علمی و پزشکی

مسافرت ۱۵۰۰۰ کرونا مثبت در نوروز / احتمال غلبه کرونای انگلیسی در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت گفت ویروس کرونا ویروس انگلیس اکنون در سراسر کشور در حال شیوع است و بیش از 15000 فرد آلوده به ویروس کرونا و آگاهی از بیماری خود به ناوریز سفر کرده اند.

دکتر سیما سادات لاری در گفت وگو با روابط عمومی ، در مورد گردش ویروس کرونا در کشور به ویژه ویروس انگلیس اظهار داشت: در حال حاضر ویروس کرونا ویروس جهش یافته در سراسر کشور گسترش یافته است. بر این اساس ، ویروس کرونا در کشور ویروس کرونا می شود.

وی افزود: چندین بار گفته شده که ویروس جهش یافته تاج از ویروس کرونا ویروس بیشتر مسری است.

لاری درباره تعداد ناقلین و قربانیان تاج در تعطیلات ناوریز گفت: “بیش از 15000 نفر آلوده به ویروس کرونا و آگاه از بیماری خود در تعطیلات ناوریز سفر کردند.” این افراد در مورد نتیجه مثبت آزمایش بیماری کرونا اطلاعات کسب کردند و این عمل منجر به گردش ویروس کرونا شد.

وی گفت: “پیش بینی می شود که حداقل در هفته های آخر آوریل ، افزایش بیشتری در تعداد بیماران و بستری در بیمارستان داشته باشیم.” در حال حاضر ، ما با روند رو به رشد بیماری در کشور روبرو هستیم.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: در هر صورت شیوع چهارم در کشور دور از دسترس نیست و طی هفته های آینده باید نتایج سفرها را ببینیم و اطمینان حاصل کنیم که میزان رعایت آن مطابقت دارد. پروتکل های بهداشتی که در روند فزاینده بیماری و بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر مشهود است. “خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا