معرفی بهترین کرم شب و روز

پوست صورت ما در طول شبانه روز در معرض عوامل زیادی مانند آلودگی هوا، مواد آرایشی، تغذیه‌ نادرست و … قرار می‌گیرد که اثرات مخرب و منفی بر روی پوست می‌گذارند. همچنین با افزایش سن کلاژن سازی پوست کم شده و به مرور زمان باعث ایجاد چین و چروک می‌شود. یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش روند پیری پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک استفاده از کرم های روز و شب است. کرم‌های روز و شب با فرمولاسیون خاص از پوست زیبای شما در برابر عوامل مخرب بیرونی به خوبی محافظت کرده و به افزایش تولید کلاژن سازی پوست کمک می‌کنند.

کارکرد پوست در طول شبانه روز مختلف است. کار پوست در طول روز به دلیل قرار گرفتن در برابر اشعه‌ی UV خورشید، آلودگی‌ و مواد آرایشی مراقبت و محافظت از خودش در برابر این عوامل مضر است. پوست صورت در طول شب به دلیل عدم وجود نور خورشید به بازسازی و تغذیه خود رسیدگی می‌کند. کرم‌های روز و شب مواد مورد نیاز سلول‌های پوستی را تامین کرده و از پوست زیبای شما در برابر عوامل مخرب بیرونی محافظت می‌کنند.

به همین دلیل استفاده مداوم از کرم روز و شب امری بسیار مهم برای حفظ زیبایی و جوان ماندن پوست زیبای شما است. با راهنمای همراه باشید.

کرم روز چیست و چه فوایدی دارد؟

کرم شب چیست و چه فوایدی دارد؟

پوست در طول شب شروع به خنثی کردن عوامل آسیب‌زایی که در طول روز به آن وارد شده است می‌کند. همچنین کار پوست در طول شب تغذیه و بازسازی سلول‌های پوست است. استفاده از کرم شب باعث افزایش روند کلاژن سازی می‌شود. کلاژن سازی پوست از پیری پوست و ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های کرم‌های شب بازسازی سلول‌های مرده و آسیب دیده است. این کرم‌ها رطوبت رسانی عالی برای پوست صورت هستند.

کرم‌های شب علاوه بر رطوبت رسانی پوست باعث روشن شدن پوست زیبای شما می‌شوند. بافت این کرم‌ها به دلیل وجود ویتامین و روغن‌های مفید برای پوست سنگین است و فقط مناسب استفاده در طول شب هستند. کرم‌های شب سرشار از مواد تغذیه کننده و ترمیم کننده‌ پوست هستند.

تفاوت کرم روز و کرم شب:

اولین و مهم‌ترین تفاوت کرم‌های روز و شب در بافت این کرم‌ها است. کرم‌های روز بافت سبک‌تری نسبت به کرم‌های شب دارند. کرم‌های روز به دلیل بافت سبکی که دارند قابل استفاده زیر مواد آرایشی هستند. کار کرم‌های شب تغذیه کردن پوست و بازسازی پوست است. کرم‌های شبهمه ما نیاز داریم که بدانیم بهترین کرم شب روشن کننده کدام است. چرا که در طول روزهای طولانی هفته، پوست‌ ما با عوامل مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند.

برای مثال عواملی همچون استرس، آلودگی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، نوشیدن آب کم و رژیم‌های غذایی نادرست روی پوست ما تاثیر منفی می‌گذارند. به همین خاطر است که ما در طول شب باید فعالیت‌های مراقبتی بیش‌تری از پوست بدنمان داشته باشیم. از آنجایی که شب‌ها برای بازسازی و ریکاوری پوست زمانی بسیار فوق العاده محسوب می‌شوند، پس ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم که به معرفی کرم شب بپردازیم.

کرم شب چیست؟

اول از همه باید به شما بگوییم که یافتن بهترین کرم شب امری مهم در زندگی شما محسوب می‌شود. محصولات مورد استفاده در شب به گونه‌ای طراحی می‌شوند که قدرت آبرسانی و مرطوب کنندگی بالایی داشته باشند. کر‌م‌های شب دارای خواص بسیار زیادی بوده و سبب مرطوب شدن پوست در طول شب می‌شوند. کرم شب دارای مواد فعالی بوده که اکثر نگرانی‌های پوستی شما را هدف قرار داده و به بهبود آن کمک می‌کند.

مواد فعال درون این کرم‌ها اغلب برای استفاده در شب توصیه می‌شوند، زیرا احتمال دارد که به نور خورشید واکنش نشان دهند. شما نیاز دارید در هر ، یک کرم شب مناسب داشته باشید.

مزایا و عوارض کرم شب چیست؟

کرم شب صورت دارای مزایای مختلفی است که ما به معرفی مهم‌ترین آنان می‌پردازیم. یکی از مزایای این کرم‌ها خاصیت مرطوب کنندگی آنان است. در طول روز صورت ما با قرار گرفتن در معرض آلودگی‌ها و نور خورشید بسیار خشک می‌شود. پوست شما را در طول شب هیدراته نگه داشته و به شما تضمین می‌دهد که وقتی در صبح از خواب بیدار می‌شوید، چهره‌ای بسیار شاداب خواهید داشت. استفاده از این کرم‌ها به طرز باورنکردنی، پوستتان را صاف و لطیف می‌کند. به خصوص سیاهی‌های دور چشم که به دلیل کم آبی بدن ایجاد شده‌اند.

مزیت دیگر این کرم‌ها، خاصیت آرامش بخشی آنان است. همان طور که گفته شد پوست چهره شما در طول روز در اثر عوامل مختلفی تحریک می‌شود. کرم شب می‌تواند به آرام کردن و تسکین پوست شما در طول شب کمک کرده و سبب شود که در هنگام خواب هرگونه قرمزی یا تحریک به وجود آمده در پوست از بین رود.

مزیت سوم کرم شب برای صورت، تقویت کلاژن‌سازی پوست است. چین و چروک‌های روی پوست زمانی که چهره شما خسته است و کلاژن ندارد، بیش‌تر قابل توجه هستند. کرم شب، کلاژن سازی را تقویت کرده و به پوستتان کمک می‌کند که صاف‌تر و محکم‌تر شود. همچنین کرم شب به تحریک گردش خون نیز کمک کرده و سموم را از بین می‌برد، این کار سبب درخشش فوق العاده پوستتان خواهد شد. با توجه به مزیت‌های گفته شده، آیا انتظار دارید که از عوارض کرم‌های شب برایتان سخن بگوییم؟ این کرم‌ها درصورتی که پوست حساسی ندارید، عوارضی نخواهند داشت. در ادامه به معرفی نمونه‌هایی از بهترین کرم‌های شب روشن کننده خواهیم پرداخت.

کاندیداهای بهترین کرم شب روشن کننده به چه برندهایی تعلق دارد؟

بهترین کرم شب روشن کننده

این کرم شب خارجی محصول کشور فرانسه بوده و دارای عملکرد سه گانه محافظت کننده، و روشن کننده پوست است. از ویژگی‌های کرم شب لورآل می‌توانیم به آبرسانی قوی و 24 ساعته پوست، بازسازی و احیای شادابی پوست در زمان استراحت اشاره کنیم. این کرم با و سرامید غنی شده و برای انواع پوست مناسب است.

اگر کسی بخواهد از شما بپرسد که کرم شب چی خوبه و کرم شب روشن کننده کدام است؟ شما به یقین می‌توانید این کرم شب اوریفلیم را به او پیشنهاد دهید. این محصول ساخت کشور لهستان بوده و حاوی روغن دانه گل رز برای تغذیه پوست است. از این کرم می‌توانید برای تنظیم ملانین پوست و رنگدانه‌ها استفاده کرده و از ویژگی‌های آن می‌توانیم به برخورداری از ویتامین C و سالسیلیک اسید برای روشن شدن پوست اشاره کنیم.

این کرم شب محصول کشور ایران بوده و از محصولات پرطرفدار و باکیفیت ایرانی محسوب می‌شود. کرم شب از برند آردن حاوی روغن آووکادو، روغن جوانه گندم و روغن دانه سویا بوده و به بازسازی، تقویت و افزایش انرژی سلولی پوست کمک می‌کند. این محصول به تامین رطوبت موردنیاز پوست جهت افزایش نرمی، لطافت و طراوت آن پرداخته و در میان سایر انواع کرم‌های شب، قیمت کرم شب آدرن بسیار مناسب و اقتصادی است.

کرم شب روشن کننده ساخت چین، کرم شب برند بیوآکوا بوده که حاوی عصاره خالص مروارید است. این کرم ضد لک و کک و مک و از بین برنده التهابات پوستی بوده و چین و چروک صورت را نیز از بین خواهد برد. از این کرم می‌توانید برای روشن شدن، شفاف شدن، لیفت شدن و سفت شدن پوست خود استفاده کرده و دارای پوستی صاف و یکدست پس از استفاده از آن باشید.

کرم ویتامینه شب سیمپل

یکی از ویژگی‌های ممتاز این کرم شب، عدم تست روی حیوانات بوده که سبب برتری آن شده است. کرم شب سیمپل فاقد الکل، عطر مصنوعی، رنگ و مواد شیمیایی سخت بوده و به همین سبب برای افرادی که دارای پوست‌های حساس هستند، مناسب خواهد بود. این کرم رطوبت پوست را 12 ساعت حفظ کرده و به مرطوب نگه داشتن و شادابی پوست کمک می‌کند.

کرم شب روشن کننده پوست اتونیس

این کرم شب را که با انواع پوست سازگار بوده می‌توانید از مدیسه به صورت آنلاین خریداری کرده و به روشن و درخشان شدن پوستتان کمک کنید. از ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به عدم مسدود کردن منافذ پوست و تغذیه و صاف کردن پوست اشاره کنیم. در لیست بهترین کرم‌های شب روشن کننده نباید جای کرم شب ا وی اس خالی باشد. این کرم محصول کشور ایران بوده و برای استفاده قبل از خواب شبانه مناسب است. کرم شب ا وی اس جوان ساز و ضد لک بوده و می‌توان برای پوست صورت و گردن از آن استفاده کرد.

کرم روز و شب لاکچری کوین

در طراحی کرم روز و شب لاکچری کوین فرانسه  «  Luxury day and night cream» فرمولاسیونی به کار گرفته شده است که تا حد بسیار بالایی از چین‌و‌چروک و کک‌ومک پوست جلوگیری می‌کند و استفاده مداوم از آن موجب رفع آنها می‌شود. این کرم محصولی بی‌نظیر از برند لاکچری کوین فرانسه است که حاوی کلاژن‌، الاستین و مقادیر بالایی کیوتن و ویتامین E است که باعث می‌شود تنها طی 4 هفته از مصرف آن، پوستی جوان، شاداب، صاف و سفت داشته باشید. قیمت کرم روز و شب لاکچری کوین نسیبت به کارایی و نمونه های مشابه بازار مناسب بوده و می توانید از آن بهره ببرید.

خروج از نسخه موبایل