علمی و پزشکی

لزوم تهیه شناسنامه بهداشتی برای مدارس

فرمانده عملیات ستاد تاج در استان تهران گفت مدارس باید قبل از بازگشایی مدارک بهداشتی را برای شناسایی تجهیزات لازم تهیه کنند.

به گزارش روابط عمومی ، علیرضا زالی امسال در جلسه ستاد تاج در استان تهران در مراسم سیزدهم آبان شرکت کرد: قوانین هشت صفحه ای عاشورا نیز باید در دستور کار قرار گیرد. شکلی که فاصله بین افراد و بسیاری چیزهای دیگر را نشان می دهد.

وی گفت: “ارزیابی لازم باید یک هفته قبل از عمل انجام شود ، زیرا ممکن است ظرف یک هفته پس از عمل وضعیت به طور کامل تغییر کند.” بنابراین ، توصیه من این است که کمیته هایی متشکل از معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تبلیغات اسلامی باید وضعیت را به طور مشترک ارزیابی کنند تا وضعیت سلامتی را در نظر بگیرند و تا آنجا که ممکن است قوانین را رعایت کنند. به جلسات یک هفته قبل از مراسم

زالی تاکید کرد: “ما باید به ماهیت مراسم 13 آبان توجه کنیم و این مراسم عمدتا برای دانش آموزان مدرسه ای و دانش آموزان است که در حال حاضر جمعیت کمی را در زمینه واکسیناسیون تحت پوشش قرار می دهند.”

وی در خصوص بازگشایی مدارس گفت: در صورت بازگشایی مدارک باید مدارک بهداشتی برای مدارس تهیه شود ، بنابراین می دانیم هر مدرسه در چه وضعیتی قرار دارد و به چه تجهیزات و وسایلی نیاز دارد. هر مدرسه باید این شناسنامه را داشته باشد تا دوباره بازگشایی شود و نقاط قوت و ضعف آن مشخص شود.

زالی تاکید کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که آیا استاندار تهران از طریق وزارت کشور باید از خود بپرسد که آیا بازگشایی مدارس هنوز مشمول واکسیناسیون دانش آموزان و کارکنان مدارس است؟ از سوی دیگر ، تخصص در زمینه تجهیزات مادی و فنی سرانه مدارس تهران کافی نیست. مدارس باید بسته سرانه متفاوتی داشته باشند که شامل ضدعفونی کننده ها ، ماسک ها و غیره باشد. این البته با وضعیت سرانه مطابقت ندارد.

فرمانده عملیات ستاد تاج در تهران در بخشی دیگر از سخنان خود از آمادگی برخی از مراکز واکسیناسیون یکپارچه برای واکسیناسیون دانش آموزان خبر داد و افزود: در مورد دانش آموزان واکسینه شده

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا