محموله پانسمان بیماران EB در انبارهای وزارت بهداشت است/مفقودی پانسمانها صحت ندارد

طبق گفته سازمان غذا و دارو ، تمام لوازم پانسمان بیماران SB در انبارهای وزارت بهداشت است و باند های مورد نیاز برای کنترل بهینه توزیع به صورت ماهانه به خانه SB تحویل می شود. تعداد بیماران

به گزارش روابط عمومی در این بیانیه آمده است: علی رغم همه محدودیت های موجود در تهیه این نوع لباس ، شرکت سوئدی با همکاری یونیسف و وزارت بهداشت ، تولید کننده باندهای EB ، علی رغم تمام محدودیت ها در تهیه این باندها ، . تحویل وزارت بهداشت (انبار تابلو پس انداز ارز).

بر این اساس ، کلیه پانسمان های ارائه شده توسط یونیسف برای توزیع مناسب با توجه به نیاز ماهیانه بیماران منتشر شده توسط مرکز پیوند و درمان ، به هیئت امنا و به هیئت امنا توزیع شد و مستقیماً به خانه SB تحویل داده شد. علاوه بر این ، در مراحل بعدی ، پانسمان ها با توجه به نیاز بیمارانی که از طریق روش قبلی و از طریق دانشگاه ایران به خانه اتحادیه اروپا تحویل داده شدند ، انتخاب شدند.

از آنجا که تحویل این محصول پزشکی اساسی به عنوان یارانه ارائه می شود و برای مصرف کنندگان رایگان است ، باید با مدیریت صحیح و دقیق توزیع شود تا ضمن جلوگیری از سو abuse استفاده ، به راحتی در دسترس بیماران و عزیزانشان قرار گیرد. دسترسی مشکلی ندارید ، بنابراین مواد باند در صورت لزوم در معاونت مرکز پزشکی بیماری منتشر می شود و انتقال آن توسط اداره کل تجهیزات پزشکی صادر می شود و دانشگاه علوم پزشکی ایران یک باند به SB ارائه می دهد برای نیازهای بیماران

در همین راستا ، 97536 قطعه بانداژ تا ژوئیه سال جاری به EB House تحویل داده شد که بر این اساس ، کلیه باند های وارداتی ، کالاهای موجودی و تعداد تحویل به EB House ثبت شده و قابل پیگیری است بنابراین موضوع از بین رفتن باند کاملاً اشتباه است و منطقی نیست و طرح این مسئله فقط خانواده ها را نگران می کند.

در این گزارش همچنین آمده است: “همچنین پیش بینی می شود كه تا پایان امسال لباسهای لازم به بیماران SB فراهم شود و در حال حاضر از 12 پانسمان مورد نیاز بیماران ، تعدادی تجهیزات بیش از یك سال تهیه شده است و به مدت 6 ماه چندین “تحویل آنها با تماس اداره کل تجهیزات پزشکی برنامه ریزی شده است.

بنابراین ، تهیه این باند مشکلی ندارد و این اطمینان را می دهد که بیماران دارای مجوز نگران تهیه باند برای خانواده خود نباشند.

به گفته وبدا ، ادعاهای بی اساس در مورد تأمین داروها و مایحتاج مورد نیاز برای خانواده های بیماران نمونه هایی از نگرانی عمومی است و توسط وزارت بهداشت قابل پیگیری است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل