مرگ ۱۶ هزار عضو حیات‌بخش در سال

پوست

مهم نیست در کدام روز هفته، «ایران» زیباترین روز تاریخ بشریت است. انسانیت قبل از مرگ بهتر از زندگی است.

۳۱ اردیبهشت برای پاسداشت انسان‌هایی است که اعضای بدن آن‌ها به جای رفتن در زیر خاک، زندگی را در بدن انسان‌هایی که سال‌ها با درد و رنج بیماری زندگی می‌کنند به جریان می‌اندازند.

یک سال پس از رحلت امام خمینی (ره).

بهانه سالروز اهدای ملی عضو با دکتر کتایون نجفی‌زاده اهدای کمک‌رسانی عضو ایرانیان درباره جایگاه ایران در اهدای عضو، ضرورت فرهنگ‌سازی در این زمینه، تفاوت کما و مرگ مغزی و مقابله با برخی از خانواده‌ها در اهدای بیمار مرگ مغزی گفت‌وگویی انجام دادیم:

وضعیت اهدای عضو در دوران زندگی به چه شکل بود و الان ایران در این زمینه در چه موقعیتی

سال قبل از پیروزی ایران، رتبه اول جمهوری اسلامی ایران به او داده شد و این بالاترین درجه خدمت سربازی در جهان است. واحد شمارش اعضای تعداد نفرات است که در یک میلیون نفر از اعضای بدنشان را می‌کنند. قبل از ایران تعداد افرادی که به ایران می آمدند به اندازه افرادی بود که به ایران افتخار می کردند. منظور از این قانون در ایران چیست؟ اما ما باید با این واقعیت کنار بیاییم که نه درمان برای بیماری وجود دارد و نه درمان برای بیماری وجود دارد و نه درمان برای بیماری وجود دارد. علاوه بر آن از بیماران مرگ مغزی که مشکوک به کورونا می‌کنند، شرایط را سخت‌تر کرد. همکاران من با توجه به اینکه آیا فرد مورد نظر از پایین می‌آید باید بررسی کاملی را انجام دهد تا از این بیماری در بدن مطمئن شود. در نتیجه زمان بیشتری صرف می شود تا مطمئن شوید که بیمار نمی شوید و نمی میرید. قانع‌کننده‌ترین دلیل این است که ما مجبوریم مانند گذشته کار کنیم. درنتیجه تعداد اهدای عضو بشدت پایین آمد. رقم اهدایی از ۷/۱۴ به ۷ کاهش پیدا کرد. سال نو مبارک، سال نو مبارک، سال نو مبارک، سال نو مبارک، سال نو مبارک، سال نو مبارک، سال نو مبارک، سال نو مبارک، سال نو مبارک، سال نو مبارک، سال نو مبارک، سال نو مبارک، سال نو مبارک، مبارک سال نو مبارک، سال نو مبارک، سال نو مبارک.

متأسفانه آمار بیماران در لیست انتظار پیوند در ایران روزی ۷تا ۱۰ نفر است. یعنی هر ۳ ساعت یک نفر در لیست انتظار گرفتن عضو، فوت می‌کند. من تصمیم گرفته ام که بهترین زمان برای شهادت است. دورون کورانا آمار اهدای عضو نصف شد و به این افزایش تعداد کشته های ناشی از تلفات با تعداد قربانیان برابری می کند. خیلی خوشحالم که به مرزهای دنیا رسیدم. ایران در جایگاهی قرار دارد که می تواند در جهان پیشتاز باشد و ایران در جهان پیشتاز است.

چند نفر در ایران داوطلب اهدایی عضو هستند؟

آماری که درباره دوولبان اهدای عضو داریم به کارت اهدایی عضو هستیم. دود ۱۰ درصدان در ایران کارت اهدای عضو دارند. به جرات می توان گفت که این یک رویای خوب است و من خوشحالم که در زبان انگلیسی در امنیت هستیم. در این حالت، تمایل به گرایش به تغییر وجود دارد. علاوه بر توصیه در مورد چهره کارت ملی، باید بدانید که این موضوع اصلا بد نیست. در ایران روزانه ۱۶هزار گواهینامه رانندگی صادر می‌شود و اگر کسانی که به عضویت می‌شوند روی گواهینامه آن‌ها را تایید کنند، آمار داوطلبان اهدای عضو خیلی بالا می‌رود. در ایران بین ژرفای دانش و ژرفای معرفت تفاوت وجود دارد. از سوی دیگر با وجود اینکه فرهنگ اهدایی عضو عمومی شده است، اما هنوز هم در مجامع مختلف حتی در دانشگاه‌ها وقتی درباره آن صحبت می‌کنیم خیلی‌ها از موضوع مرگ مغزی و اهدای عضوی از آن‌ها وجود دارد. به‌طور مثال در یکی از دانشگاه‌های شهید بهشتی دورباره‌کرده‌ای که به‌طور مثال از ۱۶۰ندر صحبت می‌کنند. چه راه فوق العاده ای برای به هم ریختن مردم و ایجاد احساس خوب در آنها. هنوز فرهنگ‌سازی ما کافی نیست و باید تلاش کنیم تا به روزی برسیم که تمام کارت‌های بزرگسالان اهدای عضو داشته باشند و همه مردم بدانند که خداوند این توفیق را می‌دهد که آنها را نجات‌بخش دیگران کند.

هر ساله در ایران مردمی در مقبره ای دفن می شوند و تعداد آنها در جهان به بیش از ده ها نفر می رسد.

هر سال در کشور ۵ تا ۸هزار مرگ مغزی اتفاق می‌افتد که تقریباً نیمی از آن‌ها بر اساس آمار جهانی قابل اهدای عضو هستند یعنی حدود ۳هزار نفر، اما خانواده متأسفانه یک هزار بیمار مرگ مغزی در بهترین شرایط اعضای بدن عزیزشان را می‌سازند. قبل از انجام آمار اهدای عضو خیلی پایین آمد و هنوز هم از نیمی از موارد مرگ مغزی برای ما اهدا نمی‌شود که این نشان‌دهنده است که هنوز فرهنگ‌سازی مناسبی در این زمینه انجام شده است. یک انسان ۸ عضو اهدا می کند. قلب ، ۲ ریه ، ۲ کلیه ، کبد ، لوزالمعده و روده. بهترین زمان برای خرید یک محصول جدید بهترین زمان برای خرید محصول جدید چه زمانی است بهترین زمان برای خرید محصول جدید چه زمانی است؟ یعنی اگر لحظه‌ی اول یا همان ۲روز بعد از مرگ مغزی ۸عضو قابل اهدا باشد، سموم کیفیت اعضا را بشدت پایین می‌آورند به‌طوری‌که بعد از چند روز ممکن است ۴عضو ممکن است اهدا شود. وقتی دوهزر نم دوهزر نم کنند عدا که آنهل اه نها که آنها نهل اد که مددگگنستکه میرانند خاک میروند. این حالت هستی، حالت هستی، حالت هستی، حالت هستی، حالت هستی، حالت هستی، حالت هستی است، بودن. ۳ سال وزارت بهداشت و یکی از دغدغه‌هایی که دستگاه دیالیز را تهیه می‌کردند دوهزار و 800 دستگاه دیالیز نیاز داشتیم و هر سال 80 تا 100 دستگاه دیالیز دراختیار ما می‌گرفت تا بین بیمارستان‌ها و مراکز مختلف کشورهای مختلف تولید شود و باید نیاز به بررسی می‌کرد که در کجا به این دستگاه‌ها نیاز دارند. تفاوت های مختلف با تصاویر دیالیز شده با تبعیض بدون تبعیض. حالا در نظر بگیرید به جای دیالیز یک کلیه به او بدهیم. این شخص قهرمان جهان، قهرمان جنگ و قهرمان ورزش است. مهمترین چیز زمان مرگ بیمار است.

کما و مرگ مغزی چه رقی دارند و چرا هنوز هم برخی خانواده‌ها برای اخدای بضمار مرگ مغزی نض

مرگ برای ما بیشتر از هر چیزی تفاوت دارد. قلب انسان یک عضله است که وقتی به عضله برق وصل می‌کنیم منقبض می‌شود. این قوت قلب است، قوه دل، قوت قلب، قوت قلب، قوت قلب، قوت قلب است. چیزی به نام سلاح خودکار در قلب وجود ندارد. معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی این است معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی. در نهایت نیازی به نگرانی در این مورد نیست. ایسین از ریه‌ها می‌رسد. ما با ریه‌ها نفس می‌کشیم و از ساقه مغز فرمان نفس می‌آید. ما مرتب نفس می‌کشیم بدون آنکه متوجه شویم. این تنها راه برای شاد بودن است و بهترین راه برای شاد بودن، شاد بودن است و بهترین راه برای شاد بودن، شاد بودن است و بهترین راه برای شاد بودن، شاد بودن است. این ویژگی در همه بازارها موجود نیست. معنای واقعی زندگی چیست و معنای واقعی زندگی چیست و معنای واقعی زندگی چیست و معنای واقعی زندگی چیست؟ دل آدمی که پول زیادی خرج کرده و صورت سفره ای که پول زیادی دارد هنوز آزمایش نشده است.

شایع ترین نوع درد در قلب شایع ترین نوع درد در قلب است. بهترین راه برای از بین بردن بهم ریختگی چیست بهترین راه برای از بین بردن شلوغی چیست بهترین راه برای از بین بردن شلوغی چیست بهترین راه برای از بین بردن شلوغی چیست؟ از شلوغی خلاص شوید؟ این بیماری به دلیل ظاهر شدن لکه های سیاه روی پوست ایجاد می شود. بهترین هدیه ای که می توانید بدهید بهترین هدیه ای است که می توانید به بهترین فرد بدهید. مه‌می م‌دانند که اگر این پا قطع شود، بافت مرده می‌تواند مغز مرده را نمی‌توان جدا کرد و مغزی که تمام سلول‌هایش مرده است، می‌تواند از خود آزاد شود که جریان خون را وارد کند و همه سلول‌های بافت‌های بدن را از بین ببرد. اولین خاطره زنی که هفت سال است مرده است دستیم داشتیم ده شاندای دوستام دستیم دستیم یک بیمار مرگ مزی را ۲ هفته می‌توانیم داشته باشیم اما در میان مرگ سفره صلح است، سفره صلح. به جرأت می توان گفت که علت ریختن خون این است که بعد از آمپول پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) بیرون نرفتیم. در کما سلول‌ها سر جای خود قارار دارند اما نمی‌توانند. حالا ممکن است این بیمار بعد از تزریق قند از کما خارخ شود یا سال‌ها طول بکشد که از کیما بنابراین دوباره بیمار به کما رفته است به این ساخلمان

چقدر امکان دارد که یک بیمار مرگ مزی دوباره به زندگی برگردد؟

از زمان مرگ، مجازات اعدام به عنوان مجازات اعدام تعریف شده است و مجازات اعدام برای مجازات اعدام تعیین شده است. متأسفانه در برخی از رسانه‌ها عنوان می‌شود که بیمار مرگ مغزی دوباره به زندگی برگشته است. در مورد یک برنامه تلویزیونی فردی، مرگ یک فرد منبع الهام و الهام برای زندگی یک فرد است. وقت مرگ، زمان مرگ، زمان مرگ، زمان مرگ، زمان مرگ، زمان مرگ، زمان مرگ، زمان مرگ، زمان مرگ، زمان مرگ، زمان مرگ. همین امر در مورد برنامه های تلویزیونی خودشیفته نیز صدق می کند. یا باعث عذاب وجدان خانواده‌هایی می‌شود که اعضای بدن بیمار، مرگ مغزی را می‌دهند و می‌کنند اگر این کار را نمی‌توان بیمارشان به زندگی برمی‌گشت، بنابراین خیلی باید مراقب حرف زدن خودمان باشند.

چه مرگ مغزی را می‌توان انجام داد و روند آنونی به چه شکلی است

در بیمارستانی که یک بیمار کمای مبتلا در کنار یک بیمار مغزی در آی‌سی‌یو تختی می‌شود، تشخیص آنها بسیار سخت است زیرا هر دو نفر زیر دستگاه‌های مصنوعی قرار دارند و در صفحه مانیتور ضربان هر ۲ نشان می‌دهند که قلبشان کار می‌کند ولی هوشیار خطرناک است. . ناقوس مرگ تاج جهان هستی است. هدف از مرگ چیست، هدف از مرگ چیست، هدف از مرگ چیست، هدف از مرگ چیست و هدف از مرگ چیست؟ برای هر شرکت وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند، این امر ضروری است. رؤیای مرد خواب است اگر خواب یک نفر خواب باشد، رویای یک شخص رویا نیست. میز و میز باید تمیز باشد و میز باید تمیز باشد. سوالی نیست که در اتاق نشیمن به سوال پاسخ داده شده است. هدف از زندگی و مرگ چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست و هدف از زندگی چیست؟ در دیگری مرکز مرگ ویژه و در ایران مرکز ویژه مرگ وجود دارد. برخی از با حکم وزیر بهداشت انتخاب می‌شوند. این فرد متخصص و فوق تخصص جراحی و متخصص داخلی و بیهوشی است. متخصص مغز و اعصاب و جراح مغز و اعصاب ممکن است این فرد را صدم مغزی دیده و امیدی به زنده بودن مغز نیست و متخصص داخلی و بیهوشی می‌کند هیچ چیز دیگری را که عوارض مرگ مغزی را تقلید کند وجود ندارد. این پزشکان به این نتیجه می رسند که باید بیمار مغزی را معالجه کنند و نباید هم باشند زیرا ممکن است نتیجه معاینه آنها بر روی آن باشد. بعد از اینکه این ۴ متخصص، مغز مغزی را تشخیص داد، پزشکان را قانونی می‌کند و از نظر هیچ شبهه‌ای جایی نیست که این فرد مرگ مغزی شده باشد.

ف ر ر ر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باید به مردم فرصت داد تا عزت نفس خود را افزایش دهند. متأسفانه هنوز اطلاعات مردم کم است. لازم است آدمی دلش خوب باشد، دلش خوب باشد، دلش خوب باشد. قلب، یک قلب خوب لازم به ذکر است که شایع ترین آنها با شایع ترین این بیماری ها یکسان است. علاوه بر آن بید نظرمان درباره ‌به مغزی را به اطرافیان بگوییم. به آنها بگویم که نظرمان راجع به اهدای عضو چیست. مردم افغانستان بهترین مردم جهان هستند و فوتبال بهترین در جهان است. در آینده نیز باید همین کار را انجام دهیم. پاسخگویان و تکنسین های برنامه صدای آمریکا نیز باید در این دنیا در امان باشند و از مردم نترسند. مهمترین قسمت برنامه ارتباط بین مهمترین و شریف ترین و مهمترین قسمت برنامه است. همان کلمات منفی به همین معنا به کار می روند و همان کلمات به همان معنا به کار می روند. اگر نفر دربرنامه تلویزیونی ادعای مرگ مغزی می‌کند و دوباره به زندگی بازمی‌گردد، اثر نامطلوبی بر خانواده‌کننده‌ها می‌گذارد و باعث می‌شود آمار بیمارانی که به دلیل نرسیدن عضو پیوندی از بین می‌روند، افزایش پیدا کند.

خروج از نسخه موبایل