محبوب ترین آنها شرکت لامارزاکو ست . شرکت لامارزاکو یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده ی دستگاه های قهوه ساز حرفه ای می باشد.

که امروزه  جزء اولین برند هایی است که در این صنعت شناخته شده می‌باشد . هر ساله10 شرکت بزرگ تولیدکننده اسپرسو ساز صنعتی به بازار معرفی می شود . که لامارزاکو تقریباً می‌توانیم بگوییم که اولین کمپانی است که در لیست 10 شرکت معرفی می گردد .

شرکت سن مارکو ، شرکت سیمونلی و کنتی فرانسه نیز جزء همین شرکت ها می باشد.  روی هم رفته صنعت دستگاه اسپرسو ساز صنعتی دنیای عجیبی دارد و حقیقتاً یکی از پرطرفدار ترین صنایعیست که جزء زیر شاخه های تجهیزات کافی شاپ به حساب می آید .

در کنار دستگاه اسپرسو ساز صنعتی دستگاه دیگری قرار دارد که حقیقتا زوجی را تشکیل می دهند که باریستا ها  با آنها به راحتی میتوانند کار کنند و قهوه تولید کنند .

دستگاه آسیاب قهوه صنعتی

دستگاه آسیاب قهوه می توانیم بگوییم که جزء الزامات اساسی تجهیزات کافی شاپ و اسپرسو ساز صنعتی می باشد . بسیاری از مشتریان تصور می کنند که اگر تنها از قهوه ی آسیاب شده استفاده کنند و از دستگاه آسیاب قهوه استفاده نکنند ، حقیقتاً اشتباه بزرگی را مرتکب شدند .

زیرا استفاده  از دستگاه آسیاب قهوه در کافی شاپ سبب می شود که همیشه بوی قهوه در این فضا جاری باشد و مسئله ی دیگر نوع و کیفیت آسیابیست که به شما می دهد .

زیرا که برای انواع نوشیدنی قهوه انواع آسیاب قهوه حائز اهمیت است . حتی میزان گرمی که از قهوه در دستگاه استفاده می شود . تمامی این موارد با دقت بسیار زیادی باید انجام بگیرد تا قهوه‌ای که تولید می‌شود از کیفیت عالی برخوردار باشد و مشتری از نوش جان کردن آن لذت ببرد .

دستگاه آسیاب قهوه در دو مدل کلی دیجیتال و دستی در بازار موجود است که دقیقاً کمپانی های تولید کننده دستگاه اسپرسو ساز صنعتی دستگاه تولید می‌کنند ودستگاه آسیاب قهوه نیز تولید میکنند و معمولا مشتریانی که اسپرسوساز صنعتی خریداری میکنند ، سعی بر این دارند که آسیاب قهوه ای که خریداری میکنند  دقیقا مشابه اسپرسوساز صنعتی باشد که خریداری کردند .

دستگاه مخلوط کن صنعتی

دستگاه مخلوط کن صنعتی یا بلندر صنعتی نیز از جزء اساسی ترین لوازم کافه محسوب میشود .زیرا شما در کافی شاپ خود انواع نوشیدنی های سرد را سرو می کنید .

انواع اسموتی ها، انواع شیک ها و انواع مهیتو ها و تمامی این نوشیدنی ها توسط دستگاه مخلوط کن صنعتی یا بلندر صنعتی تولید می گردد .

تقریبا می‌توانم بگویم بیش از یکصد برند در سرتاسر دنیا مخلوط کن صنعتی تولید می‌کنند و این نشان دهنده ی این است که این دستگاه محبوبیت بسیار زیادی در بین افرادی که در کافی شاپها فعالیت می‌کنند دارند .

دو کمپانی بسیار بزرگ در آمریکا وجود دارد که ساختاری کاملا حرفه ای تولید میکنند کمپانی ولنبک و کمپانی ویستامیک .

