معنی interaction در اینستاگرام

اینتراکشن استوری اینستاگرام نیز به مجموع تعداد ریپلای (جواب دادن به استوری) و به اشتراک‌گذاری‌ گفته می‌شود. به این ترتیب اینتراکشن به شما یک تفکیک ساده از تعداد کل لایک‌ها، کامنت‌ها و اشتراک‌هایی که در تمام پست‌ها، استوری‌ها و ویدیوهای‌تان برای بازه زمانی مشخص شده دریافت کرده‌اید، می‌دهد. حالا که متوجه شدید معنی اینتراکشن در اینستاگرام چیست می‌توانیم در مورد هر یکی از انواع تعاملی که کاربران می‌توانند با پیج شما داشته باشند، صحبت کرده‌ایم.

لایک

اگر محتوای شما برای کسی متمایز باشد، آن را لایک خواهد کرد. این متداول‌ترین اینتراکشن و تعاملی است که مردم معمولا موفقیت پست خود را با آن می‌سنجند. هرچه تعداد لایک‌های بیشتری دریافت کنید، شانس بیشتری برای دیده شدن توسط کاربران دیگر را خواهید داشت.

کامنت

اگر پست شما واقعا فردی که آن را می‌بیند، درگیر کند، ممکن است تصمیم بگیرد که کامنت بگذارد. شما می‌توانید با پرسیدن یک سوال یا گفتن اینکه با بله یا خیر (یا هر پاسخ تک کلمه‌ای دیگر) به آن‌ها پاسخ دهند، کامنت گذاشتن را برای فالوورهای‌تان آسان‌تر کنید. هرچه کامنت‌های بیشتری دریافت کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران جدیدتری پست شما را ببینند. به همین دلیل باید که به هر کامنتی که دریافت می‌کنید پاسخ دهید!

اشتراک‌گذاری

اشتراک‌گذاری به معنی استوری کردن پست شما در استوری شخصی دیگر یا ارسال آن به کاربران اینستاگرامی دیگر می‌باشد. این نوع اینتراکشن بسیار مهم است زیرا باعث می‌شود که کاربران جدیدتری نیز محتوای شما را ببینند و میزان لایک و کامنت افزایش یابد. حتی محتوای شما ممکن است باعث شود که فردی پیج شما را فالو کند.

سیو یا ذخیره کردن

زمانی که پست شما توسط فردی سیو می‌شود، به این معنی است که محتوای شما آنقدر ارزشمند است که در آینده دوباره قرار است آن را ببینید.

بررسی کلی (Overview): فعالیت‌های یک هفته گذشته شما را در یک بررسی اجمالی نشان می‌دهد.

پست‌ها (Posts): این فید پست‌ها را بر اساس تعداد بازدید یا دیده شدنشان به نمایش می‌گذارد. اگر روی گزینه‌ی see all در فید پست‌ها کلیک کنید صفحه‌ای باز خواهد شد که تمام پست‌های منتشر شده تا دو سال اخیر با فیلتر‌های متنوع شامل همه‌ی پست‌ها (All)، تصاویر (photos)، پست‌های خرید (Shopping Posts) و ویدیوها (Videos) را بر اساس اینتراکشن‌های مختلف مرتب و مشاهده کنید. اینتراکشن‌های این قسمت شامل موارد زیر است:

نامبرفور سیستم اتوماتیک خرید شماره مجازی به صورت ارزان و مطمئن است، در نامبرفور شما میتوانید اقدام به خرید شماره مجازی نامبرفور برای تلگرام ، واتس اپ ، تیندر، اینستاگرام از کشور های امریکایی اروپایی و اسیایی نظیر امارات مالزی و… کنید.

استوری‌ها (Stories)

این فید نیز استوری‌ها را بر اساس تعداد بازدیدشان نمایش می‌دهد. در این فید استوری‌ها را همچون پست‌ها می‌‌توان بر اساس فیلترهای متنوع مرتب و مشاهده نمود.

۲) فعالیت (ACTIVITY)

این بخش به شما امکان می‌دهد اینسایت‌های مهمی را در پروفایل خود مشاهده کنید، از جمله تعامل یا اینتراکشن (مانند بازدید از پروفایل و کلیک روی وب سایت) و Discovery (چند نفر محتوای شما را می‌بینند و جایی که آن را پیدا می‌کنند)

خروج از نسخه موبایل