ماشین پلیس جدید آلمانی‌ها چه مشخصاتی دارد؟/ عکس

شرکت AC Schnitzer که با تولید 8 سدان یکی از بهترین تیونرهای آلمان محسوب می شود، در پروژه ای جدید BMW i4 برقی خود را به یک سدان استثنایی تبدیل کرده است. این خودرو بر اساس نسل G26 از BMW و i4 M50 گرند کوپه ساخته شده است.

مشخصات تیونینگ برقی BMW و i4

شرکت EC Schnitzer بسته آیرودینامیکی خود را برای BMW و i4 توسعه داده است که شامل مواردی مانند اسپویلر کربنی عقب، اسپویلر سقف، بال های جانبی، اسپلیتر و اسپویلر جلو می باشد. طراحان برای این خودرو محافظ چرخ عقب و پکیج ویژه طراحی i4 را نیز در نظر گرفته اند.

بی ام و i4 برای استفاده در ناوگان پلیس به صورت برقی تیونینگ شده است، اکنون مجهز به سیستم هلا برای خودروهای پلیس است و برچسب ها و فویل های مخصوص روی شیشه های کناری روی خودرو نصب شده است. طراحان همچنین تغییراتی را برای کابین در نظر گرفتند که از مهمترین آنها می توان به استفاده از تریم آلومینیومی روی پدال ها، پوشش خط مشکی برای کنترلر سیستم i-Drive و جا کلیدی اشاره کرد.

بی ام و 4 به صورت الکتریکی تیونینگ شده است و اکنون از کیت کاهش ارتفاع نیز استفاده می کند که می تواند ارتفاع خودرو را حدود 20 تا 25 درصد کاهش دهد. این خودرو هم اکنون به رینگ های 20 اینچی AC4 با طرح دو رنگ نقره ای و مشکی و تایرهای Hankook Ventos S1 Evo 3 مجهز شده است. تمامی قطعات نصب شده توسط EC Schnitzer بر روی این خودرو توسط این شرکت بررسی و بر اساس قوانین جاده طراحی شده است.

5858

خروج از نسخه موبایل