که حقیقتا رقبای یکدیگر هستند و در سرتاسر دنیا شناخته شده هستند . در اروپا نیز شرکت های بسیاری هستند همچو سیدو ایتالیا که این دستگاه را تولید و به بازار جهانی عرضه کردند . حقیقتا مخلوط کن صنعتی جزء ماشین آلاتی است که کاربردهای بسیار زیادی در کافه دارد .

در انواع مختلف تولید می شود. امروزه از کشور چین بلندرهای  باکیفیتی وارد می‌شود و می‌توانیم بگوییم  تقریباً در بسیاری از کافه ها از این ماشین آلات استفاده می شود . مخلوط کن چینی نیز بسیار محبوب است در بین باریستاهایی که در کافی شاپها فعالیت می‌کنند .

مخلوط کن صنعتی در چند مدل تولید می گردد در مدل ساده ی آن که فقط دکمه ی خاموش و روشن دارد . مدل پیشرفته‌تر آن دارای دکمه های دیجیتال است و در مدل های خیلی بزرگ که صدای موتور بسیار زیادی دارند از کاور استفاده می‌کنند و اصلاحا به آنها می‌گویند مخلوط کن کاور دار و یا بی صدا.

 یخ ساز صنعتی

یخ ساز صنعتی نیز یکی از الزامات لوازم کافه محسوب میشود به این دلیل که شما در انواع نوشیدنی خود از یخ استفاده میکنید البته حضور یخ در کافه فقط به این دلیل نیست که شما در نوشیدنی های خود از یخ استفاده کنید .

خیر استفاده از یخ حقیقتا برای کافی شاپ ها سود آور است زیرا که مقداری از لیوان نوشیدنی که برای مشتری می خواهد سرو بشود را یخ اشغال میکند و چون هزینه ی زیادی ندارد برای کافه از این جهت بسیار سود آور می باشد .

یخچال صنعتی نیز در مدل های مختلف از 30 کیلویی تا 200 کیلویی در کافه ها موجود است و یخ هایی که معمولاً یخسازهای صنعتی به مشتری‌ها ارائه می دهند یخ های مکعبی و استوانه ایست و نمونه های ایرانی و ایتالیایی و آمریکایی این دستگاه در بازار جهانی موجود می باشد و از کیفیت های بسیار بالایی برخوردار هستند .

لوازم جانبی کافی شاپ

لوازم جانبی کافی شاپ میتوانیم بگوییم که  شاید از تجهیزات اصلی کافی شاپ در بین مردم محبوب تر باشد زیرا لوازم جانبی کافی شاپ ابزارهایی هستند که مردم در منازلشان هم می‌توانند از آنها استفاده کنند مثل قهوه ساز سایفون مثل قهوه ساز کمکس مثل دستگاه فرنچ پرس اینها دستگاه ها و لوازمی هستند که در کافی شاپ استفاده می‌شود به عنوان لوازم جانبی ولی خوب بسیاری از مردم از این دستگاه‌ها در منزل خود برای تولید قهوه استفاده می‌کنند و این فوق العاده است و این نشان دهنده ی این است که مردم با این ساختار کاملاً آشنایی دارند و در بین آنها بسیار محبوبیت پیدا کرده است .

 دستگاه وافل ساز

دستگاه وافل ساز دستگاه بسیار فوق العاده و عالی است که امروزه بیشتر در کافه ها خیلی کاربرد دارد . دستگاه وافل ساز که عموماً از کشور چین وارد می شود دارای کیفیت بسیار عالی و درجه یکی می باشد . دارای صفحه چدنی است که مایه وافل در آن ریخته می‌شود و در انواع مختلف وافل به شما تحویل می دهد .

دستگاه وافل ساز پنجره ای ، دستگاه وافل ساز تخم مرغی، دستگاه وافل ساز کاجی از نمونه‌های دستگاه وافل ساز می باشد که در بازار موجود است.

