علمی و پزشکی

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

به گزارش شفاف ، به نقل از وب ، متن بیانیه وزیر بهداشت به شرح زیر است:

سلام و درود بر روح پیروزمندانه حضرت امام خمینی (ره) و روح مقدس شهدای هشت ساله دفاع مقدس ، شهدای مدافع معبد ، شهدای مدافع سلامتی و حق تعالی. » آیت الله خامنه ای رهبر است. “

اول از همه ، من فکر می کنم لازم است از قدردانی صادقانه رئیس جمهور و همچنین نمایندگان محترم ملت ایران ابراز و قدردانی کنم. در مورد بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، وضعیت جهان و به تبع آن ، در کشور اسلامی ما ، مسئولیت کارکنان بهداشت را دو چندان کرده است ، به ویژه تحریم های استکبار جهانی و تأثیر آن بر جنبه های مختلف سیستم مراقبت های بهداشتی ، مدیریت بیماری را پیچیده می کند. NN با این حال ، تجربیات گذشته ، به ویژه در دوران دفاع مقدس ، نشان می دهد که ما با کمک خدا در مواقعی که عزیزان ما می خواهند بر مشکلات بزرگ غلبه کرده ایم.

امروز در ابتدای دولت سیزدهم و با تصمیم جدی رئیس جمهور محترم برای حل مشکلات و اولویت بندی مدیریت بیماری های بیماری کرونا قلب کشور ، می توان در پرتو خداوند متعال منتظر ماند. و در سایه همدلی و حمایت ملت بزرگ ایران.

اکنون ، با یاری خداوند متعال و حمایت همه ذینفعان در حوزه سلامت ، از جمله عزیزانمان ، و همچنین سطوح مختلف ارائه دهندگان خدمات ، کارشناسان ، مدیران ، نمایندگان مجلس ، سیاست گذاران و سایر نهادهای دولتی درگیر. سلامت عمومی ، اولین گام ها در اجرای برنامه پیشنهادی ، با هدف مدیریت حسابداری در سطوح مختلف ، امروز به طور رسمی آغاز شده است.

نقش بازیگران در مراقبت های بهداشتی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال 1393 به عنوان سند راهبردی مهم صنعت در قالب سیاست کلی سلامت در ساخت راه آهن در زمینه های مختلف از جمله بهداشت. سیستم به خوبی تعریف شده است.

طی 4 سال آینده ، من به عنوان سرپرست سیستم مراقبت های بهداشتی ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی هستم و مدیریت بیماری های بیماری کرونا قلب را در کوتاه مدت تقویت می کنم. الزامات اصلی رئیس جمهور این است که واکسیناسیون جامعه هدف را تا 13 فوریه سال جاری تکمیل کند ، پروتکل های پیشگیری را به روز کند و حمایت جامعه را برای اجرای موثر آنها جلب کند ، مسائل مربوط به بهداشت ، درمان ، آموزش و تحقیقات پزشکی را شناسایی و بهبود دهد. دستیابی به برنامه

“البته این اهداف شامل جامعه ای معتبر از روحانیون ، کارشناسان ، مدیران و مقامات مذهبی ، حرفه ای ، مسئول ، وظیفه شناس و با انگیزه است.”

دکمه بازگشت به بالا