مشارکت هزار و ۵۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات اسفندماه در شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی استان چهارمحال و بختیاری ، فتاح کرمی در ستاد انتخابات شهرستان بروجن با حضور غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: تمامی شرایط برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه سال‌جاری در این شهرستان فراهم شده است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

وی افزود: ۹۸ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری در این شهرستان پیش‌بینی شده که ۸۶ شعبه ثابت و ۱۲ شعبه سیار است.

کرمی تصریح کرد: تمامی تلاش‌ها در این شهرستان برای برگزاری انتخابات پُرشور با مشارکت بالا و رقابت سالم و امنیت بالا است.

وی یادآور شد: در این مدت هیأت‌های اجرایی تشکیل و شعبه‌های اخذ رأی برای انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

فرماندار بروجن اضافه کرد: مردم این شهرستان برای برگزاری انتخابات حساس هستند و این مسئله وظیفه مسئولان برگزاری انتخابات را سنگین‌تر می‌کند.

وی گفت: آئین‌نامه‌های تبلیغاتی در نشست مشترک با نامزدهای انتخاباتی و شورای تأمین شهرستان بروجن به کاندیداها اعلام شده است.

کرمی تأکید کرد: تاکنون ۳۰ مورد گزارش تخلف‌های انتخاباتی در شهرستان بروجن دریافت و به دادسرای این شهرستان ارسال شده است.

وی افزود: ۲۲ مکان دولتی، حسینیه و مسجد برای سخنرانی کاندیداهای انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بروجن مشخص و اعلام شده است.

فرماندار بروجن تصریح کرد: نمایندگان فرماندار پس از هماهنگی با بخشداران، به‌صورت شهرستانی توزیع شده است تا نظارت بهتری در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری انجام شود.
وی یادآور شد: تمامی دست‌اندرکاران و عوامل برگزاری انتخابات دوره‌های آموزشی شرکت کردند و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

کرمی اضافه کرد: قوانین انتخابات در فضای مجازی اطلاع‌رسانی شد تا مردم و فعالان انتخاباتی در جریان موضوع قرار گیرند.

وی گفت: همایش رأی‌اولی‌ها با هدف پُرشور کردن و فراهم کردن شرایط مشارکت بالا در انتخابات ۱۱ اسفندماه جاری در شهرستان بروجن برگزار شد.

کرمی تأکید کرد: صمیمیت، اتحاد و همدلی برای برگزاری انتخابات مطلوب در ۱۱ اسفندماه جاری در شهرستان بروجن فراهم شده است.

46

خروج از نسخه موبایل