علمی و پزشکی

مشارکت هلال احمر در واکسیناسیون کرونا و تسریع در خدمت‌رسانی به هموطنان

رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در مرکز واکسیناسیون مجتمع پزشکی هلال ایران، در واکسیناسیون مددجویان شرکت کرد و بر لزوم تسریع در واکسیناسیون برای جلوگیری از شیوع تاج ششم در کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و به نقل از پایگاه اطلاعاتی جمعیت هلال احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند هلال نیز که در مراسم واکسیناسیون هموطنان خود در مرکز واکسیناسیون مجتمع پزشکی ایران شرکت کرده بود، درباره فعالیت 145 مرکز واکسیناسیون این جمعیت در کشور گفت: در صورت شیوع سویه آمیکرون؛ آمادگی هلال احمر برای افزایش مراکز واکسیناسیون

وی افزود: امروز از 145 مرکز معرفی واکسن فعال 124 مرکز با مشارکت هلال احمر و وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور مدیریت می شود و 21 مرکز نیز مستقل از هلال احمر بوده و فقط از هلال احمر استفاده می کنند. داوطلبان.” خدمت می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین از داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر در مجتمع دارویی هلال بازدید و با مشتریان این داروخانه گفتگو کرد.

کولیوند برای ارتقای کمی و کیفی خدمات داروخانه و رفاه حال مشتریان و بیماران این داروخانه دستور گسترش هرچه سریعتر فضای فیزیکی داروخانه را صادر کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا