محدود شدن سفر حتی در نوروز

گردشگری

به دنبال تصمیم اخیر کمیته عالی مدیریت کرونا برای نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی برای ممنوعیت و تبلیغ تبلیغات گردشگری در تمام تعطیلات آینده ، حتی ناوریز ، معاون وزیر گردشگری گفت: “این تصمیم به معنای بسته شدن کامل سفر نیست. ویزیت مطابق با پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی ، این نشست با حمایت معاون وزیر بهداشت و با حضور نماینده وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد. پیگیری مناسب ، به ویژه در ایام فاطمیه ، نوروز و سایر تعطیلات و تعطیلات پیش رو و همچنین جلوگیری از تبلیغات و مشوق های افزایش مسافرت ، مانند بلیط ها و سفرهای تخفیف دار. دسترسی.

وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی نیز باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از ورود افراد مبتلا به کوید -19 از طریق سیستم “ماسک” وزارت بهداشت به مناطق مسکونی و گردشگری انجام دهد.

مطابق پروتکل های وزارت بهداشت ، وزارت راه و شهرسازی باید اقدامات لازم را برای اطمینان از کنترل مناسب اتوبوس های بین شهری و اطمینان از تهویه مناسب اتوبوس ها انجام دهد. همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی هنگام صدور بلیط ، بر سلامت مسافران از نظر بیماری کوید -19 نظارت کند و همچنین به صورت الکترونیکی بر سلامت مسافران نظارت کند.

این حکم زمانی صادر شد که پیش از این وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بهبود سفر و گردشگری داخلی را در تعطیلات ناوریز پیش بینی کرده بود.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ولی تیموری با وجود این مصوبه درباره شرایط سفر به روابط عمومی گفت: “این سفر بسته نیست و مطابق با پروتکل های بهداشتی انجام می شود.”

از ابتدای دسامبر ، با شیوع ویروس کرونا ، مسافرت های طولانی مدت با ماشین شخصی ممنوع و جریمه شده است. مقر کرونا استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را برای افراد دارای تاج منع کرده است. این محدودیت ها همچنان پابرجا هستند. در حال حاضر هیچگونه محدودیتی در حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس ، قطار ، هواپیما و کشتی وجود ندارد ، اگرچه این وسایل نقلیه باید 60٪ ظرفیت خود را دریافت کنند و خدمات توریستی به افراد آلوده به ویروس کرونا ارائه نمی دهند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل