اقتصادی

لزوم افزایش کیفیت مصالح در ساختمان‌سازی‌ها/ کاهش قیمت‌ مسکن نیازمند ایجاد رقابت است

روابط عمومی/خوزستان استاندار خوزستان در نشست با فعالان اقتصادی استان حوزه مسکن بر افزایش کیفیت مصالح در ساختمان سازی‌ها تاکید کرد.

علی اکبر حسینی محراب در نشست با فعالان اقتصادی استان حوزه مسکن بر افزایش کیفیت مصالح در ساختمان سازی‌ها تاکید و اظهار کرد: مدیران دولتی به کمک مجموعه‌ها و اتحادیه‌ها بروند و در قالب جلسات مشورتی از ظرفیت صاحب نظران استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی به نقل از استانداری خوزستان، وی عنوان کرد: استفاده از نظرات کارشناسی در تسریع امور موثر است؛ مدیران با حضور در شهرستان‌ها ضمن بازدیدهای میدانی پای صحبت مردم بنشینند تا مسیر را گم نکنند.

استاندار خوزستان بر استفاده از ایده‌های نو و جدید در مدیریت به جای طرح‌های سنتی گذشته تصریح کرد: برای کاهش قیمت‌های مسکن نیازمند ایجاد رقابت هستیم.

حسینی محراب با بیان اینکه دولت سیزدهم خدمات ارزنده‌ای را در روستا ارائه کرده است، گفت: همه باید دست در دست هم دهیم و با هم فکری مشکلات را از سر راه برداریم.

وی در پایان بر اجرای صحیح قوانین در استان تاکید کرد.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به پوشش اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد می‌پردازم. با داشتن دانش عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در حوزه اقتصاد، تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا