معاون استاندار مرکزی: به موفقیت طرح توسعه مشاغل خانگی امیدوارم

روابط عمومی / مرکز معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: امیدوارم طرح توسعه مشاغل خانگی موفقیت آمیز باشد.

سعید فروهی در مراسم افتتاح دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در ودکا که با حضور جمعی از مسئولان در ودکا برگزار شد ، اظهار داشت: برای موفقیت وی.

وی گفت: تحقیق در مورد این پروژه براساس تجربه 9 کشور جهان از نقاط قوت و ضعف آن است ، زیرا استفاده از تجربه پروژه های قبلی منجر به شناسایی و رفع نقاط قوت و ضعف آنها شده است. این آسیب پذیری را فراهم می کند.

وی گفت: تقریباً همه این کشورها اهمیت و جایگاه مشاغل خانگی را درک و ارزش قائل شده اند. این مشعل ها در جهان نقش مهمی دارند و در طیف گسترده ای از مشاغل در جوامع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

فرهی با تأکید بر لزوم حمایت از مشاغل خانگی خاطرنشان کرد: تمرکز همه کشورها در حمایت از مشاغل خانگی در ابعاد مختلف است و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی شركت در ورود به بازار را شرط بسیار مهمی برای موفقیت این پروژه عنوان كرد و گفت: استفاده از موتورها و پیش بینی آنها در این پروژه نشان می دهد كه طراحان این پروژه نیز در تحقیقات خود این مهم را در نظر گرفته اند.

فروهی با بیان اینکه ایجاد 2000 شغل در صنعت لوازم خانگی در استان به عنوان بخشی از طرح توسعه مشاغل خانگی یک کار بزرگ است ، گفت: امیدواریم انتظارات ما از این طرح برآورده شود و دبیرخانه نامه ای پیدا کند. برنامه های پشتیبانی و راهنمایی برنامه ریزی شده را در طول مسیر دنبال کنید.

وی با بیان اینکه وعده مدیران استانی و شهرستانی لزوماً با این طرح همراه خواهد بود و استان تمام تلاش خود را برای اجرای طرح به کار خواهد گرفت ، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم این پتانسیل را افزایش دهیم.

فرهی با بیان اینکه ایجاد بازارهای فروش بیشتر همیشه مورد تقاضای فعالان مشاغل خانگی بوده است و باید در تحقق آن تلاش کنیم ، اظهار داشت: اما ما باید فراتر از این حد برویم و از فرصت های دیجیتالی و مجازی موجود که مردم را به بازار جهانی متصل می کند ، استفاده کنیم. در دستور کار

وی با اشاره به اینکه کیفیت در این زمینه از تولید مشاغل خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است ، گفت: مجموعه اقتصادی استان و شهرداران به اجرای طرح کمک می کنند و تا موفقیت آمیز بودن طرح ، کارگروه اشتغال پیش بینی می کند این طرح را پردازش کند. یک استان کنترل شده

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل