لرستان همچنان در معرض هشدار/ مردم ماسک بزنند و به مراسم‌ها نروند

اخبار آفتاب:

محمود ثمینی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت لرستان به دلیل شیوع تاج ویروس تحت کنترل است. ما گزارش هایی دریافت کرده ایم که به تدریج اوضاع بهبود یافته است و در برخی از روستاها و شهرها این روند به صورت ناخودآگاه ادامه دارد.

چگنی و پلدخ در وضعیت مشابهی قرار دارند

وی با تأکید بر اینکه یکی از راههای پخش شدن تاج آن جمع آوری و شرکت در راهپیمایی ها است ، گفت: بیمار یا افراد مسن می توانند به این بیماری مبتلا شوند.

لرستان همچنان به افشای / هشدار مردم و شرکت نکردن در مراسم ها ادامه می دهد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: اولین اوج بیماری عروق کرونا ویروس قلب هنوز در لرستان رخ نداده بلکه آنها در حال آماده سازی هستند.

ثمینی در بررسی اخیر دانشگاه علوم پزشکی در تاریخ 16 ژوئن اظهار داشت: همه شهرهای استان سفید به جز چگنی ، پل دختار و سپیدشت ، ویسیان و نورآباد بودند و بقیه به دلیل تاج زرد بودند. آنها اضافه كردند: “براساس ستاد ملی كرونا ، اگر اوضاع در شهرهای استان همچنان سفید باشد ، نماز جمعه از ابتدای تیرماه با حفظ فاصله اجتماعی ، در همه شهرها برگزار می شود.”

ما هنوز آماده هستیم

وی گفت: “بهترین ، ساده ترین و ساده ترین راه جلوگیری از تاج استفاده از ماسک است.” بعضی ها می گویند ما نمی توانیم ماسک بگیریم ، اما خوشبختانه. ” برخی از کارخانه ها ، که کرونا گفته بود برای مقر ملی و استانی آماده است ، دستور داده شد تا مواد اولیه را برای تولید ماسک تهیه کنند.

معاون صدراعظم سیاسی و امنیتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: “سرانجام این ماسک با قیمت پایین در اختیار مردم قرار می گیرد. در حال حاضر قیمت یک ماسک در استان 1500 تومان است و در هفته های آینده قیمت یک ماسک ارزان تر خواهد شد.

ثمینی همچنین با توجه به اجرای مصوبه ستاد مرکزی استان کرونا برای استفاده از ماسک در دفاتر لرستان ، جلب توجه کرد و گفت: “مشتریان نیز هنگام ورود به دفتر باید ماسک بپوشند.”

وی افزود: ناظران ما از اجرای احکام ستاد مرکزی استان کورونا ستایش نمی کنند و این مصوبات مطابق قانون است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: اگر این بیماری تشدید شود و ما مراقب باشیم ، امکانات ما با وجود امکانات و تجهیزات پزشکی برنامه ریزی شده دیگر قادر به پاسخگویی نخواهند بود و گفت: “این یک تهدید و هشدار است.” روشنفکران استان در اماکن عمومی ، پیاده روها و جلسات ماسک می پوشند.

خروج از نسخه موبایل