دستگاه کرپ میکر

دستگاه کرپ میکر بیشتر در منوی کافه ها استفاده می شود زیرا که حقیقتاً زمانی که فردی در کافه ای حضور پیدا میکنه در صبح طبیعتا  برای نوش جان کردن صبحانه آنجا حضور پیدا کرده و خوردن کرپمیکر با تکه های میوه و شکلات و یک فنجان قهوه واقعاً لذت بسیار زیادی به مشتری می دهد . دستگاه کرپمیکر نیز از کشور چین وارد می‌شود و دارای کیفیت بسیار عالی میباشد.

دستگاه ماکروفر صنعتی

ماکروفر صنعتی نیز یکی دیگر از لوازمی است که در کافه استفاده می‌شود و بسیار پرکاربرد است. البته بگذریم که بعضی از کمپانی ها به صورت کاملاً تخصصی دستگاه ماکروفر یا فر صنعتی را برای کافه تولید می‌کنند همچون کمپانی رشنال که  مدل ایکس اس را به بازار عرضه کرد برای کار کردن در کافه ها و حقیقتاً از استقبال بسیار زیادی برخوردار شد . کمپانی دیگر که دستگاه ماکروفر صنعتی برای کافه تولید می‌کند کمپانی آمانا می باشد که ماکروفر های بسیار عالی و حرفه‌ای تولید می‌کند و به بازار عرضه می‌کند و در کافه ها بسیار پر کاربرد می باشد .

دستگاه میلک شیک ساز

دستگاه میلک شیک ساز که در سه مدل تک لیوان و دو لیوان و سه لیوان در بازار موجود می باشد نیز از پرکاربردترین دستگاه‌هایی است که در کافه از آن استفاده می شود . ولی از دستگاه میلک شیک ساز فقط و فقط برای تولید شیک از آن استفاده می‌کنند .

انواع شیکها شیک اسمارتیز، شیک شکلات ، شیک قهوه ، شیک وانیل پسته با این دستگاه می شود تولید کرد و در نهایت بسیاری از کافه ها هستند که از دستگاه میلک شیک استفاده نمی‌کنند و شیک خود را با دستگاه مخلوط کن صنعتی تولید می‌کنند و روی هم رفته دستگاه بسیار پرکاربردی هست و تقریباً در تمام کافه ها از دستگاه میلک شیک استفاده می‌شود .

فروش تجهیزات کافی شاپ بسیار بسیار مهم میباشد ، اما مهم تر از آن مشاوره ی دقیقی ست که برای خرید تجهیزات کافی شاپ به مشتریان گرامی باید ارائه دهیم . مشاوره برای فروش لوازم کافی شاپ بسیار بسیار مهم است زیرا سبب میشود مشتریان گرامی انتخاب بسیار دقیق و عالی در تجهیزات داشته باشند .

فروشگاه اینترنتی لوازم کافی شاپ

فروشگاه اینترنتی لوازم کافی شاپ باریستا تجهیز کلیه ی این تجهیزات را به شما ارائه میدهد و شما میتوانید از فروشگاه اینترنتی لوازم کافی شاپ باریستا تجهیز تهیه کنید .

لیست قیمت تجهیزات کافی شاپ

لیست قیمت تجهیزات فست فود را میتوانید از واحد فروش البرز تجهیز ارائه دهنده ی انواع تجهیزات و لوازم جانبی کافی شاپ دریافت کنید

تجهیزات کافی شاپ دست دوم

برای خرید تجهیزات کافی شاپ دست دوم حتما  با نظارت تکنسین های بسیار حرفه ای آموزشگاه باریستا مشاوره انجام دهید ، البرز تجهیز ارائه دهنده ی کلیه ی تجهیزات کافی شاپ دست دوم میتوانند در جهت ارائه  ی مشاوره برای خرید تجهیزات کافی شاپ دست دوم شما را یاری کنند

منبع : مدرک باریستا

 

دکمه بازگشت به بالا