علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

مشخصات فنی دستگاه لیزر الکساندرایت را بهتر بشناسید

مشخصات فنی دستگاه لیزر الکساندرایت

اگر قصد خرید دستگاه لیزر الکساندرایت را دارید حتما به مشخصات فنی لیزر الکساندرایت توجه نمایید تا بتوانید طبق نیاز خود لیزر موهای زائد بیماران خود را به خوبی انجام دهید. مشخصات این دستگاه قطعا بر روی قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت تاثیر گذار خواهد بود و طبق بودجه خود می‌توانید اقدام به خرید دستگاه لیزر الکساندرایت را داشته باشید.

دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر و 1064 نانومتر آپشنال بهترین انتخاب برای لیزر موهای زائد بدن است. دستگاه الکساندرایت در چند سال گذشته جز پرفروش ترین لیزر موهای زائد در ایران بوده و مناسب تیپ های پوستی مختلف است. برای خرید و دریافت قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت میتوانید با مجموعه آرنا گستر در تماس باشید.

اگر قصد خرید لیزر الکساندرایت را دارید پیشنهاد ما خرید از شرکت معتبر و محبوب آرنا گستر است. برای دریافت قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت به وبسایت این شرکت مراجعه نمایید و از آخرین قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت با خبر شوید.

مشخصات فنی دستگاه لیزر الکساندرایت

اسپات سایز 18 میلی متر (آپشنال)
فرکانس کاری 3Hz
طول پالس 100-3 میلی ثانیه
دارای تکنولوژی اسمارت پالس
طول موج 755 نانومتر و 1064 نانومتر آپشنال
فرکانس کاری 3Hz

 

نکات مهم قبل از خرید دستگاه لیزر الکساندرایت

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت

قبل از خرید دستگاه لیزر الکساندرایت به نکات زیر حتما توجه کنید چرا که ممکن است برخی شرکت ها با روش های مختلف دستگاه های تقلبی را در اختیار شما قرار دهند.

  1. گارانتی دستگاه لیزر الکساندرایت / 2 تا 10 سال
  2. ضمانت اصالت دستگاه الکساندرایت
  3. پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  4. امکان آموزش و استفاده از دستگاه
  5. نصب و راه اندازی
  6. پشتیانی نلفنی و آنلاین
  7. دارای دفاتر رسمی
دکمه بازگشت به بالا