معرفی کیش شاهکار؛ Ontus مردانه عطر


با عطر خوب نه تنها به شما می دهد حس اعتماد به نفس، بلکه به ارمغان می آورد صلح، جذابیت و هیجان با هم و یا با تن های مختلف.

فقط به عنوان یک کت و شلوار و یا لباس رسمی وضعیت اجتماعی و کرامت خود را می توانید به راحتی بهبود، استفاده از عطر مناسب می تواند تاثیر بزرگی در روابط خود را با مردم در جامعه خود دارند. با عطر خوب نه تنها به شما می دهد حس اعتماد به نفس، بلکه به ارمغان می آورد صلح، جذابیت و هیجان با هم و یا با تن های مختلف.

بسیاری از مردان که به دنبال عطر بهترین مردان این حس معمولا برخورد: خرید Ontus کیش! Ontos است یکی از شاهکارهای ماندگار صنعت عطر از خانه عطر کیش و همه آمد، صرف نظر از جنسیت، می تواند تعجب. این عطر، که از آن یک گزینه کامل لوکس اشرافی در بازار عطر برای مردان، ارائه می دهد یک ترکیب جادویی توت سیاه، ترنج، آناناس، آناناس، سیب، توس، گل یاسمن، مشک و وانیل، که در بسیاری از راه های منحصر به فرد تشکیل . آنها شما را از لحظه اول از این دنیا جدا!

اطلاعات بیشتر در مورد Ontus کیش

عطر مردانه کرید Aventus را اولین بار در سپتامبر 2010 راه اندازی شد، به مناسبت سالگرد 250 از نام تجاری کیش. رونمایی از عطر مردان محبوب با بازگشایی فروشگاه Creed در شهرستان ایالات متحده از Montagne در همزمان شده است. عطر کیش Ontus مردان است، که یک ترکیب جادویی با توجه به بار، توسط پدر و پسر این تیم از اولیویه و اروین کیش طراحی شده است.

جالب توجه است، طراحی عطر مورد استفاده در عطر، توسط رزمندگان از ناپلئون بناپارت الهام گرفته است، و به همین دلیل سعی شده است که بوی و حتی حفظ بسته بندی محصول در برخی از راه مربوط به غنی و پادشاهی. پدر و پسر استفاده BIRCHWOOD توس به عنوان مثال در ارتباطات Ontus. لوئیزیانا منطقه ای که توسط ناپلئون اداره می شد بود. علاوه بر این، یک نوع از دانه سیاه و سفید از دریای مدیترانه جزیره Cresica برای دیدن زادگاه ناپلئون بناپارت، ترکیب این عطر پرفروش.

اما این شباهت ها به پایان نمی وجود دارد، بطری کیش Ontus شیشه ای شما یک اسب سرکش و سوار آن، که در واقع نمادی از تخریب گسترده و روح پیروز از ناپلئون بناپارت را ببینید.

کیش Ontus است از سال 2011 یکی از موفق ترین محصولات از کیش و کل صنعت عطر در جهان است. بسیاری از مردان و حتی زنان در ایران مثل بوی. علاوه بر این، تداوم و گسترش عطر از رایحه و عطر این مردان است که بسیاری از افراد مشهور، مدیران و مردم به طور کلی مد روز منجر شد، با وجود قیمت بالای این عطر، تمایل زیادی به خرید آن. متاسفانه کیفیت این عطر در سال 2015 به طور قابل توجهی کاهش یافته است، است که بارها و بارها توسط رسانه ها و طرفداران، به خصوص Ontus انتقاد قرار داد. اما سال بعد، کیش عطر نه تنها بسیاری از اشتباهات خوب هستند، اما آن را نیز ارائه یک نسخه زن از Ontus کسانی که طرفداران برای عطر زنان بودند.

کیش Ontus جوایز متعدد در طول سال ها در رده های مختلف به دست آورد. مواد تشکیل دهنده این عطر با دقت بسیار انتخاب شده و به طور کلی عبارتند از:

یادداشت شروع: ترنج، انگور سیاه، آناناس و سیب

رایحه: چوب درخت غان، نعناع، ​​گل رز و یاسمن

یادداشت نهایی: مشک، شیرین بیان، وانیل و عنبر

اما جدا از آن، اگر شما یک بینی آموزش دیده و حساس، شما می توانید حضور ترکیبات دیگر، مانند دانه سیاه و سفید، توسکا، گل رز، خزه بلوط و نعناع وحشی اطلاع می دهد. اگرچه نظرات در مورد بوی عطر مردان متفاوت بود، اما بر اساس بررسی و نظرات مردم که این عطر واقعا استفاده می شود، کیش Ontos ارائه شده است که در بازار قبل از سال 2013، بوی شدید چوبی وجود داشته است، اما بوی رفته است . او کم کم به مرکبات تبدیل شده است.

علاوه بر این، از 2018 یک نسخه جدید از کیش و کیش ادکلن Avntvs کلون عطر در بازار که در واقع تا به خنک و عطر شیرین.

با توجه به کیش Ontus عطر سنتی و دست ساز که با استفاده از بهترین عناصر طبیعی در طراحی آن است. این ترکیبات ممکن است تا حدودی با تغییر شرایط آب و هوایی تغییر، تا مردم را در طول سال ها تغییرات کوچک در بو و حتی رنگ بطری Ontus دیده می شود.

خرید بر روی عطر کیش

قیمت بالا از عطر مردانه کرید Ontus را قادر می سازد هر کسی غیر ممکن است برای خرید این شاهکار عطر و ادکلن در جامعه است. به همین دلیل، سعی کنید برخی از سودجویان به پول را به این مردم را گمراه با ارائه محصولات با مقایسه و کم کیفیت در قیمت پایین تر. Ontus قبل از خرید کیش عطر، شما باید نسخه اصلی است، چرا که آن را یک محصول سلطنتی و اشرافی است، و شما هرگز نباید یک کپی و یا نسخه های مشابه آن را تجربه استفاده کنید. هنگامی که یک صفحه نمایش مشخصات عمومی، کانال تلگرام، عبور یا یک بازدیدکننده داشته است فروشگاه ناآشنا به خرید، شما نمی تواند تضمین نماید که خریداری Ontos اصلی کیش خواهد بود! شما همچنین باید، به دلیل قیمت بالای این عطر، برای ضرر و زیان مالی او رخ می دهد، محتاط و خرید خود را از یک مکان معتبر است که توسط مردم و یا مقامات دیگر تایید شده است.

خرید Ontos عطر مردانه، شما می توانید استفاده از فروشگاه های آنلاین معتبر یک نماد اعتماد و ارائه خدمات خوب. مو رو تن از فروشگاه اینترنتی یکی از این فروشگاه است، علاوه بر تضمین صحت کالا، ارائه می دهد یک بهتر و ارزان تر تجربه خرید طبیعی با جشنواره های مختلف و تخفیف خرید و فروش روزانه. Ontus در کنار شما در این فروشگاه آنلاین قبل از خرید دیگر عطر و colognes ایجاد شده توسط نام تجاری رویال کیش.


تمامی محتوای منتشر شده در سایت به وسیله سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به بازنشر می نماید، لذا مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه آنلاین روابط عمومی هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا