مرحله آخر کمک ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا واریز می‌شود

فردا شب (شنبه شب) دولت مرحله پنجم از بسته پشتیبانی 200،000-60،000 تومانی کرونا را به ذینفعان می پردازد. ادامه روند پرداخت مبلغی برای تصمیم گیری در ستاد ملی ضد تاج و دولت است.

به گزارش روابط عمومی ، با شیوع تاجی ویروس و ظهور خسارات سنگین و کاهش درآمد خانوارها ، در هنگام ایجاد بسته حمایتی برای گروه‌های آسیب پذیر ، بسته نقدی سه میلیون نفر در نظر گرفته شد که طی چهار ماه از 200 تا 600 متغیر بود. هزاران روبل به خانواده های کم درآمد پرداخت شده است.

بر این اساس ، در پایان هر ماه ، این مبلغ به نسبت اعضای خانواده به حسابهای ذینفعان واریز شد و اکنون دولت قصد دارد در روز شنبه (31 ژوئن) ، زمانی که پنج مرحله پرداخت می شود ، در بسته دیگری سرمایه گذاری کند. بنابراین او به همراه فروردین قدمی را برای کمک به ماه رمضان برداشت.

در این حالت ، چهار مرحله پرداخت از ابتدا به اتمام رسیده و تصمیم گیری در مورد ادامه یا عدم تصمیم گیری گرفته می شود.

نحوه پرداخت بسته کرونا که بسته به اعضای خانواده آنها به مبلغ 200-600 هزار تومان واریز می شود ، یعنی به ازای هر نفر 200 هزار تومان ، برای دو نفر 300 هزار تومان ، 400 هزار تومان برای سه نفر ، 500 هزار تومان برای چهار نفر و چهار نفر برای پنج نفر. فردی و بالاتر – 600 هزار جلد.

دولت هزینه های این بسته را که حدود 330 میلیارد دلار در ماه است ، متحمل شده است. تخمین زده می شود که در طی پنج دوره حدود 1650 میلیارد تعهد انجام شود

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل